2013-07-15, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
Det är ju inte så kul! Fyfan udyr är en sån beast early, måste ju köpa wards från start i mid/top
Trick2g's (han har patent på detta förresten ) ghost + tp. Pls.
Jobbigaste top nästan..
Citera
2013-07-15, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/League_of_Legends_Wiki
Bläddra ner på sidan.

Tack så mycket! men vet du kanske vilken tid (alltså klockan) som de kommer släppa de nya salesen? Kanske för mycket begärt?
Citera
2013-07-15, 21:40
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxx7
Tack så mycket! men vet du kanske vilken tid (alltså klockan) som de kommer släppa de nya salesen? Kanske för mycket begärt?
Brukar vara runt 01:00 - 03:00
Citera
2013-07-15, 21:43
Medlem
Hejsan gott folk! Jag ber er att uppmärksamma denna korta post då jag ber om er hjälp!

Mycket enkelt. Varenda gång jag vill spela LoL och sätter på spelet laddar det jätte länge i stadiet "logging in..", tillslut dyker en ruta med en text upp som säger att jag inte kunde anslutas till pvp.net (något i den stilen).

Ibland går det på första försöket, oftast får jag försöka 10349 gånger och till slut med tur funkar det, men då har jag ingen connection till chatt servern och måste reconnecta till den 10349 gånger.

Har tillåtit lol i windowsbrandvägg (kör windows 7) med en stationär dator med quadcore intel processor osv.

Funkar med spotify, skype osv i bakgrunden men lol strular.

Har en dongel eller vad den heter kopplad till datorn via USB så jag kan surfa på bredbandet trådlöst via routern där nere.

Tacksamt för snabbt svar. Min skype är phosmox om någon vänlig själ vill hjälpa mig!!!
Citera
2013-07-15, 21:45
Medlem
nyss fick jag så sjuk delay att jag inte visste vart jag skulle ta vägen..fler sekunders delay och lol bara flippade ut helt mitt i ett game. Testat stänga av program och webbläsare osv men inget hjälper.
Även testat byta USB port som dongeln är kopplad till, funkade inte heller..
Citera
2013-07-15, 22:24
Medlem
Är det bara jag eller ökar Noobsen ju mer man lvlar upp? Fastnat på lvl 29 och det går sjuuukt seeg att lvla nu. Fyfan va tråkigt det är att spela med folk som inte fattar vad de håller på med eller leavar för att de dör 2-3 gånger. Riot borde ha bättre ban-system eller matchmaking.. Pratar då om Eu east..
Citera
2013-07-15, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phosmox
Hejsan gott folk! Jag ber er att uppmärksamma denna korta post då jag ber om er hjälp!

Mycket enkelt. Varenda gång jag vill spela LoL och sätter på spelet laddar det jätte länge i stadiet "logging in..", tillslut dyker en ruta med en text upp som säger att jag inte kunde anslutas till pvp.net (något i den stilen).

Ibland går det på första försöket, oftast får jag försöka 10349 gånger och till slut med tur funkar det, men då har jag ingen connection till chatt servern och måste reconnecta till den 10349 gånger.

Har tillåtit lol i windowsbrandvägg (kör windows 7) med en stationär dator med quadcore intel processor osv.

Funkar med spotify, skype osv i bakgrunden men lol strular.

Har en dongel eller vad den heter kopplad till datorn via USB så jag kan surfa på bredbandet trådlöst via routern där nere.

Tacksamt för snabbt svar. Min skype är phosmox om någon vänlig själ vill hjälpa mig!!!

Jag tror det är nåt med internet explorer har jag för mig, hade samma problem och löstes på 1 min. kan du skicka mer info och vad det står i rutan du får upp?
Citera
2013-07-16, 03:04
Medlem
Bästa champen?
Citera
2013-07-16, 03:08
Medlem
ThatGuy13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceffiq
Bästa champen?

Heimer
Citera
2013-07-16, 03:08
Medlem
Citat:
Bästa champen?

pantheon
Citera
2013-07-16, 03:59
Medlem
Incipios avatar
Citat:
Bästa champen?

AD soraka mid
Citera
2013-07-16, 08:45
Medlem
irkens avatar
Citat:
Bästa champen?
Beror väll helt på vad du ska göra och vart du ska spela. Finns ingen champ som är bäst.
Citat:
Ursprungligen postat av ThatGuy13
Not worth to sell, max 50 dollar. Bry dig inte om andra, bara du spelar ditt b'a'sta sa kommer du komma till diamond eventually :-)
Nä, nu ska vi inte ljuga här. Ett plat ett accountkan man ju lätt få minst 100 dollar för om det har lite champs, skins & runes. Jag sålde ett plat IV account för 99 dollar som bara hade 20 champs & ad/ap runes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in