2013-07-15, 20:28
Medlem
ndyzs avatar
I Vänersborg just nu:

http://ttela.se/image_processor/1.2250497.1373912561!/image/15129287.JPG_gen/derivatives/wide/15129287.JPG?maxWidth=647
Citera
2013-07-15, 20:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Frågan är om man springer i skogen när man har probleme med benet? Han var ju sjukskriven för benet och som man förstod på facebook så hade han röntgat det flera gånger. Enligt honom själv kunde han inte köra bil med benet, men det gick bra med MC.

Sen är det detta med armbandet. Jag är nästan säker på att han hade en bild på facebook där han hade på sig ett färg-glatt armband,(om jag minns rätt så hade han även fått lite gliringar för detta, eftersom det såg feminint ut. MEN han tog bort 3st bilder på facebook när han hade möjlighet, 2782st bilder hade han då, nu 2779st, om han nu tog bort den bilden, vilka 2 andra tog han bort?

Ne sprungit hade han nog inte ens gjort utan fotskada. Ja armbandet vet jag inte, jaha du menar det som såg ut som det var gjort av pärlor man har på dagis eller som en unge hade kunnat gjort? Isf har jag sett det. AJ:s kompis KP hade ju nåt slags läderarmband på sig på bilderna från deras resor men är han avförd från misstanke om att kunna vara MGM
Citera
2013-07-15, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
http://ttela.se/nyheter/vanersborg/1.2250416-skrap-brinner-pa-heljestorp

Citat:
I Vänersborg just nu:

http://ttela.se/image_processor/1.2250497.1373912561!/image/15129287.JPG_gen/derivatives/wide/15129287.JPG?maxWidth=647
Det brukar brinna på soptippen med jämna mellanrum. Behöver inte vara kopplat till detta fall men följer utvecklingen allt efter som.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag citerar om länken skulle gå sönder.

Åhhh... Bra ställe att gömma ett lik på? Å andra sidan, startar man en brand så lär de ju snabbt se om där finns en kropp...
Citera
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ne sprungit hade han nog inte ens gjort utan fotskada. Ja armbandet vet jag inte, jaha du menar det som såg ut som det var gjort av pärlor man har på dagis eller som en unge hade kunnat gjort? Isf har jag sett det. AJ:s kompis KP hade ju nåt slags läderarmband på sig på bilderna från deras resor men är han avförd från misstanke om att kunna vara MGM

Ja det låter som det är samma armband du sett, med pärlor.
Citera
2013-07-15, 20:32
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Det brukar brinna på soptippen med jämna mellanrum. Behöver inte vara kopplat till detta fall men följer utvecklingen allt efter som.

Mötte en "brandbil" med blåljus och sirener, med en stor container på flaket, där det stod "RÖKSKYDD" på. Varför?
Citera
2013-07-15, 20:34
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuchsbau
Åhhh... Bra ställe att gömma ett lik på? Å andra sidan, startar man en brand så lär de ju snabbt se om där finns en kropp...
Branden bröt ut strax efter kl 19. Ovanligt fräckt att sticka dit med en över två veckor gammal kropp och tända eld. Nån kan ju se.
Citera
2013-07-15, 20:34
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Frågan är om man springer i skogen när man har probleme med benet? Han var ju sjukskriven för benet och som man förstod på facebook så hade han röntgat det flera gånger. Enligt honom själv kunde han inte köra bil med benet, men det gick bra med MC.

Sen är det detta med armbandet. Jag är nästan säker på att han hade en bild på facebook där han hade på sig ett färg-glatt armband,(om jag minns rätt så hade han även fått lite gliringar för detta, eftersom det såg feminint ut. MEN han tog bort 3st bilder på facebook när han hade möjlighet, 2782st bilder hade han då, nu 2779st, om han nu tog bort den bilden, vilka 2 andra tog han bort?

Det kan man undra, men att han tog bort dusch- och pussbilden med armband talar för att det är Id*s minstings leksaker han roade sig med. Den delen av hans bekantskapskrets är glömd. Raderad.
Citera
2013-07-15, 20:35
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ja det låter som det är samma armband du sett, med pärlor.

På tal om smycken så stötte jag på ett örhänge vid Igelsjön, HUNNEBERG någon dag efter I*a försvann.
Jag tog kort på det, och kastade in det i skogen då jag inte tänkte på att det kunde ha en koppling till detta.
Citera
2013-07-15, 20:37
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
På tal om smycken så stötte jag på ett örhänge vid Igelsjön, HUNNEBERG någon dag efter I*a försvann.
Jag tog kort på det, och kastade in det i skogen då jag inte tänkte på att det kunde ha en koppling till detta.
Kan du hitta det igen, snälla!
Citera
2013-07-15, 20:39
Medlem
ndyzs avatar
Citat:

https://www.dropbox.com/s/e6igv7ybej88q2s/2013-07-15%2020.37.04.png
Citera
2013-07-15, 20:41
Medlem
Citat:

Citat:
Nej, gå INTE dit och rota runt och leta och hitta det igen! Kontakta polisen, visa bilden på det och förklara utförligt var du har kastat det.

Varför tog du kort på det? Varför plockade du ens upp det för att kasta iväg det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in