2013-07-15, 20:05
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tror hon är nergrävd nånstans långt in i skogen sen om GM är riktigt klartänkt och förslagen så kanske bränd/osläckt kalk (kalciumoxid) hällts på och sen grävt igen. Ska tydligen snabba på föruttnelseprocessen och hämmar liklukten.

Vad är din teori? Hur har GM kommit långt in i skogen? Sprungit? Om man tar hänsyn till den information vi har.
Citera
2013-07-15, 20:10
Medlem
ndyzs avatar
http://ttela.se/nyheter/vanersborg/1.2250416-skrap-brinner-pa-haljestorp
Citera
2013-07-15, 20:11
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Vad är din teori? Hur har GM kommit långt in i skogen? Sprungit? Om man tar hänsyn till den information vi har.

Ja han har ju inte varit ensam då han haft sina vapendragare till hjälp, man kanske haft tillgång till nåt fordon som lämpar sig bra för att ta sig fram i skogen och man vet naturligtvis vad det finns för stigar, mindre skogsvägar att ta sig fram på. Iaf de två som sitter häktade känner nog till områdena rätt bra.
Citera
2013-07-15, 20:11
Medlem
Det blir ju något av katt och råttalek när alla på FB i all välvilja lägger upp tips på platser för sök. GM, en eller flera, följer säkert noga med vad som händer här på FB och kan med lätthet lägga ut fysiska villospår som en avledningsmanöver eller under falska alias komma med vilseledande information för att få MP mfl att söka på andra mindre heta platser.
Citera
2013-07-15, 20:14
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
http://ttela.se/nyheter/vanersborg/1.2250416-skrap-brinner-pa-haljestorp
Jag citerar om länken skulle gå sönder.
Citat:
Branden bröt ut strax före 19 på måndagen. Det är enligt räddningstjänsten ingen byggnad som brinner, utan en av avfallshög som beskrivs som "relativt stor".
Citera
2013-07-15, 20:19
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Det blir ju något av katt och råttalek när alla på FB i all välvilja lägger upp tips på platser för sök. GM, en eller flera, följer säkert noga med vad som händer här på FB och kan med lätthet lägga ut fysiska villospår som en avledningsmanöver eller under falska alias komma med vilseledande information för att få MP mfl att söka på andra mindre heta platser.

Just därför dubbelkollas det mesta + att polis och MPS får tipsen.
Stör mig dock att AJ inte sitter häktad (ännu).
Citera
2013-07-15, 20:20
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja han har ju inte varit ensam då han haft sina vapendragare till hjälp, man kanske haft tillgång till nåt fordon som lämpar sig bra för att ta sig fram i skogen och man vet naturligtvis vad det finns för stigar, mindre skogsvägar att ta sig fram på. Iaf de två som sitter häktade känner nog till områdena rätt bra.

Frågan är om man springer i skogen när man har probleme med benet? Han var ju sjukskriven för benet och som man förstod på facebook så hade han röntgat det flera gånger. Enligt honom själv kunde han inte köra bil med benet, men det gick bra med MC.

Sen är det detta med armbandet. Jag är nästan säker på att han hade en bild på facebook där han hade på sig ett färg-glatt armband,(om jag minns rätt så hade han även fått lite gliringar för detta, eftersom det såg feminint ut. MEN han tog bort 3st bilder på facebook när han hade möjlighet, 2782st bilder hade han då, nu 2779st, om han nu tog bort den bilden, vilka 2 andra tog han bort?
Citera
2013-07-15, 20:21
Medlem
bullskits avatar
TROLLHÄTTAN: EFTERSÖKET EFTER DEN FÖRSVUNNA KVINNAN TAS ÅTER UPP OCH ÄN EN GÅNG HOPPAS VI PÅ DIN HJÄLP OCH DITT STÖD!

NOTERA ATT DET ÄR EN NY SAMLINGSPLATS!

Hjälp oss hitta Ida i morgon tisdag! Vi fortsätter i samma område som söndagen och i segment som vi inte hann med. Mer information får du som vanligt på samlingsplatsen.

När: tisdag 16/7

Tid: kl 13:00

Ni som är vana att leda grupper får gärna komma 30 min innan.

Samlingsplats: Norra Björke, Församlingshemmet vid kyrkan

Rekommenderas stövlar, regnbyxor samt myggmedel

Kontakt: Kenneth Edström 0707 352 625
Citera
2013-07-15, 20:23
Medlem
Angående motorcykeln så ska ju AJ hat ett inlägg på Facebook som blev borttaget men stod ca så här... Har så ont i foten så det får bli motorcykeln hem till Id*

Såg i något inlägg att han skadat foten, stämmer det?
Citera
2013-07-15, 20:25
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullskit
TROLLHÄTTAN: EFTERSÖKET EFTER DEN FÖRSVUNNA KVINNAN TAS ÅTER UPP OCH ÄN EN GÅNG HOPPAS VI PÅ DIN HJÄLP OCH DITT STÖD!

NOTERA ATT DET ÄR EN NY SAMLINGSPLATS!

Hjälp oss hitta Ida i morgon tisdag! Vi fortsätter i samma område som söndagen och i segment som vi inte hann med. Mer information får du som vanligt på samlingsplatsen.

När: tisdag 16/7

Tid: kl 13:00

Ni som är vana att leda grupper får gärna komma 30 min innan.

Samlingsplats: Norra Björke, Församlingshemmet vid kyrkan

Rekommenderas stövlar, regnbyxor samt myggmedel

Kontakt: [KE] 0707 352 625
Hm. Låter som om siktet är inställt på Kabelvägen med omnejd. Jag tror någon har nämnt någon kräftdamm i närheten. Undar om den kommer att undersökas. De glömde be sökarna ta med sig ungarnas cyklop och simfötter.
Citera
2013-07-15, 20:26
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Frågan är om man springer i skogen när man har probleme med benet? Han var ju sjukskriven för benet och som man förstod på facebook så hade han röntgat det flera gånger. Enligt honom själv kunde han inte köra bil med benet, men det gick bra med MC.

Sen är det detta med armbandet. Jag är nästan säker på att han hade en bild på facebook där han hade på sig ett färg-glatt armband,(om jag minns rätt så hade han även fått lite gliringar för detta, eftersom det såg feminint ut. MEN han tog bort 3st bilder på facebook när han hade möjlighet, 2782st bilder hade han då, nu 2779st, om han nu tog bort den bilden, vilka 2 andra tog han bort?

OM han har problem med benet. Detta är ju klassiska simultanter som suger oss övriga på skattemedel.
Citera
2013-07-15, 20:28
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
OM han har problem med benet. Detta är ju klassiska simultanter som suger oss övriga på skattemedel.

Visst finns det många simultanter, men frågan är om man är så seriös i sin simulering att man går och röntgar benet två gånger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in