2013-07-13, 07:52
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Nej hon har inte det efternamnet
L: Johans**n
En fågel viskade inatt att L*na J*hansson (eo), Östra M*rgaretavägen 72 är PT:s mamma. Hon bor alltså ca 200 m från IF.
Citera
2013-07-13, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Toppen isf och hoppas de också går igenom alla tänkbara och rimliga platser som folk delgett här med god lokal kännedom och teorier om vart I*a kan tänkas vara.

Jag är ny här men har följt tråden från början, känner att många saker som skrivs upprepas och de blir jobbigt att läsa.
Jag har försökt hitta de foto som någon la ut ganska så tidigt på b*bba där han i bakgrunden har en släpkärra, kan den varit inblandad? ( tänker på den infon som kommit med att någon sett 2 bilar på den aktuella natten med släp) Kommer ej ihåg var denna grabben bor o de kanske inte alls var relevant i allt?
Är tankarna kring TB mors stuga borta kring ev dumpning av BO? Någon beskrev ju platsen med både skog o havet runt om. Den låg väl i Strömstad? De var väl dit AJ resa gick enl incheckning på fb?

Om man ska kolla mediet som någon skrev om så gamla järnvägen går förbi "lunnen" i THN intill ligger folketspark som en stor gul byggnad. I parken joggar o prom många människor. Mitt i parken finns en brunn med ett lock på som inte finns lås på, kan BO finnas under där? Är ett stor träd som hänger över brunnen. Är bara en tanke, har gått förbi där många gånger.

Hoppas att allt snart löser sig!!!!
Citera
2013-07-13, 08:07
Medlem
Jag hörde igår att folk är ute efter AJ? Någon som kan bekräfta? Detta är inte Cl*ff eller någon så det behöver det inte snackas om.
Citera
2013-07-13, 08:17
Medlem
lozexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Det jag hört så skulle aldrig DB kunna lägga hand på en kvinna. Han och AJ är helt olika där. Men han skulle säkert ställa upp och ge falskt alibi, ljuga osv för AJ.

Då har du hört fel. DB gick själv ut med att han slog sin f.d. flickvän när de rök ihop under en Thailandresa. Att han sedan verkade ångra det är ju en annan femma.
Citera
2013-07-13, 08:41
Medlem
Vbg1972s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Jag hörde igår att folk är ute efter AJ? Någon som kan bekräfta? Detta är inte Cl*ff eller någon så det behöver det inte snackas om.
Vet du vilka det skulle vara då?
Citera
2013-07-13, 08:54
Medlem
Frozzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros

Jag kan tänka mig att det är många som kommer vara ute efter honom. Med tanke på att det har gått så lång tid utan att de har hittat i*a. Har han riktigt otur så kanske han inte kan vistas ute.
Hade brottet löst sig samma dag så hade det inte blivit lika stor uppståndelse. Och man hade inte lagt märke till det på samma sätt, vanligt mord som alla andra.
Citera
2013-07-13, 08:56
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grp03
Jag trodde uppklaring var pri-1 även i forumet, inte diskussion? Ringer jag 114 14 för jag spärrton.
Link kan fortfarande sändas på PM samtidigt som någon lägger den i forumet. Jag klarar inte att se problemet mer än att man kanske inte vill ha den på flashback.
Om du ska tipsa polisen och får spärrton på 114 14, kan du då göra på något annat sätt eller står det helt still?
Citera
2013-07-13, 09:06
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Japp jag vill se fanskapet sona för allt han gjort men ännu viktigare är att i:F:s öde uppdagas. Sen att du i väldigt många av dina inlägg försöker rikta misstankar mot P.T är besynnerligt.

Kekfakee visar sig i sina inlägg stå såväl Cli*f som AJ nära. Känner till saker om dem båda. Vet vad polisen sagt till Cli*f osv samt misstänker PT och SB. Mycket spännande person egentligen för vi vill ju tro att Cli*f är ute efter AJ och inte PT och SB. Stackars SB!
Citera
2013-07-13, 09:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grp03
Är det någon som har sett om det upprättats en officiell tips -sida i denna saken?
Finns länk i så fall någonstans?

Sänd gärna länken på PM!
Du kan använda det allmänna tipsformuläret till polisen i Västra Götaland, http://www.polisen.se/Vastra_Gotaland/system/Formular/Epost-polismyndigheter/E-post-Polismyndigheten-Vastra-Gotaland/
Citera
2013-07-13, 09:13
Medlem
0-0-0-0s avatar
Tankar och frågor!

Blod på barnet var kommer den uppgifter ifrån? Är det verkligen bekräftat.
(Vet inte längre vad jag ska tro om dessa killar, får en känsla att de kan gå hur långt som. Mycket sjukt gäng killar när man tittar runt på Facebook och alla söker de en tillhörighet. När sådant sker bland denna typ av mänskor blir det farligt.

Säkert ett gäng killar som skämtar om mycket roligt.(är ju en bedömning fråga) Tänker då på sjuka mörka skämt. Den typen är oftast en smart person som bara ser det roliga i ett sjukt samhälle. Med denna typ av troligen förhållandevis lågbegåvade killar blir det en annan sak. När ruset inträder i form av piller eller sprit eller ja varför inte under en AT då man kan komma i ett psykosliknade tillstånd, kan det hända märkliga saker.

Killarna har givetvis haft en hel del sprit kvällar ihop där de snackat om förintelsen, invandringspolitik, bilar, mc, slagsmål och vapen. Det har givetvis även viftats en del med högerarmen, kramats, pussat på kinden och används utryck som ”broders for life”, ”white power brrooo ” allt detta givetvis på svengleska med den lokala dialekten.
När natten börjar bli morgon och spriten gör mer än den borde så blir samtalen djupare. Vi får komma ihåg att dessa killar alla verka lida av narcissistisk personlighetsstörning, där till empatistörning och kanske ADHA/ADD.

De fösta två skapas av uppväxt och miljö och både AJ och D verkar ha haft alla förutsättningar för att utveckla detta. Jag känner att jag får mer och mer bekräftelse på att det är så när jag läser och tittar på deras Facebook.

Att de själv ser sig som intellektuella går inte att missa, men de flest förstår att så inte är fallet. Enbart genom stor ansträngning lyckas de få mindre begåvade att tro att det är så. På något sätt tycker jag de försöker framstå som vilsna missförstådda konstsjälar.

Det jag vill komma fram till med det hela är att denna kombination är som gjord för att något liknade som det som nu troligen har sket bara var en tidfråga.

Lågbegåvade med ADHD och någon personlighetsstörning på det samt vridna ideologier ger inget bra resultat kort sagt!

Blev stressat här har inte tid att rätta felen jag såg, ber om ursäkt för det! Hej på er!
Citera
2013-07-13, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0-0-0-0
Tankar och frågor!

Blod på barnet var kommer den uppgifter ifrån? Är det verkligen bekräftat.
(Vet inte längre vad jag ska tro om dessa killar, får en känsla att de kan gå hur långt som. Mycket sjukt gäng killar när man tittar runt på Facebook och alla söker de en tillhörighet. När sådant sker bland denna typ av mänskor blir det farligt.

Säkert ett gäng killar som skämtar om mycket roligt.(är ju en bedömning fråga) Tänker då på sjuka mörka skämt. Den typen är oftast en smart person som bara ser det roliga i ett sjukt samhälle. Med denna typ av troligen förhållandevis lågbegåvade killar blir det en annan sak. När ruset inträder i form av piller eller sprit eller ja varför inte under en AT då man kan komma i ett psykosliknade tillstånd, kan det hända märkliga saker.

Killarna har givetvis haft en hel del sprit kvällar ihop där de snackat om förintelsen, invandringspolitik, bilar, mc, slagsmål och vapen. Det har givetvis även viftats en del med högerarmen, kramats, pussat på kinden och används utryck som ”broders for life”, ”white power brrooo ” allt detta givetvis på svengleska med den lokala dialekten.
När natten börjar bli morgon och spriten gör mer än den borde så blir samtalen djupare. Vi får komma ihåg att dessa killar alla verka lida av narcissistisk personlighetsstörning, där till empatistörning och kanske ADHA/ADD.

De fösta två skapas av uppväxt och miljö och både AJ och D verkar ha haft alla förutsättningar för att utveckla detta. Jag känner att jag får mer och mer bekräftelse på att det är så när jag läser och tittar på deras Facebook.

Att de själv ser sig som intellektuella går inte att missa, men de flest förstår att så inte är fallet. Enbart genom stor ansträngning lyckas de få mindre begåvade att tro att det är så. På något sätt tycker jag de försöker framstå som vilsna missförstådda konstsjälar.

Det jag vill komma fram till med det hela är att denna kombination är som gjord för att något liknade som det som nu troligen har sket bara var en tidfråga.

Lågbegåvade med ADHD och någon personlighetsstörning på det samt vridna ideologier ger inget bra resultat kort sagt!

Blev stressat här har inte tid att rätta felen jag såg, ber om ursäkt för det! Hej på er!
Bra skrivet men att tro att dom är lågbegåvade tror jag inte mycket på, såna personer brukar oftast vara väldigt smarta när det gäller vissa saker. Inte så smart att räkna ut dom pga detta även om man tycker att dessa typer är jordens avskum.
Citera
2013-07-13, 10:52
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Detta har skrivits om barnet och ev. blod.
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Eftersom barnet, vad det verkar, hade blod på sig, så bör det ju hänt något precis bredvid där barnet låg. Att barnet inte skulle vakna av vad du nu var som fick BO att börja blöda låter ganska osannolikt.
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Nej, barnet hittades inte full av blod. Det var syftningsfel i tidningen där det stod;
Citat:
Citat:
Barnet hittades i en lägenhet full av blod.
= lägenheten var full av blod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in