Tankar och frågor!
Blod på barnet var kommer den uppgifter ifrån? Är det verkligen bekräftat.
(Vet inte längre vad jag ska tro om dessa killar, får en känsla att de kan gå hur långt som. Mycket sjukt gäng killar när man tittar runt på Facebook och alla söker de en tillhörighet. När sådant sker bland denna typ av mänskor blir det farligt.
Säkert ett gäng killar som skämtar om mycket roligt.(är ju en bedömning fråga) Tänker då på sjuka mörka skämt. Den typen är oftast en smart person som bara ser det roliga i ett sjukt samhälle. Med denna typ av troligen förhållandevis lågbegåvade killar blir det en annan sak. När ruset inträder i form av piller eller sprit eller ja varför inte under en AT då man kan komma i ett psykosliknade tillstånd, kan det hända märkliga saker.
Killarna har givetvis haft en hel del sprit kvällar ihop där de snackat om förintelsen, invandringspolitik, bilar, mc, slagsmål och vapen. Det har givetvis även viftats en del med högerarmen, kramats, pussat på kinden och används utryck som ”broders for life”, ”white power brrooo ” allt detta givetvis på svengleska med den lokala dialekten.
När natten börjar bli morgon och spriten gör mer än den borde så blir samtalen djupare. Vi får komma ihåg att dessa killar alla verka lida av narcissistisk personlighetsstörning, där till empatistörning och kanske ADHA/ADD.
De fösta två skapas av uppväxt och miljö och både AJ och D verkar ha haft alla förutsättningar för att utveckla detta. Jag känner att jag får mer och mer bekräftelse på att det är så när jag läser och tittar på deras Facebook.
Att de själv ser sig som intellektuella går inte att missa, men de flest förstår att så inte är fallet. Enbart genom stor ansträngning lyckas de få mindre begåvade att tro att det är så. På något sätt tycker jag de försöker framstå som vilsna missförstådda konstsjälar.
Det jag vill komma fram till med det hela är att denna kombination är som gjord för att något liknade som det som nu troligen har sket bara var en tidfråga.
Lågbegåvade med ADHD och någon personlighetsstörning på det samt vridna ideologier ger inget bra resultat kort sagt!
Blev stressat här har inte tid att rätta felen jag såg, ber om ursäkt för det! Hej på er!