2013-07-12, 21:33
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Är det någon som vet om Edd**y La****rsson aka boobys styvfarsa finns kvar i Thn? Samt om han har haft kontakt med DPB och AJ och dom andra grabbarna.
Enligt uppgift har han bott i en husvagn i Vänersborg nyligen.
Citera
2013-07-12, 21:35
Medlem
sam4ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Kontakta MPS, frågan har ställts 10+ ggr nu i tråden, ingen har svarat.
Problemet är att det finns 2st jätteberg ( yta ) och tippa något

http://sv.wikipedia.org/wiki/Halleberg
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hunneberg
Citera
2013-07-12, 21:36
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozze
Jag har också reflekterat över den kommentar av DB.
Rätt konstigt om nu tyskarna hade vunnit kriget så hade de väl kört över Sverige också?
ja det säger en del om karln 😃
Citera
2013-07-12, 21:37
Medlem
pobeda1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Den här sumppölen ligger på "bakgården" till DB.
Inte så långt från den väg som finns i Quarrels sammanfattning.
Om man som jag är inne på dumpa-i-en-sjö spåret. AJ var ju fiskefantast...

Denna pölen är kräftdammen inne i vildsvinshägnet på tingsgården
Citera
2013-07-12, 21:39
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Det är då fan att hon inte hittas. Nu har MP ett stort sök på söndag, hittas hon inte då kan det bli kärvt att hitta henne, då återstår nog mer att någon börjar prata och avslöja saker, annars blir det tungt.

De kan ju inte haft många timmar på sig att dumpa henne.
Det finns ju ett möjligt scenario att AJ har dumpat själv, och då finns det ju inte så mycket att berätta.
Om så vore fallet bedömer jag honom som erfaren, men smart är för mig osannolikt att han är med sina domar. Men har han dragit in 2 personer till i själv grundgörat är han fan i mig inte frisk. Det skulle ju öka risken extremt mycket.Då hade det varit bättre att dra någon hållbar vals och låtit id* legat kvar i lägenheten.
Så min slutsats är nog att han sannolikt att han dumpat själva, och låtit max en av de andra två, hämta honom. Bilbranden kan säkert AJ själv beslutat, han kunde ju köpa en finare Volvo till honom.
Senast redigerad av Tomato 2013-07-12 kl. 21:46.
Citera
2013-07-12, 21:43
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
"om vi ändå vann kriget" citatet från DB

Även om man haft en trasig uppväxt o annat, så att ändå hamna i ett läge att man önskar att Hitler hade vunnit osv gör dock att jag, förlåt, ser dessa individer som en gnutta omyndigförklarade. Därför känns det också som om dumpningen av liket är så enkelt så man inte förstår att det ligger där det gör.

Jag kanske underskattar dessa herrar totalt, men just nu så tror jag att någon av de häktade faktiskt kommer att prata och att liket inte ligger alltför långt borta. AJ har all anledning att ta sömnpiller för o sova gott.
Citera
2013-07-12, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Vilka har varit bortresta?
Hur vet du att det inte skador på dom misstaäkta?
Exakt vilka va borta ! vilka har inte kommit tillbaka från sem än tydligen va det några i trapphuset som inte va hemma ev har dom kommit tillbaka nu eller så¨kommer dom aldrig ?
skador ! va bara en som hade typ en Mc olycka fast han inte har kk för mc ! mera skador på häktade ?? jag jobbar på dagarna så jag hinner inte följa allt men kanske 90%
Citera
2013-07-12, 21:45
Medlem
MrMephistos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Är det någon som vet om Edd**y La****rsson aka boobys styvfarsa finns kvar i Thn? Samt om han har haft kontakt med DPB och AJ och dom andra grabbarna.
Ed*y upplevde det som farligt för hälsan att bo kvar här när så många visste var han bodde. Har hört att han bor i Göteborg nu men har ingen källa på det
Citera
2013-07-12, 21:47
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Det finns ju ett möjligt scenario att AJ har dumpat själv, och då finns det ju inte så mycket att berätta.
Om så vore fallet bedömer jag honom som erfaren, men smart är för mig osannolikt att han är med sina domar. Men har han dragit in 2 personer till i själv grundgörat är han fan i mig inte frisk. Då hade det varit bättre att dra någon hållbar vals och låtit id* legat kvar i lägenheten.
Så min slutsats är nog att han sannolikt att han dumpat själv, och låtit max en av de andra två, hämta honom. Bilbranden kan säkert AJ själv beslutat, han kunde ju köp en finare Volvo till honom.

Är man smart så har man inte tidigare domar bakom sig som han har nu, det pekar mer på att han inte har alla kor i hagen. Bara o läsa utdragen från domsluten och bortförklaringarna var ju helt otroliga. Jag tror att många i tråden överskattar valet av dumpningsplats, men jag har gärna fel, bara hon återfinns.
Citera
2013-07-12, 21:47
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Att du inte vet att knogjärn är mode i dagens samhälle får stå för dig. Nämnde aldrig "eyy jag har pistol". Hur vet du att det är en äkta pistol?
Ja, det får stå för mig. Ingen i min bekantskapskrets skyltar med vare sig pistoler eller knogjärn.
Jag vet inte om det är en äkta pistol (har inte ens pratat om pistolens äkthet). Det är inte riktigt vad det handlar om heller. Det handlar om hur man framställer sig själv som person. Om man poserar med pistol och knogjärn så ser det hotfullt ut och då får man intryck av att personen är kriminell. Det förstår säkert du också.
Citera
2013-07-12, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pobeda1945
Denna pölen är kräftdammen inne i vildsvinshägnet på tingsgården

Något för grund och otillgänglig då

Här har du lite andra platser att klura på:
https://www.flashback.org/p44290512#p44290512
Citera
2013-07-12, 21:53
Medlem
Att volvon hittades utbränd på berget är nog alla ense om, men vad är det som säger att den användes vid ev brott ?? Kan ju lika gärna va så att dom använt en annan bil....(DB hade ju ändå fått den gratis så den kan dom ju elda upp för o förvilla alla)..Det här är är noga genomtänkt från AJ:s sida...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in