2013-07-12, 12:17
Medlem
Bara jag som får en känsla av att BO och hennes familj är första gradens WT?

Sen kan jag tycka att det är märkligt att barnet inte placerades hos fosterfamilj när pappan redan hade en diger meritlista. Båda var ju odugliga till att ha vårdnaden om barnet.
Citera
2013-07-12, 12:28
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RebeL9
Bara jag som får en känsla av att BO och hennes familj är första gradens WT?

Sen kan jag tycka att det är märkligt att barnet inte placerades hos fosterfamilj när pappan redan hade en diger meritlista. Båda var ju odugliga till att ha vårdnaden om barnet.
Spelar det någon roll om de är WT?

Ja, det känns märkligt med barnen och deras placering, men vad som är mer intressant är varför J valde att döda E. Han ska ha haft med sig kniven vilket kan betyda att han planerade att göra som han gjorde. Eller så kanske han ofta bar kniv.

Vad var det som var så illa att han valde att döda? Han knivhögg ju även den andra personen i rummet. Det kunde ha slutat med två döda.
Citera
2013-07-12, 12:30
Medlem
Overminds avatar
Ännu en svensk tjej som valt att bli ihop med en kriminell och elak man.... Och här är man snäll som fan och tjejerna lägger inte märke till en.

Man kanske skulle bli kriminell så man får lite kvinnlig ömhet och närhet.

Man har ju läst och hört om alla hundratals post de kriminella som sitter inne får av kvinnor...

Kvinnor... Hur de fungerar...
Citera
2013-07-12, 12:34
Medlem
DigitalAngels avatar
Vet inte om det publicerats namn på BO, men det kommer här från AB: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17121703.ab

"Eva-Marree Kullander Smith"
Citera
2013-07-12, 12:34
Medlem
Nido6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Vad var det som var så illa att han valde att döda? Han knivhögg ju även den andra personen i rummet. Det kunde ha slutat med två döda.
Jag tycker väl ändå att om man hugger någon med en kniv så har man "valt att döda".
Eller menar du att han bara valde att orsaka djupa skärsår och själva döden liksom blev en olycklig konsekvens av negerns handlande? Hur som helst har jag svårt att känna sympati för den nu avlidne rasförrädaren. Kämpar man aktivt för en degenerering av riket så torde man också kunna ta konsekvenserna av den samma.
Citera
2013-07-12, 12:42
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nido6
Jag tycker väl ändå att om man hugger någon med en kniv så har man "valt att döda".
Eller menar du att han bara valde att orsaka djupa skärsår och själva döden liksom blev en olycklig konsekvens av negerns handlande? Hur som helst har jag svårt att känna sympati för den nu avlidne rasförrädaren. Kämpar man aktivt för en degenerering av riket så torde man också kunna ta konsekvenserna av den samma.
Du missförstår. Jag menar att han valde att döda.

Han var inte tvungen att slita fram kniven och döda. Han kunde ha valt att inte ta fram någon kniv alls. Han kunde ha valt att sitta och resonera om en lösning på vårdnadsproblemet eller vad det nu var de skulle diskutera.

Det spelar ingen roll vilket motiv han plockar fram. Det var hans val oavsett hans motiv.
Citera
2013-07-12, 12:42
Medlem
Om jag inte är helt ute o cyklar så är detta väl en känd bloggerska inom Rose Alliance.

RIP
Citera
2013-07-12, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Men vad som är mer intressant är varför J valde att döda E. Han ska ha haft med sig kniven vilket kan betyda att han planerade att göra som han gjorde. Eller så kanske han ofta bar kniv.

Eller så har denna svenska tjej precis gjort som alla andra som väljer en neger/arab att para sig med, dvs tänkt med fittan.

Hon kan ju ha varit medveten om att negern var ostabil under en längre tid men struntade i det då hon gillar olika och vill absolut inte sluta med det.

Läs tex http://www.exponerat.info/tva-knivskurna-i-vasteras-en-kvinna-dod/

Hon vurmade för illegala samt älskade mulatter. Några klockor som ringer?
Citera
2013-07-12, 12:52
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zweii
Eller så har denna svenska tjej precis gjort som alla andra som väljer en neger/arab att para sig med, dvs tänkt med fittan.

Hon kan ju ha varit medveten om att negern var ostabil under en längre tid men struntade i det då hon gillar olika och vill absolut inte sluta med det.

Läs tex http://www.exponerat.info/tva-knivskurna-i-vasteras-en-kvinna-dod/

Hon vurmade för illegala samt älskade mulatter. Några klockor som ringer?
Nu tycks de ju ha varit ganska instabila båda två, och för övrigt var de väl separerade sedan ganske länge? Om hon struntade i hans instabilitet när de var ihop har inte framkommit. Det har heller inte framkommit om han struntade i hennes instabilitet.

Nej, det ringer inga klockor här faktiskt. GM:s etnicitet är förstås noterad, men även pursvenska killar dödar sina ex. Motiven kan väl vara ganska likartade vare sig det är en utlänning eller en svensk GM?
Svartsjuka och eller vårdnadstjafs är väl vanliga motiv.
Citera
2013-07-12, 12:56
Medlem
Det sjuka i sammanhanget är väl ändå alla som sätter nån form av skuld på henne för att hon knivmördades!
Citera
2013-07-12, 12:59
Medlem
Nido6s avatar
Jag har fått för mig att BO var aktiv inom RFSU, kan det stämma?
Hon registrerade en enskild firma 2012 i vilken hon enligt skatteverket bedriver "artistisk verksamhet".
Läste att hon tydligen strippat en del, hade hon börjat med det igen och fakturerat genom ovan nämnda verksamhet? Jag skulle vilja veta lite mer om hur hon försörjde sig, av ren nyfikenhet.

Citat:
Ursprungligen postat av Backentopp
Det sjuka i sammanhanget är väl ändå alla som sätter nån form av skuld på henne för att hon knivmördades!
Det är väl inte hennes fel, men likväl en direkt konsekvens av att hon var lite dum i huvudet.
Citera
2013-07-12, 13:00
Medlem
ska försöka berätta kort om den här historian utan att undanröja mig:
BO:s far begå självmord när hon är ganska ung.
Finns missbruk runt henne under uppväxten.
Dåligt förhållande till mamman i senare tonåren.
BO bor på hem (möjligen mer än ett hem)
Sedan får BO en egen lgh och jobb i Uppsala.
En barndoms väninna (som ta droger) till BO presentera henne för GM (som också ta droger)
BO börjar också tar droger, blir väldigt kär i GM, säger upp lgh och flytta in till honom.
Festande fortsätter sen börjar bråken (break ups to make ups)
BO slutar drogar och kämpa så att GM också ska lägga av.
BO blir gravid och trots att en del personer säger till båda att de är inte redo för att skaffa barn så gör de det då BO tro att pojkvännen ska förändras.
BO föder en flicka och GM sköter sig ett tag.
Men han har en förkärlek för fester, känner många på bostadsområdet och när han rastar deras 2 hundar och hör att det fest hos en bekant på området så gå han dit (trots att de flesta säger till han att gå hem till familjen)
Trots det fortsätter han smita ut till fester ibland, kompisarna vill helst inte ha han dit men han kan vara obehaglig ibland och är svår att neka inträde.
Samtidigt börjar BO att skylla på de gemensamma kompisarna att de förstör honom, hon har alltid drömt om den familj hon inte fick och tycker att det kompisarnas fel att pojkvännen festar jämnt med de. De tycker att det han hon ska vara arg på inte de, killen brukar ju komma objuden.
En dag får hon nog och flytta ut med hjälp av soc.
Efter några veckor börjar de att träffas igen, det pratas om återförening och GM är jätteduktig med dottern.
BO blir till allas förvåning gravid igen och sedan gör hon slut med GM.
Föder sonen och GM är väldigt hjälpsam och bråkar inte ens om vårdnad. Att hon har vårdnaden verkar passar han bra då han ändå får träffa barnen varje gång han vill. Dessutom så kan han fortsätta gå på sina älskade fester. De umgås med barnen som en familj trots att de är inte tillsammans.
Sedan gå GM med i en MC klubb support, han fortsätter vara bra med barnen och allting verkar fungerar. Men det då han får veta att barnen misshandlas av BO, grabben har en äcklig brännskada som inte ens vårdats på sjukhus. Medans han hängde med sin klubb så visste han inte vad som pågick, hur barnen höll på att far illa.
Sedan kommer den stora smällen, han får veta att hon prostituerat sig med barnen närvarande. Hon till och med har en hemsida med sex annonser med utbud och priser (har sett det med egna ögon)
Därför får GM tillfällig vårdnad medans utredningen pågår. Barnen är konstiga i början när de bor hos pappan, flickan får nån form av hjälp pga vad de fått gå igenom på sistone hos henne. Efter en lång period hos pappan så återhämtar de sig och dessutom så har de pappans flickvän som de kallar mamma.
Sedan gör soc allt för att skydda mamman trots att hon nu prostituera sig helt öppet.
Första gången barnen får tillbringa en helg hos henne sedan de omplacerats hos pappan så festar hon och en kompis som också har sitt barn närvarande och de drogar också. En anonym tipsa soc så att de kommer och hämta barnen.
Båda två är inte guds bästa barn men pappan är duktig med barnen iaf.
Vårdnadstvisten fortsätter, barnen klagar på att de misshandlas när de får träffa henne.
Ibland dyker hon inte ens upp på avtalad träff med barnen.
Sedan säger hon dåliga saker till pojken så att han kan skada den nya bebisen som pappan fått med nya flickvännen. Vid minst två tillfälle så är det nära att sluta tragisk och när pojken frågas varför han gjort så säger han att BO sagt till han att det är bra att göra så.
Allt detta anmäls men soc är fast besluten att skydda mamman mot allt, utredning efter utredning läggs ner.
Det sägs att BO t o m säger under vårdnads rättegången att hon skulle stödja sina barn om de valde "världens äldsta yrke".
GM var inte guds bästa barn men han fick vårdnaden eftersom han var bra med barnen.
Det lågt att lägga ut namn på hans syskon då de inte haft nån form av kontakt med han i evigheter och de sköter sig.
Dessa två var inte redo att få barn.
För er som undra varför han fick vårdnaden och inte hon, det för att han var det bättre alternativet. Annars hade ungarna hamnat på fosterhem. Alltså fick man välja mellan pest och kolera.

Finns mycket mer om dessa 2 men vill inte skriva mer eftersom hon är död.
Må han ruttna på kåken, och hoppas att det blir bra med barnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in