2013-07-11, 23:53
Medlem
svenyngves avatar
Vilka är det mest troliga platserna att dumpa ett fordon i Thn eller i Jönköping??
Citera
2013-07-11, 23:54
Medlem
Frozzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmaemmalarsson
Är det bekräftat att de hittat ett armband?

Ja. Polis har gått ut med det.
Citera
Medlem
bosvens avatar
Tycker kistan klart och tydligt ser ut att vara gjord av plywood,syns mot den svarta färgen,övrigt vore det dumt att begrava någon i sin egna kista...Även om attention whore redan gjort det 2 gånger detta år..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Tycker ändå det skulle vara svårt att BEVISA att AJ gjorde detta, det räcker inte med att alla vet att det är så. Tror nästan det är viktigast att hitta mordvapnet. med minsta lilla spår från AJ på det och en ynka droppe blod från Id*, så är det självfallet kört
Det är fri bevisprövning i svenska domstolar och jag tror att indicierna räcker för en fällande dom i tingsrätten. Kanske blir han frikänd i hovrätten? En del domare är faktiskt nazister.

Förutsatt att det blir klarlagt att hon blev mördad.
Citera
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Är det bekräftat att de hittat ett armband?

Kan inte svara på de riktigt, ryktesvägen säger de.
Citera
2013-07-11, 23:55
Medlem
Vad hade egentligen AJ och I*a för relation? Bara vänner?
Citera
Medlem
Presidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinlid
Det kan jag avfärda ganska omgående, han har både vart med vid MPS sökningar och även när Polis och MPS hindrade fortsatte han att dyka upp nån gång till. Jag har också sett vid sökningar att även andra släktingar inte har med detta att göra! Glöm det!

jaja, men det är vanligt att gm hjälpter till för att inte misstänkas. hur var deras relation? bra/dåligt?
Citera
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix52
Och dessa små speciella telefoner har alltså ingen nummer och är inte kopplade till någon operatör.
Hur ringa då?

Man har ett kontankort och använder det bara EN gång till ETT samtal, sedan slänger man skiten. Sånna telefoner har hur många som helst, i mc-gäng och liknande har varenda gubbe en sån telefon.
Citera
Medlem
Frozzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Hittar vi en bild på armbandet eller hans mc så tror jag vi kan hjälpa utredningen. Det är bra om alla vet hur hans mc ser ut!!
Hans mc är röd. Finns i tidigare inlägg idag. Tror det var runt morgonen. Orka dock inte leta just nu :/

Godnatt
Citera
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Om jag var kriminell och ville kunna upprätthålla kontakter som inte gick att spåra så skulle jag ha en liten speciell telefon med vilken jag bara ringde till andra små speciella telefoner. Och använda min smartphone normalt.
De kan ju gå in och kolla i efterhand vilka samtal som ringts på olika platser och tider, och se din samtalstrafik och sms för sen avlyssna. Så jag skulle rekommendera ny telefon och nytt kontantkort per samtal om du vill vara någorlunda säker samt att den du ringer till bör göra detsamma så inte den ringt andra samtal med sin mobil.
Så jävligt är det idag
Citera
2013-07-11, 23:56
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaBitch
Klart att man kan få någonting gratis av någon som tycker väldigt väldigt mycket OM vederbörande...

Självklart, men poängen var givetvis att bilen troligen inte var i så dåligt skick att det hade rättfärdigat att ge bort den gratis till någon man inte känner.
Citera
2013-07-11, 23:56
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Vad hade egentligen AJ och I*a för relation? Bara vänner?

det va mer än så! Aj hade en "Älskling som han träffade i Thn, sen bekräftade styvmodern att Aj var pojkvän under ett MPsök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in