Citat:
Ursprungligen postat av
Ztartrax
Jag skrattar så gott varje gång jag läser en mening som denna. Hotad? Av vem?? Kvinnomisshandlaren AJ? Hans tuffa polare som sitter häktade nu?
Hot från dem är inte mycket att ta på allvar om du är en fullt frisk man som har någorlunda känsla i högerhanden och vet hur man slår tillbaka om någon skulle hoppa på en.
Sen är det inte som så att större oganisationer som HA, Bandidos osv rycker ut och spöar skiten ur vem som helst bara för att en av deras springpojkar fått på käften, dem har bättre saker för sig.
Jag skrattar hjärtligt tillbaka. Du verkar lite förvirrad. JA, SB skulle enl min teori vara hotad av AJ (direkt el indirekt). Det är några springpojkar som fått i uppgift att spöa på honom litegrann för att påminna om att han ska vara tyst om det han vet och ev sett.
Det sista du nämner får jag inte ihop till ngt vettigt alls.. "för att en av deras springpojkar fått på käften" Hur tänker o menar du där? Har heller inget nämnt om HA el dylika gäng, men skulle nu AJ ha kontakter inom ngn av dess västgäng så skulle de faktiskt utan större tvekan hjälpa honom att tysta en spenslig kille som kanske vet för mkt. Men nej, jag tror det är annat slödder som spöat SB, men absolut på gm´s beordran. Frågor på det?