2013-07-10, 22:58
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Ja på sätt och vis men då borde det ju finnas fler i detta gäng som håller ihop ganska tajt..hur många är dom som brukar hänga ihop??..

Vet inte. Men att ge sig på SB utan ta ngt verkar skumt?
Sen tror jag inte "gänget" behöver vara så tajta.
Kan ju se upp till GM?
Citera
2013-07-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
?? finns de inte en stor kille där som har en gård?? som har lite kopplingar till HA?

Det finns det säkert! Inte en aning!
Citera
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
https://www.facebook.com/soph*a.t*mbour

*i*a

Jobbar på Tre Älgar står det...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Vad tror ni om att aj varit där troligtvis med nån annan och att if ringde pt för att hon var rädd för aj och pt och aj bråkade via telefon och att ioch med pt ej var på hemmaplan ringde sb för att sticka dit??

Och därför sågs han springa därifrån och att det därför någon snackat med honom nu ikväll..
Det är ju ingen misshandel direkt eller rån utan skulle snarare kalla det att varsko någon för något?!...

Sb måste ju ha sett nåt som inte får komma fram..och dom ville bara tala om det för honom och ge han några smällar för att fatta allvaret ..min teori hitills iaf

Förstår inte riktigt det fetade, skulle PT ringt en späd 19åring för att skydda I*a emot AJ? Måste väl ha funnits någon mer lämpad att ringa isf?
Citera
2013-07-10, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurridutt
Nu kan jag röra till det, men har inte uppfattat något svar på om SB och TP är vänner.
Men OM, så kan ju TP ha ringt SB och bett honom dra till BO's lägenhet (eftersom han inte själv hade möjlighet pga familj som stoppade honom), för att ta sig ett snack med AJ.

AJ, som troligtvis hellre ger sig på kvinnor framför män, har tagit BO som "gisslan" och hotat med att skada henne om SB inte ger sig därifrån omgående. Kanske rent utav med en kniv mot hennes hals...

Hon kan sitta helt stilla och hoppas på att SB ger sig av, vilket han inte gör och hotet genomförs?
Alt.
Hon gör motstånd och en "olycka" sker.

Oavsett så blir SB chockad och springer därifrån. Om nu den historien stämmer att han har varit där den aktuella kvällen?
Vem är TP???
Menar du PT är jag med
Citera
2013-07-10, 23:00
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Nu kan jag röra till det, men har inte uppfattat något svar på om SB och TP är vänner.
Men OM, så kan ju TP ha ringt SB och bett honom dra till BO's lägenhet (eftersom han inte själv hade möjlighet pga familj som stoppade honom), för att ta sig ett snack med AJ.

AJ, som troligtvis hellre ger sig på kvinnor framför män, har tagit BO som "gisslan" och hotat med att skada henne om SB inte ger sig därifrån omgående. Kanske rent utav med en kniv mot hennes hals...

Hon kan sitta helt stilla och hoppas på att SB ger sig av, vilket han inte gör och hotet genomförs?
Alt.

Oavsett så blir SB chockad och springer därifrån. Om nu den historien stämmer att han har varit där den aktuella kvällen?
Vem är TP? Ter Porstensson?

Vad jag vet är det enda som binder ihop PT och SB att dem har varit tillsammans med samma tjej (IF) under olika tillfällen i livet. Tror knappast att dem känner varandra och att "PT skulle ringa dit SB" mitt i natten.

Edit: Det bör i så fall ha framkommit vid samtalloggar från respektive persons mobiltelefon när polisen pratade med dessa.
Citera
2013-07-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Vet inte. Men att ge sig på SB utan ta ngt verkar skumt?
Sen tror jag inte "gänget" behöver vara så tajta.
Kan ju se upp till GM?
Otroligt märkligt överfall när S.B är en riktig kändis nu i dagarna. Måste verkligen varit ilska med i bilden när man riskerar att ev span kan finnas på killen och inget stjäls.
Citera
2013-07-10, 23:01
Medlem
Frozzes avatar
Citat:

Alt.

Nej det verka inte vara vänner enligt denna:

Citat:
Ursprungligen postat av Frozze
Någon som har utdrag från AJs belastningsregister? DBs har jag sett men AJs kan jag har missat om det finns i tidigare tråd?

Och sen är BS och PT kompisar?

Citat:
Nej på båda frågorna.
Citera
2013-07-10, 23:02
Medlem
Men det känns ändå som att SB vet något som de inte vill ska komma fram och därför spöar de honom!
Citera
Medlem
Citat:
Jobbar på Tre Älgar står det...
Är sambo med FH också.
Citera
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Vem är TP? Ter Porstensson?

Vad jag vet är det enda som binder ihop PT och SB att dem har varit tillsammans med samma tjej (IF) under olika tillfällen i livet. Tror knappast att dem känner varandra och att "PT skulle ringa dit SB" mitt i natten.

Edit: Det bör i så fall ha framkommit vid samtalloggar från respektive persons mobiltelefon när polisen pratade med dessa.

Citera
Medlem
Citat:
https://www.facebook.com/soph*a.t*mbour

*i*a

Fl*keberg Gunn*arst*tp 6 då alltså.. F.H's adress.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in