2013-07-10, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Liten chans att jag hittar rätt och en liten chans att gm vågar sig tillbaka till kroppen.
Den chansen får jag ta

Du har ju rätt stort ego om du tror att du ska lyckas hitta henne bara så där... Du kanske har kontakt med något medium?
Nej, jag tror du trollar rejält.
Citera
2013-07-10, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurridutt
Testade som hastigast igår och det står inte "i närheten" - det blev som följer;

"Tar mig en tur på fejjan -- i Gränna, Jönköpings Län"

-- = (långt bindestreck som läggs till automatiskt och inte går att ta bort)
och ort samt län läggs som länk.

Ska kolla lite fler alternativ vid tillfälle.

För mig stod det, near Gränna, Jönköpings Län, (engelskt. FB) när jag la till manuellt.
Citera
2013-07-10, 15:31
Medlem
Om det är någon som undrar varför han inte åker på däng med jämna mellanrum pga alla sina ovänner han skaffar sig med att springa runt och hota folk och slå tanter så kan jag berätta från mina egna erfarenheter från den killen att även om han skulle vägt 50 kg varit 1 meter lång så hade du inte vågat/velat gå på honom. Den psykopati han lyser om vid sina utbrott är helt obeskrivlig utan måste varas med om innan man förstår det riktigt.
Han har ofta även sina vänner nära vid offentliga besök.
Citera
2013-07-10, 15:32
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuchsbau
Du har ju rätt stort ego om du tror att du ska lyckas hitta henne bara så där... Du kanske har kontakt med något medium?
Nej, jag tror du trollar rejält.

Man måste ju utgå från att man hittar henne när man letar.
Även om chansen är minimal.
Citera
2013-07-10, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Ja, det har polisen utrett noga när AJ satt häktad, då det var en sak som kunde friat honom.
antagligen! för hade ju vart ett troligt alternativ å polisen har säkert kollat om PT ringt nåt mer samtal efter han pratat med aj. men störande att de häktat 2 för skyddande av brottsling. fast de inte har någon sådan? nu har ju inte aj säkert de kontakter å pengar som behövs för att fly landet?
Citera
2013-07-10, 15:37
Medlem
dodeesoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pejori
Svår att binda fast ett lik på MC utan att det syns

Nej visserligen. Men det är ju inte heller MC'n som är uppbränd.
Det kan ju ha gått en mindre karavan med fordon av olika slag...
Citera
2013-07-10, 15:38
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konfidentiellt
Någon som provat gräva precis under platsen där bilen brann?

Berget går i dagen och märkligt nog finns det vegitation kvar under bilen, man kan undra hur kraftigt det brann egentligen. Träden intill har bara blivit svedda... och då talar vi om kanske 30 cm avstånd.
Citera
2013-07-10, 15:38
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Knappt någon läser SVD:s papperstidning. De har totalt 175 000 lösnummerköpare och prenumeranter per dag för pappersupplagan.
Men det var väl själva f-n.

Ska du rabbla upp SvD upplaga i tråden för att omvända de troende.

Sluta tjata om tidningsbudet, SvD och f-n och hans moster!
Citera
2013-07-10, 15:44
Avslutad
Hon Th*rese måste ju vara inblandad. Hon är första kommentaren på A.J:s snack om Gränna på hans FB. Sen Har de suttit där å det luktar amfetamintänk lång väg,
---Th*erese-- ööö du måste ju veta hur vädret där e om du nu varit där
--A.J-- Ja smart, ja kollar de å lägger ett till inlägg på min FB..
Citera
2013-07-10, 15:45
Medlem
Heffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Om det är någon som undrar varför han inte åker på däng med jämna mellanrum pga alla sina ovänner han skaffar sig med att springa runt och hota folk och slå tanter så kan jag berätta från mina egna erfarenheter från den killen att även om han skulle vägt 50 kg varit 1 meter lång så hade du inte vågat/velat gå på honom. Den psykopati han lyser om vid sina utbrott är helt obeskrivlig utan måste varas med om innan man förstår det riktigt.
Han har ofta även sina vänner nära vid offentliga besök.

Det som inte finns i huvudet har tydligen hamnat i nävarna på den lille då.
Citera
2013-07-10, 15:48
Medlem
DjPuttes avatar
Någon här som tänkt på att den utbrända bilen som alla snöat in sig på är ett vilospår allt för att försvåra utredningen för våra poliser??

Som jag sagt kroppen finns i ett närområde kring brottsplatsen för börja bära och stöka undan en kropp är inget man gör i en handvändning, Finns för många ev vittnen till det dem håller på med samt att hämta en bil och forsla bort en kropp nog är folk vakna så dem ser och hör sådant!

Nej nej för min del är området kring brottsplatsen det mest intressanta samt att poliserna måste börja kalla in hjälp iofs det skulle dem gjort dag 2 i denna utredning!
Citera
2013-07-10, 15:53
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Någon här som tänkt på att den utbrända bilen som alla snöat in sig på är ett vilospår allt för att försvåra utredningen för våra poliser??

Som jag sagt kroppen finns i ett närområde kring brottsplatsen för börja bära och stöka undan en kropp är inget man gör i en handvändning, Finns för många ev vittnen till det dem håller på med samt att hämta en bil och forsla bort en kropp nog är folk vakna så dem ser och hör sådant!

Nej nej för min del är området kring brottsplatsen det mest intressanta samt att poliserna måste börja kalla in hjälp iofs det skulle dem gjort dag 2 i denna utredning!

Det var det de gjorde och missing people gick ut måndag vid 21 tiden eller vad det var och sedan dagen efter...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in