2006-06-24, 19:05
Medlem
micaeles avatar
Noterade idag att signaturerna är mycket mindre i fontstorlek och genast ser allting mycket slankare ut och är lättare att läsa.
Är detta något som forumet har ställt in eller är det jag som har råkat fippla med något lokalt?
Citera
2006-06-24, 19:08
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Noterade idag att signaturerna är mycket mindre i fontstorlek och genast ser allting mycket slankare ut och är lättare att läsa?
Är detta något som forumet har ställt in eller är det jag som har råkat fippla med något lokalt?

Nej, det är inget du gjort utan det ser ut så för alla som har forum version 2006.
Citera
2006-06-24, 19:08
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Citat:
Noterade idag att signaturerna är mycket mindre i fontstorlek och genast ser allting mycket slankare ut och är lättare att läsa?

Du har inte fipplat med något. De har blivit mindre.
Självklart slänger du in ett "och genast ser allting mycket slankare ut och är lättare att läsa". Ditt fjäskeri för FB-styret vet inga gränser va? Jag chansar på att du är så jävla sugen på att bli moderator.
Citera
2006-06-24, 19:09
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Nej, det är inget du gjort utan det ser ut så för alla som har forum version 2006.
Ah, bra att veta. Då kan jag bara njuta av att det är lättare att skumma igenom sida efter sida med inlägg.
Bra gjort, administrationen!

Citat:
Ursprungligen postat av McFrost
Du har inte fipplat med något. De har blivit mindre.
Självklart slänger du in ett "och genast ser allting mycket slankare ut och är lättare att läsa". Ditt fjäskeri för FB-styret vet inga gränser va? Jag chansar på att du är så jävla sugen på att bli moderator.
Det var då själva tusan vad alla är negativa. Vad är det för fel att skriva positiva kommentarer och inte bara ge kritisk feedback hela tiden? Jag är hellre positiv och berömmer för bra saker än bara gnäller eller håller tyst för att inte någon ska ta det som bruntungeri. Vad ni får för bild av mig är upp till er.
Citera
2006-06-24, 19:12
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Jepp men inte i 2005:an, där går det fortfarande att läsa vad det står i signaturerna vilket det knappt gör i 2006:an men det kanske inte är meningen?
Citera
2006-06-24, 19:13
McFrosts avatar
Citat:
Det var då själva tusan vad alla är negativa. Vad är det för fel att skriva positiva kommentarer och inte bara ge kritisk feedback hela tiden? Jag är hellre positiv och berömmer för bra saker än bara gnäller eller håller tyst för att inte någon ska ta det som bruntungeri. Vad ni får för bild av mig är upp till er.

En blandning av positiv och negativ kritik borde vara det bästa. Jag siktar på att berömma det som är bra och klaga på det som är dåligt.
Citera
2006-06-24, 19:16
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Jepp men inte i 2005:an, där går det fortfarande att läsa vad det står i signaturerna vilket det knappt gör i 2006:an men det kanske inte är meningen?

Jag märkte det av en slump då jag råkade scrolla med "mittenhjulet" på musen att det inte var ändrat på 2005. Väntar på en kommentar från Admin eller Root.

Personligen så föredrar jag den mindre texten, nu använder jag enbart v.2006 så mig stör det inte om man inte ändrar på v.2005. Smaken är som baken.
Citera
2006-06-24, 19:17
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McFrost
En blandning av positiv och negativ kritik borde vara det bästa. Jag siktar på att berömma det som är bra och klaga på det som är dåligt.
En god inställning. Det finns dock inte så mycket på detta forum som jag känner att jag vill kritisera, därför ser ni inte ofta kritik signerat mig.
Att sedan dom som har till sin livsuppgift att leta baklapare och / eller har ett tråkigt i liv övrigt anklagar mig för att fjäska får stå för dem. Jag försöker sprida glädje.
Citera
2006-06-24, 19:18
McFrosts avatar
Jag kan väl säga att jag föredrar den mindre fonten. Lättare att skilja signatur från inlägget. (Trots att det ändå finns ett streck över )
Citera
2006-06-24, 19:20
McFrosts avatar
Citat:
En god inställning. Det finns dock inte så mycket på detta forum som jag känner att jag vill kritisera, därför ser ni inte ofta kritik signerat mig.
Att sedan dom som har till sin livsuppgift att leta baklapare och / eller har ett tråkigt i liv övrigt anklagar mig för att fjäska får stå för dem. Jag försöker sprida glädje.

Jag försöker att inte gå allt för OT i trådar i Flashbackdelen (nu fjäskar jag lite ), så jag föreslår att vi tar det någon annan gång eller på annan plats. Det var onödigt av mig att dra upp det i den här tråden.
Citera
2006-06-24, 20:06
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Jahapp, då var det litet typsnitt i 2005:an också. Hoppas att ingen har något vettigt skrivet för jag har då problem med typsnittet i den storleken.
Citera
2006-06-24, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Jahapp, då var det litet typsnitt i 2005:an också. Hoppas att ingen har något vettigt skrivet för jag har då problem med typsnittet i den storleken.
Kanske PMs för jag har inte märkt något.
Kolla browsern?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in