2013-07-10, 00:31
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Ja, inte är det Igelsjön som jag skrev tidigare. Jag lutar åt någon av sjöarna på Herrestadsfjället väster om Uddevalla.

Jag är från Uddevalla och det är väldigt öde där uppe vid dom sjöarna, vill man va privat så passar det bra, det tar en stund att ta sig till dom med bil.. har AJ som vana att befinna sig där? Hans bäste vän TB bor inte i närheten av dom sjöarna. Närmaste sjö blir då Bjursjön
Citera
2013-07-10, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Span står utanför dörren, och mc:n är "borta", om något dygn eller två kommer SKL med svar...

Det skall vara svårt att mörda...

Fast och andra sidan vet man ju inte om han är online och att det bara är en fasad som den resan som han enligt Facebook gjorde ...han kan ju faktiskt åkt till grisfarmen menar jag då...
Citera
2013-07-10, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Ja, du igår hittade jag en käke av en älg när jag letade efter Ida. Faktum är att man ofta hittar rester av döda djur. Rådjur, älgar i mer eller mindre gången förruttnelse.

Så den här idén om att vi slänger ut Ida så äter någon upp henne på en vecka... den kan kanske finnas i GM:s tankar, men det fungerar inte riktigt så i naturen.
För att inte tala om alla döda personer, som hittas efter något år ute..
Inga grisar som tuggat i sig dom benen inte.
Citera
2013-07-10, 00:34
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompactFlash
Det fetade är rent jävla skit snack.
Det rörde sig om 2-3 dl blod i sängbotten som polisen tror har orsakats av en blödning på 2-2,5 liter där resten av blodet skulle ha stannat i bäddmadrassen som inte va kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av CompactFlash
Dessinformantion!!

Jävla skit snack.
Det rörde sig om 2-3 dl blod i sängbotten som polisen tror har orsakats av en blödning på 2-2,5 liter där resten av blodet skulle ha stannat i bäddmadrassen som inte va kvar.
Och inget annat!!

Tror inte du går över facit i dag direkt utan pratar om saker som utretts för länge sedan.
Hahahah snacka om att inte har hängt med, och hur mycket blod rör det sig om i detta mordfallet?

Blod utanför dörren och inne i lägenheten, så lever kvinnan i detta fallet tror du eller är hon mördad?
Är det GP som påpekar likheten mellan två fall och i egenskap av avsaknad av kropp ? Ja, det finns likheter, och därför är det bra att ge korrekt information så inte man planterar saker som inte stämmer vilket du gör här.

Så en kropp är önskvärd i detta fallet med de erfarenheterna sen tidigare.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-07-10 kl. 00:38.
Citera
2013-07-10, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Långt från alla.

Självfallet långt ifrån alla...i gammla hus och så...men är det inte eidar som har detta huset??.då antar jag ioch med att jag varit i eidars hus borta vid kronogården att det är samma fina standard även i detta hus..dom bytte ju även ut post inkasten till sådana snygga på väggen vid samma renovering där iallafall..
Citera
2013-07-10, 00:36
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Vad jobbar AJ med egentligen som kan bjuda en polare till Budapest i fem dagar?

Någon som vet om resan till Budapest blev av? Borde finnas en del semesterbilder....
Citera
2013-07-10, 00:37
Medlem
Det verkar vara ett svart hål i tidslinjen från lägenheten.
Bo:s far ringde 23.30 och någon granne larmade vid lunch dagen efter.
Är det någon som vet när PT ringde till BO, eller var det BO som ringde till PT.
AJ verkade vara kvar vid denna tidpunk.
AJ minns tydligen inte när han lämnade BO. Antingen vill han inte eller också var han
så packad att det var ett fall för LoB.
Tidningsbudet som tidigare undrades över, fanns det något sådant.
Är det någon som vet om porten är låst nattetid.
Om så är fallet kan inte ev. GM komma in utan nyckel eller att någon kommer och öppnar.
Citera
2013-07-10, 00:38
Medlem
Hade någon matat grisar med ett lik, så hade det nog blivit ett jävla liv på grisarna, de är ju inte obevakade precis och precis allt, kött, ben, senor mm tror jag inte de hade kunnat få i sig på en kväll/dag...Nä gris-spåret är inte ett troligt spår, anser jag.
Citera
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Jag är från Uddevalla och det är väldigt öde där uppe vid dom sjöarna, vill man va privat så passar det bra, det tar en stund att ta sig till dom med bil.. har AJ som vana att befinna sig där? Hans bäste vän TB bor inte i närheten av dom sjöarna. Närmaste sjö blir då Bjursjön

Bjurssjön stämmer det inte in på eftersom sjön är smal på filmen. Det skulle i så fall vara ändarna av Bjursjön, men de ser ju inte ut så. Men Megamind som vet en massa nämnde att man svänger höger vid överskottsbolaget... och då blir det Herrestadsfjället. Mitt tips är Vrångevattnet eller sjön innan dess, vad den nu hette. Den sistnämnda är ju extremt populär fiskesjö.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Han inser att hans dagar i frihet är räknade så han hoppas på ett sista ligg, med efterföljande misshandel.

Tar Happy Pancake ansvaret nu när de vet att de har en dömd kvinnomisshandlare och misstänkt mördare som aktivt söker partners på deras site ?

Äh, både "Skarakannibalen" Isa*in Jon*son och "Vampyrkvinnan" hade varsin sida på fb och var/är inloggade en del, båda sitter på Karsudden för rättspsykiatrisk vård.
Citera
2013-07-10, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007trestad
Fast och andra sidan vet man ju inte om han är online och att det bara är en fasad som den resan som han enligt Facebook gjorde ...han kan ju faktiskt åkt till grisfarmen menar jag då...

Nej, det är klart att det går att fejka det.
Han kan vara inloggad via mobilen, men jag tror inte han hunnit skaffa någon ny "flashig" mobil med internet än. Då den tidigare ligger hos farbror blå.

På HP loggas man ut ganska snart om man inte är aktiv.
Citera
2013-07-10, 00:40
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Galeazzo? Har du hjälpt till med styckning av ett djur eller en människa?

Ursäkta om jag lägger mig i, men jag har styckat vildsvin och det gör jag hellre än att gräva i trädgården. Men nu bor jag i ett vildsvinsrikt område i stenig mark... allting är relativt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in