2013-07-09, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer58
Marina-fallet tex. Där var det många LITER med blod, men det räckte inte för att visa på att hon var mördad.
Sedan var det förstås lite mer som gjorde att dom inte kunde låsa in mtGM

Ja men och andra sidan var det ingen som sa i detta fallet att det finns ingen människa som överlever så mycket blod förlust??..vet ej om det var här i tråden eller i media..

Och då är ju isåfall personen död?...marina fallet kan jag inget om så jag vet inte hur det var...där var det väl i en säng eller nåt va?? ..här var det ju också någon som sa att hela lägenheten var full av blod för det hade personen hört av någon i mps...du hittar det i tråden om du läser igenom den..därför så undrar man ju hur mycket det faktiskt var i lägenheten samt hur mycket blod måste försvinna för att man ska dö??..om man då kan påvisa att det är mer och att det är en persons blod måste det ju gå att få till en fällande dom för mord utan kropp...
Citera
2013-07-09, 23:51
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
GM & Co kanske har något favoritställe?

Det var min tanke med Bu*bas bottennapp att få fram var den filmen är tagen.
Senast redigerad av bagarn29 2013-07-09 kl. 23:58.
Citera
2013-07-09, 23:52
Medlem
Greger65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Lojalitet mellan polare är givetvis stark. Men att blanda sig i en ung småbarns mammas död är att ta det riktigt långt. Måste finnas mer än lojalitet för att blanda sig i ett mord.
P*trik Herm*nsson (P.H)
Id*'s ex och f.d vän med André*s (Sa upp bekantskapen för något år sedan).
Fr*drik H*rmansson (ee), 31, hur tajta är egentligen FH och AJ?
Är dessa två Hermanss*n bröder?

Angående tajta band mellan AJ och DB så bekräftar AJ:s inlägg om inbjudan till Budapest enbart hur mycket uppmärksamhet AJ behöver. En riktig polare hade inte behövt lagt upp en sådan inbjudan på FB på det sättet.

Jadu, om du frågar mig så ser de alla ut som mobbade bonnläppar som bestämde sig i högstadiet för att bli lite balla genom att bli "nynazister" och utföra diverse brott för att få lite "status" i byn.....detta var nog inget vad de räknade med, men lagt kort ligger och nu får de stå sitt kast........ Tycker för övrigt att det är en stor sorg...kommer aldrig flytta till Trollhättan om jag säger så...
Citera
2013-07-09, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Det ligger en fimp ner till vänster i bilden, tipsa polisen ?

Vad ser vi på detta foto?
Citera
2013-07-09, 23:55
Medlem
Beatass avatar
GM kan ju kolla har om hen behover vara nervos lr inte. Ni outar ju vart polisen letar i en grisblink.
Citera
2013-07-09, 23:55
Medlem
johannes111s avatar
Så vad väntar man på nu, vad händer här näst?

Nån av de häktade bryter ihop, och berättar?
AJ gör ett misstag?
Man hittar den dumpade kroppen?

Fler möjliga scenariomöjligheter?
Citera
2013-07-09, 23:56
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer58
Marina-fallet tex. Där var det många LITER med blod, men det räckte inte för att visa på att hon var mördad.
Sedan var det förstås lite mer som gjorde att dom inte kunde låsa in mtGM
Det var uppskattningsvis 2 deciliter.
Citera
2013-07-09, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Det vet du inte ett skit om. DB och FH vet inte speciellt mycket alls just nu och AJ får kanske morsan läsa godnattsaga för, för att han ens ska kunna somna.

Det kan vara så att de inte orkade bry sig så mycket om bilen, men det kan också vara så att det blev "best effort". Återstår att se. Efter att ha kört hela vägen från Salstad till bilens brännplats så kände jag mest att klockan tickade rejält. Andra ställen kändes plötsligt mindre intressanta, nu gällde det att få väck ett lik och det snabbt.

Klart att jag inte vet ett skit om det ..men sidan är ju till för att föra tankar och spekulera i saker och ting ...förövrigt är du rätt ohyfsad som börjar med att skriva det vet du inte ett skit om...

Hur som helst så tror jag inte att en person som har ett lik i bilen dumpar det hur som helst för att bli av med det...kan jag inte alls tänka mej faktiskt...sedan vet ju du inte ett skit om det finns bevis på kroppen isåfall som gör att gm och Co. Behöver gömma kroppen så den aldrig kommer fram det vill säga att dom kanske till och med tog god tid på sig för att röja alla bevis..så man kan se det på många sätt...och för övrig är bil platsen riktigt dåligt till och med om man inte vill att den ska upptäckas..
Citera
2013-07-09, 23:59
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Det ligger en fimp ner till vänster i bilden, tipsa polisen ?
Du skämtet kanske, men om inte så tror jag att den har kommit dit efter att bilen borttransporterats.
Citera
2013-07-09, 23:59
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Frågan har varit uppe förut, men är det fortfarande ingen som vet var AJ befunnit sig sön till tis förra veckan?
För semesterresa verkar ju inte så rimligt?
Citera
2013-07-10, 00:00
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes111
Så vad väntar man på nu, vad händer här näst?

Nån av de häktade bryter ihop, och berättar?
AJ gör ett misstag?
Man hittar den dumpade kroppen?

Fler möjliga scenariomöjligheter?
Kanske det bästa..., provresultaten droppar in
Citera
2013-07-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Vad ser vi på detta foto?
Där de stannade bilen, eller rättare sagt där var bilen skrapade i jämte där de eldade upp den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in