2013-07-09, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenyngve
Tesen brakar samman om ett av följande påståenden är sanna:

Blodspåren börjar vid porten och leder uppåt till lägenheten?

Är det så att Tidningsbudet inte såg något blod när han var där kl06.00 på morgonen( delar man ut tidningar på söndagar i thn?) tiden blir ju väldigt knapp här eller?

Det finns blodspår av flera individer i lägenheten, om nu det är så att blodet härstammar från samma natt, någon kan ju ha blött där innan den aktuella natten, de häktade kände i*da sen innan förstår jag det som?

Analysen från SKL har väl inte kommit ännu? Vet vi eller är det spekulation att det fanns blodspår från flera individer i lägenheten?
Citera
2013-07-09, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Har sökt med ljus och lykta men den enda uppgift som jag hittar är att bilen har blivit uppbränd inom samma dygn som hon försvann.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17066553.ab
Citat:
Ett av de viktigaste fynden är en utbrunnen bil. Den tillhör en bekant till 36-åringen. Bilägaren har polisanmält fordonet som stulet. Polisen menar att det är intressant att bilen brann samma dygn som kvinnan försvann.
Citera
2013-07-09, 18:22
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEXTER-X2
Det var i måndags

Då vet vi inte var han har varit mellan tiden då han var hos Ida fram till måndagen, då han började sin roadtrip.

Hos mamman, som förresten bor i Trollhättan, var han inte, där var ju också NI. Telefonen var dessutom avstängd, då någon hade försökt att ringa.

Tror knappast han vågade sig till Jönköping heller under söndagen utan använde Facebook för att annonsera en resa för att ha giltigt skäl att inte vara anträffbar.
Citera
2013-07-09, 18:23
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det är ju möjligt att slå en tjej så hon dör eller hur? Anledningen här vet vi ju inte men GM kan ju ha flippat ut som aldrig förr.

Det att Id* är gömd talar för mer än en olyckshändelse (tolka mig rätt).
Förmodligen finns ett stickvapen inblandat, därav försvinnandet.

Hade det varit ett slag som orsakat en hjärnblödning och död med begränsad blodbesudling, hade GM bara kunnat lägga en stol bredvid och låtsats att Id* trillat ner och slagit sig väldigt illa.

Hade hon "slagit sig" mindre illa, kunde GM ringt ambulans och utan omsvep erkänt att han slagit till henne i affekt och spela uppriktigt ledsen.

Allt beror på hur besvärligt man vill göra det för sig.
Citera
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Då vet vi inte var han har varit mellan tiden då han var hos Ida fram till måndagen, då han började sin roadtrip.

Hos mamman, som förresten bor i Trollhättan, var han inte, där var ju också NI. Telefonen var dessutom avstängd, då någon hade försökt att ringa.

Tror knappast han vågade sig till Jönköping heller under söndagen utan använde Facebook för att annonsera en resa för att ha giltigt skäl att inte vara anträffbar.

Hos PH kanske.
Citera
Medlem
Citat:
gå inte in på hans sida!! han ser ju vilka ni är Om man kan se era bilder.

Och?? Jag kan förstå att I*a kan ha varit rädd för honom men jag har svårt att tänka mig att en kvinnomisshandlare som AJ ger sig på män som kan slå tillbaka, sådana fegisar brukar sällan ha så mycket stake.
Citera
2013-07-09, 18:25
Medlem
mina3grabbars avatar
Är det känt vem eller vilken bärgare som fraktade bort bilen?
Om det var en bärgare, har de tystnadsplikt på ngt vis?
Citera
2013-07-09, 18:26
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Analysen från SKL har väl inte kommit ännu? Vet vi eller är det spekulation att det fanns blodspår från flera individer i lägenheten?

Inte vad jag har hört eller sätt här på FB.
Det finns en del spekulationer om mycket där det saknas bra eller trovärdiga källor.
det vore jättebra om man kunde veta vilken tidning det handlar om t.e.x
Citera
2013-07-09, 18:28
Medlem
svenyngves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Hos PH kanske.

Han kanske åkte till Bub*a och han bor i halland eller hur var det med de?
Citera
2013-07-09, 18:29
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Tesen brakar samman om ett av följande påståenden är sanna:

Blodspåren börjar vid porten och leder uppåt till lägenheten?

Är det så att Tidningsbudet inte såg något blod när han var där kl06.00 på morgonen( delar man ut tidningar på söndagar i thn?) tiden blir ju väldigt knapp här eller?

Det finns blodspår av flera individer i lägenheten, om nu det är så att blodet härstammar från samma natt, någon kan ju ha blött där innan den aktuella natten, de häktade kände i*da sen innan förstår jag det som?

Verkar helt osannolikt att blodspåren skulle leda uppåt till lägenheten. Det förutsätter att I*a skulle utsatts för våld i trappan utan att det skulle hörts. Vore det inte rimligt att skrika i sådant läge?

Vad säger att kroppen inte har forslats bort efter kl 06?

Sen det prat om att det skulle finnas blod ifrån flera personer är väl inte verifierat?
Finns det ngt som rapporterats om att det ens är I*as blod i trappen.

Verkar finnas folk här som vet mer än vad SKL vet
Citera
2013-07-09, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Det att Id* är gömd talar för mer än en olyckshändelse (tolka mig rätt).
Förmodligen finns ett stickvapen inblandat, därav försvinnandet.

Hade det varit ett slag som orsakat en hjärnblödning och död med begränsad blodbesudling, hade GM bara kunnat lägga en stol bredvid och låtsats att Id* trillat ner och slagit sig väldigt illa.

Hade hon "slagit sig" mindre illa, kunde GM ringt ambulans och utan omsvep erkänt att han slagit till henne i affekt och spela uppriktigt ledsen.

Allt beror på hur besvärligt man vill göra det för sig.

Begränsad blodbesudling? I*a var ju blödarsjuk så det hade inte slutat blöda på henne förrän hon fått sin medicin, så det hade nog inte varit så begränsat ändå.

Om han slagit till henne och sen lagt en stol bredvid så hade det kunnat ses på obduktionen då skadan från knytnäven inte stämt överens med om hon slagit i stolen eller liknande.
Citera
2013-07-09, 18:30
Medlem
Citat:
Inte vad jag har hört eller sätt här på FB.
Det finns en del spekulationer om mycket där det saknas bra eller trovärdiga källor.
det vore jättebra om man kunde veta vilken tidning det handlar om t.e.x

Vad är det för snack om tidning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in