2013-07-08, 17:10
Medlem
pobeda1945s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxtyraxx
Stod bussen utanför dbs gård då? Fick för mig att den fotats utanför något annat ruckel, men det stället kanske också kollats eller har jag snurrat till det?

Ja du har snurrat till det
Den står i salstad
Citera
2013-07-08, 17:11
Medlem
Citat:
Stod bussen utanför dbs gård då? Fick för mig att den fotats utanför något annat ruckel, men det stället kanske också kollats eller har jag snurrat till det?

D.B skrev vad jag tror var i mitten/slutet av förra veckan om någon hade plats där han kunde ställa sin buss. Det var tydligen akut. Har tyvärr ingen skärmdump på inlägget då jag inte tyckte det var intressant då.
Citera
2013-07-08, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Bussen var väl flyttad en bit västerut till FH's gård?
Just det, och den gården är väl kollad då han är anhållen. Tack, lätt att tappa fakta här!
Citera
2013-07-08, 17:13
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Jag misstänker inte henne för att skaffa I*a ur vägen och det e det nog inte många som gör. Däremot tror jag att hon vet saker. Tex den rätta adressen för brottet.

Det är mycket möjligt att hon vet, men varför skulle hon vilja sätta dit en vän? Hon är nog mer benägen att sätta dit den som pekat i hennes riktning, förmodligen någon som hela tiden känt hennes riktiga identitet dessutom...

Någon är ute efter henne här på forumet och det är inte någon av de som skriver direkt utan det är någon eller några som skickar PM
Citera
2013-07-08, 17:16
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Han gick alltså ut och meta och blev torsk själv.

Jag får ingen info någonstans om när häktningsförhandlingen ska hållas. Någon som vet?
I morgon. http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2239161-misstankt-31-aring-begars-haktad
Citera
2013-07-08, 17:18
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuchsbau
Varför och vem vill sätta dit "miggafrii"? Vill gärna höra dina, och andras, teori.
Jag har fått pm från två olika nick. Det ena ville enträget ha ut bilden på miggafrii. Den andra hävdade bestämt att fotot var taget på lördag kväll hemma hos Id*. Jag gick inte ut med de sista uppgifterna för jag vill inte gärna sprida sådant som inte kan kontrolleras. Så uppenbart har någon velat placera henne i lägenheten eventuellt med någon annan och hävdat att hon kan vara förövare dessutom...

Jag anar svinhugg!
Citera
2013-07-08, 17:18
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Just det, och den gården är väl kollad då han är anhållen. Tack, lätt att tappa fakta här!
Frågan är väl om dem sökt igenom bilarna grundligt? Bara så inte kroppen ligger i en av bilarna i väntan på att dem ska släppas fria och därefter dumpa den på lämpligt ställe. Visserligen ganska långsökt men ändå.
Citera
2013-07-08, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Så när skrev du ditt sista blogginlägg? Alltså tidpunkt?
Det råkar inte ha varit PA du slaggade hos? Eller känner du många fler i stjärtgossen?
Vid vilken tidpunkt pratade du med AJ på söndagen?

Alla dessa uppgifter har polisen eftersom jag satt i förhör inget jag behöver klargöra för er snokare. Att jag har vänner o bekanta på båda sidorna av lagen verkar störa många av er men det är väl ändå mitt val jag har aldrig utsatts för våld eller hot eller tråkigheter från NÅGON av de jag umgås med Jag hoppas bara att alla ni som dömer folk på förhand har rent mjöl i påsen och att en blogg eller en tumblr eller tom en Ifacebooksida talar om väldigt lite om hur en person verkligen är sen att de flesta tar dessa sidor jag just nämnde med en nypa salt medans många av er tar det på största allvar kan jag tyvärr inte stå för. Har varken socanmälningar eller annat på mig har även kliniskt rent brottsregister då jag faktiskt jobbar betalar skatt sopsorterar som de flesta andra. Men som vår käre Bob Marley en gång sa: Before you point any fingers, make sure that your hands are clean....
Nu har jag sagt mitt har ni fler frågor kontakta Krimarna på Trollhättepolisen :-)
Citera
2013-07-08, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pobeda1945
Ja du har snurrat till det
Den står i salstad

har polisen kollat där? nån som vet?
Citera
2013-07-08, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av '[Strange Days
'|44226624]Utav ren nyfikenhet, kan du vidareutveckla det fetstilta?

Även om nu polisen redan har varit där och sökt så är jag lite nyfiken på vad som är så speciellt med den platsen.

Dels har det varit en sprängning här (1970-tal?), då två personer, ev. tre, sprängde sig i luften vid en misslyckad stöt. Tror man skulle bryta sig i ett dynamitförråd. Historien talar sedan om att man kunde finna kvarlevor efter dessa i flera år. Detta fick jag höra som litet barn när jag första gången var där.

Sen dessa gamla gruvhålor in berget kan vara ganska kusliga om dom ligger som dom gör här.
Uppe i den svåra terrängen, mörka, delvis vattenfyllda och till synes utan slut. Ja, nu är dom väl inte så djupa men ändå...
Det är kanske bara jag som är lite känslig

Bra att dom kollat av området, då det gnagt i mig.
Citera
2013-07-08, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
http://img594.imageshack.us/img594/9239/9hsq.jpg
Har tagit ny kontakt med min mediala person och mailat bilden till denna. Personen säger till mig att där är I.F eller har varit i någon eller bägge bilarna på bilden. Även huset är aktuellt.
Även bilden på F.H väcker starka känslor
Citera
2013-07-08, 17:26
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
*Ännu ett, för hjärnan, jobbigt inlägg att läsa igenom*
Kan inte säga mer än att du faktiskt får skylla dig lite själv för allt du misstänks för med tanke på hur du skriver och förmedlar saker och ting. Samt att du inte ens kan berätta ett par små detaljer som skulle kunna avskriva både dig själv och AJ n del misstankar i detta fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in