Kom på ytterligare ett potentiellt dumpningsområde och det är Sandhemsspåret. Ligger intill Ljungvägen i Thn och är i princip på vägen från BP till Hunneberg om man undviker 45an. Visst, mycket folk i omlopp men det går att med bil dit. Dessutom kan man köra någon väg genom Halvorstorp så man kommer ut bakom spåret vid något som heter typ Linden.
Enligt en av mina källor har det redan gjorts sökningar i det området vid ett tidigt stadium
Är det inga dokument postade här så som anhållan eller häktningsbegäran?
Så hur säkra är man på vilka som sitter just nu för skyddande av brottsling och medhjälp?
Det var någon igår som ställde frågan om varför bara DBs mamma nämndes, (i samband om han ev.blivit anhållen i Halland hos modern) personen undrade var fadern fanns. Sen har svaren slingrat iväg.
Jo det läste jag men komentaren kom efter att DB hade lagt en status ang Misfits spelning.
Det kan även förklara varför hon dras till liknande män... där känner hon igen sig. Hur menar du att hennes far skulle bidragit? Att han får betala med sin dotter för något eller att han skulle vara inblandad i hela eländet?
Ne absolut inte, men hon kanske hade haft ett annat umgänge med andra intressen, kanske hade det varit mindre hat och våld i hennes liv..
pratar ni om A.J nu? isf måste ni tänka på den här benskadan som han har å att han nyligen slagit upp den igen, därav hans sjukskrivning, så hjälp har han nog fått av någon, men hans benskada kan ju förklara varför han väljer hissen i I.Fs bostad å inte trappan och "släpmärkena" i blodet kan likaväl va att han ramlat å tappat henne pga att hans ben inte pallade?
Det är väl ännu inte bekräftat att blodet härör fråin Id* eller har jag missatvdet? Om det inte är bekräftat slår mig tanken att om AJ slagit upp sin benskada blodet kanske kan komma från honom. I*a kan ha avlidit genom en olyckshändelse eller efter att någon (AJ) pucklat på henne för hårt varpå GM får hyperpanik och ringer efter hjälp. Blödarsjuka kan få mycket omfattande inre blödningar av mindre våld mot kroppen än vi andra.
Men varför tatuerar man då in tårar, om det i patraskets kretsar betyder att man tagit nåns liv? För att vara häftig?[/quote]
Det betyder väll att man sörjer någon, varför fälla tårar för någon man dödat?
Rätta mig gärna om jag har fel
Ja det går att identifiera ägare till utbrunnen bil så länge den inte smält ner vilket är helt osannolikt.
Någon här i tråden talade om att ett armband skulle ha hittats i/vid bilen.
Normalt sett hur snabbt då? Jag är ingen expert inom området men det känns som att det kanske inte går på några timmar eller någon dag? Förutsatt att regskyltarna är borta. Kanske finns någon som är mer insatt inom området?
Ja i denna historien är det många som har farit illa i sin barndom, ja VET att några har haft det riktigt jobbigt.
BOs far Clif* är vida känd här i regionen och han har gjort så mycket hemskheter mot så många människor. Jag vet inte hur I*a har haft det i sin barndom men med en sådan far kan jag tänka mig att den har varit väldigt otrygg. Hoppas han inser de facto att hans liv bidragit till den situation hans dotter befinner sig i..
Lunnen heter det nog. Där finns/fanns ett gammalt förråd, precis intill spåret, som jag har för mig att kommunen förvarade dynamit i. Nu tror jag inte på sierskor men det låter som "ett vertikalt utrymme och med grönt nära där man joggar" eller hur det var.