2013-07-08, 14:28
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Så vitt jag vet så har man inte tagit något beslut än. Men jag har svårt att tänka mig att Monaco skulle göra alla dessa värvningar utan vara säkra på att man spelar i Ligue 1 kommande säsong.

Enligt Gazzetta dello Sport så är Gomez klar för Fiorentina.

Skapligt mäktig värvning. Della Valle menar allvar och gör så att Fiorentina blir 2013/14 mest spännande uppstickarklubb.
2013-07-08, 14:30
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Skapligt mäktig värvning. Della Valle menar allvar och gör så att Fiorentina blir 2013/14 mest spännande uppstickarklubb.

Hade varit riktigt kul om Fiorentina vann och slog Juventus på fingrarna. Montella har nog en riktigt lovande karriär som tränare framför sig.
2013-07-08, 14:31
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Nu går även Bild ut med att Gomez är klar för Fiorentina, €16m + €4m add-ons kommer han tydligen gå för.
2013-07-08, 14:36
Medlem
Citat:

Grym värvning för det priset. Jag är fortfarande förvånad att ingen engelsk klubb gick in med ett hyggligt bud. Jag antar att Fiorentina måste sälja Jovetic för att stabilisera ekonomin?
2013-07-08, 14:41
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Hade varit riktigt kul om Fiorentina vann och slog Juventus på fingrarna. Montella har nog en riktigt lovande karriär som tränare framför sig.

Montella har visat sig vara en fantastisk tränare, utöver egenskaperna som gentleman vid sidan av plan.

Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Grym värvning för det priset. Jag är fortfarande förvånad att ingen engelsk klubb gick in med ett hyggligt bud. Jag antar att Fiorentina måste sälja Jovetic för att stabilisera ekonomin?

Får dom inte rätt bud så skulle jag inte bli förvånad om Della Valle även behåller Jovetic.

När det gäller andra klubbar så står det rätt självklart att Gomez ville till Fiorentina och ingen annanstans.
Senast redigerad av 4522 2013-07-08 kl. 14:46.
2013-07-08, 14:42
Medlem
snillet_1s avatar
Blev visst inga +€30 miljoner för Gomez till slut.

Tycker Higuain börjar bli allt mindre prisvärd, när man ser vilka andra affärer som görs på marknaden.
2013-07-08, 14:54
Medlem
Erosenins avatar
Citat:
Montella har visat sig vara en fantastisk tränare, utöver egenskaperna som gentleman vid sidan av plan.

Får dom inte rätt bud så skulle jag inte bli förvånad om Della Valle även behåller Jovetic.

När det gäller andra klubbar så står det rätt självklart att Gomez ville till Fiorentina och ingen annanstans.

Vore fantastiskt att behålla Jovetic. Även om en del supportrar är rejält trötta på honom så kan de nog förlåta honom om han presterar på planen.
Det har snackats om att sälja Ljajic för att finansiera Gomez också. Man borde kunna få lite euros för honom med tanke på hans säsong i fjol.
Välkommen Mario
2013-07-08, 14:57
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erosenin
Vore fantastiskt att behålla Jovetic. Även om en del supportrar är rejält trötta på honom så kan de nog förlåta honom om han presterar på planen.
Det har snackats om att sälja Ljajic för att finansiera Gomez också. Man borde kunna få lite euros för honom med tanke på hans säsong i fjol.
Välkommen Mario

Det har ju ryktats om Milan. Vore en passande ersättare till en spelare som Robinho - för han måste väl försvinna i sommar?
2013-07-08, 15:02
Medlem
Chelsea siktar sina blickar mot Bentke. Vad tror ni om de?

http://www.goal.com/en-gb/news/2892/transfer-zone/2013/07/08/4101389/chelsea-preparing-bid-for-benteke
2013-07-08, 15:04
Medlem
Arouna Kone klar för Everton.

Edit: Treårskontrakt och undisclosed fee.
Senast redigerad av Audere-Est-Facere 2013-07-08 kl. 15:06.
2013-07-08, 15:52
Medlem
Calogeros avatar
Ja, nu står det ju på Bayern Münchens hemsida att Gomez går till Viola!

Oerhört roligt, och även om det känns som att folk pratar om att Serie A är "tillbaka" inför varje säsong så verkar det onekligen börja gå uppåt nu. Tévez & Gomez är två spelare i absolut världsklass, mycket fina affischnamn.
2013-07-08, 15:57
Medlem
Calogeros avatar
Fan, även ifall Fiorentina skulle välja att sälja både Jovetic och Ljajic har man ändå Mario Gomez och Giuseppe Rossi att ställa upp med.

Hatten av för Pradè.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in