2013-07-07, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Men du har väl outat dig rätt kraftigt själv ell..
Nej, när jag skrev att jag "är" Ph*l*p som hängdes ut var det mer tänkt att ge er en tankeställare på om det var rätt person som ni hade länkat ut
Citera
2013-07-07, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breezyy
Om det nu är rätt snubbe som namnet är ute på så är det ju extremt konstigt agerande av thaiboxningsklubben. De åker isåfall alltså ner med en kille som under dagen när turneringen ska va istället för att delta går och hugger ihjäl folk och blir sedan ihjälskjuten av polisen. Men thaiboxningsklubben bara kör på som om ingenting har hänt, lägger dessutom upp bilder där de taggar den ihjälskjutne samt bilder på matcher från de andra deltagarna i klubben.

Man får väll utgå ifrån att de måste känt varandra hyfsat i klubben då det lär va mycket träning och resor, jag hade inte vart så jävla pepp på att tävla efter något sådant..

Kanske är vardagsmat i sammanhanget:

- Någon som sett Nisse?
- han skulle gå ner på stan och kniva några.
- ok, skickar du mjölken?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GETS
Kan kvinnan/tanten möjligen vara BO?

Nej men vill visa på att den blonda personen på "gängbilden" som cirkulerar inte är lik den person som heter Nicol*s Estem*r.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s4ndm4n
Jag vet inte om det är ett long shot, men jag måste ju att killen i mitten på https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1003992_10151711769785837_1025679299_n.jpg med skägg, svart keps, solbrillor, tatueringar på armen och armen framåtvinklad på det där enligt mig lite speciella sättet matchar GM-bilden på AB ganska bra... förutom kläderna då. När togs FB-bilden? Kan ju ha bytt kläder.

Han som står längst bak, ja kan stämma.
Det bästa vore om nån som har känningar inom klubben eller om GM kommer med ett redogörande så inte fler oskyldiga blir uthängda.

Själva Thai-festen är/var bara idag och startade 13.00.

Med tanke på att Hajen-parkeringen är helt tom måste det varit tidigt på morgonen eller sent på kvällen. När kom SSMT till Varberg? Knappast i morses väl?

Och varför slänger idioterna allt sitt skräp på marken när det finns massor med papperskorgar i närheten?
Citera
2013-07-07, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xabre
GM var inte nere i Varberg med SSMT. Han åkte ner själv. Han har dock kopplingar/är medlem i SSMT. Tror emellertid inte att detta har något som helst med thai-boxningen i Varberg att göra. Antingen var han hög eller i en psykos (eller båda).

Känns som ett genomruttet jävla gäng det där SSMT! Inte nog med att man låtsas som
om inget har hänt o bara kör på, nu förnekar man också typ allt samröre med snubben!
Citera
2013-07-07, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xabre
GM var inte nere i Varberg med SSMT. Han åkte ner själv. Han har dock kopplingar/är medlem i SSMT. Tror emellertid inte att detta har något som helst med thai-boxningen i Varberg att göra. Antingen var han hög eller i en psykos (eller båda).
Nej han är inte medlem i SSMT. Om han har varit det kommer jag inte skriva, eller om han är där för att se på någon polare som skall tävla, eller är släkt.. u name it!
Citera
2013-07-07, 22:38
Medlem
LeonVances avatar
Det krävdes inte många klick för att gå från vår GM till Daniel Maiorana på Facebook.
Citera
2013-07-07, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SergeantPrepper
Om GM nu inte är någon av de som pekats ut hur vet du då att den riktiga gam var med SSMT?

Troians information brukar vara korrekt. NE är med i SSMTs grupp på FB, och är taggad i en bild(även om den är uselt taggad) från deras Varbergresa. Ni som var med nere i Varberg kan ju börja berätta om GM och hans vistelse i Varberg. Den här snubben är inte förtjänt av någon fjantig förortsomertā.
Citera
2013-07-07, 22:39
Bannlyst
Folk är ju ute och cyklar nu så det står härliga till. Killen är ju lååångt ifrån blond på bilderna ser ni väl.

Sluta att outa folk som är blonda då kanske?
Citera
2013-07-07, 22:40
Medlem
Cradleoffilths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflashback
På en av filmerna ser det ut som han börjar springa mot polisen

Håller med, ser ut som han tar sats med hela kroppen strax för skotten, liksom ned med främre skuldran osv...

Någon som vet om ryktet angående doping stämmer? I så fall är det bra om just detta faktum kommer ut, kidsen måste sluta smälla i sig en massa skit som kan ge psykisk snedtändning.

Nu säger jag inte att det var skälet, om han vart odopad kan det ju vara allt från "vanliga" psykiska problem till för mycket och för stark sol(?)

Väldigt tragiskt alltsammans, så tråkigt att få 2 dödsfall från något som verkar vara ingenting från början.
Citera
Medlem
dbaw84s avatar
Sluta spekulera hej vilt om alla som till synes har samma hårfärg som GM i den dåliga AB filmen.

Det finns en fejsbookprofil med den utpekade GM's namn dessutom, hur kan ni vara så misslyckade att ni börjar länka till massa andra fejsbooksidor bara för att de varit med på samma bild?
Citera
Medlem
Ja den här killen är inte lång och han är mörkhårig som ni kan se. Behöver ju inte vara någon från boxningen. http://www.ladda-upp.se/bilder/xkuyvrylekbmzz/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in