2013-07-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Precis. "Gumman nu ska jag döda dig för när jag har gjort det och dumpat din kropp behöver du inte längre oroa dig för att någon ska skada dig, det känns väl tryggt?".

Nja, jag är mer inne på att han vill få det till att hon kände sig trygg i hans sällskap och skyddade henne mot ngn annan.
Citera
2013-07-07, 21:20
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WWIII
Vi kan börja med att säkerställa vem den andra personen?
Säger det igen. D.B blev hämtad hos sin morsa i halland. En nära vän till d.b sa det till mig i morse.
Citera
2013-07-07, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkonly
Fr*dri* Her*ans*on

kan nog ta reda på vem den andra är med rätt fort
Den andre ska vara K.P ( B..ba) hans föräldrar? Har tydligen nåt sommarställe i halland
Citera
2013-07-07, 21:22
Medlem
Bottenmetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttessyrra
Den andre ska vara K.P ( B..ba) hans föräldrar? Har tydligen nåt sommarställe i halland

Har fått info om att det är ett "riktigt" hus som hyrs ut. aka året runt boende.
Citera
2013-07-07, 21:26
Medlem
Någon prata om en adress i Halmstad där polisen hade gjort tillslag.
Någon som kommer ihåg adressen?
Citera
2013-07-07, 21:27
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appletv
Nej, men om man använder sökfunktionen på "Halmstad" hittar man rätt omgående det här inlägget.
Citat:
Ursprungligen postat av descendingangel
Vet att det var fullt pådrag och en man blev gripen ca 22 tiden igår kväll på Andersbergsringen 81 i Halmstad.
Sades att han var eftersökt några dagar
Inget av namnen skrivna på adressen ringer någon klocka, tyvärr. Så det kan handla om ett helt orelaterat gripande.
Citera
2013-07-07, 21:28
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Ja men det jag menar är att du enligt svensk lag som åklagare inte har lagen på din sida att förhandla med den misstänkte, om man nu dealat med t ex DB så hade han säkerligen sjungit som en kanariefågel.
Nu när han får sitta och fundera till tisdag borde han komma underfund med att några månaders till ett års fängelse är mindre än 4 års fängelse Jag tror de kommer prata när deras versioner inte håller längre!
Citera
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidvalla
Nja, jag är mer inne på att han vill få det till att hon kände sig trygg i hans sällskap och skyddade henne mot ngn annan.
Förstod det. Jag var mer inne på hur det lutar mot att det egentligen gick till
Citera
Medlem
descendingangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appletv
Andersbergsringen 81
Citera
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maryjane.
Får jag fråga vad du har för källa ang. att PT och IF samtalat i telefon under lördagen ö.h.t?

Den här frågan ställdes med anledning av det här inlägget(som inte längre finns kvar):

https://www.flashback.org/sp44136420

Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Jag kan inte påstå att jag försvarar honom men jag känner honom VÄL personligen och vill inte att de falska rykten som florerat i flera år ska komma på tal samt heller inte att folk hittar på lögner för att svartmåla honom ytterligare.

Ingen tar upp det faktum att tex P.T har misshandlat samt hotat I.F till livet ett flertal gånger bla i lördags per telefon.... Alla aspekter måste ju ses till och uppmärksammas derta är utan tvekan ett väldigt konstigt brott, vem som än är GM.

En läsare här på FB mailade mig och undrade hur hon kunde veta att AJ och PT pratat i telefon i lördags, då vi andra inte visste någon om det förrän det publicerades på AB några dagar senare.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17078228.ab

Efter det slutade det komma inlägg i tråden från denna skribent och jag med flera undrar så klart varför. Blev det för svårt att ange källan kanske?

@Miggafrii

Hur kunde du veta att AJ & PT pratat i telefon före oss andra?

Varför slutade du skriva i den här tråden nu när det började bli spännande?

Vad vet du mer om det här som vi andra inte vet?

Miggafrii, du får gärna kliva in i tråden igen och svara på de här frågorna samt andra frågor som vi har till dig.
Citera
2013-07-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkonly
nej ? se mig bara som en fågel som ger er info. annars behåller jag den för mig själv så får ni sitta här och försöka komma på till slut

Ska vi snacka om viskande fåglar så kan ja ju säga såhär att en bekant fick en riktig olustkänsla i vargön idag när hon va ute me sin hund, när man åker över järnvägen så sa hon att de fanns ett kusligt ställe precis till höger i nåt industriområde å hon reagerade på att dem var där å grävde idag (på en söndag) hon fick rysningar när hon gick där å mannen som grävde med grävskopan betedde sig märkligt, nån som vet va det är för ställe? Å vem som äger marken? Det står lite skrotbilar å även en uppbränd bil där
Citera
2013-07-07, 21:35
Moderator
blomvattnares avatar
Massor av chattande raderat igen.

Detta är ett diskussionsforum. Inte en chatt där det kan postas inlägg utan substans.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in