Ja, fast det verkar ju som att det finns de runt AJ som vill peka åt ditt håll... Jag tror inte det är någon slump att "någon kollade upp TB" och sen lade ut bilden.
Det konstiga var att 2 oberoende användare lade ut den efter attha fått den på PM. Annars hade det inte varit så märkligt. Bilden figurerade ju i fredags allaredan.
Ja, fast det verkar ju som att det finns de runt AJ som vill peka åt ditt håll... Jag tror inte det är någon slump att "någon kollade upp TB" och sen lade ut bilden.
Tja Tb är god vän med en(eller både) som togs först,hur TB kom med i bilden vet jag inte
Det konstiga var att 2 oberoende användare lade ut den efter attha fått den på PM. Annars hade det inte varit så märkligt. Bilden figurerade ju i fredags allaredan.
Precis. Bilden lades ut med en del ansträngning och det känns tydligt att någon vill att vi ska fundera på vem denne man är... Så vem vill peka ut honom och varför?
Han som såg gallerkärran såg inte mycket överhuvudtaget så du får nog aldrig ett ja eller nej till svar på den frågan. Men det fanns två bilar tillsammans så släpkärran behövdes inte för att få ett extra fordon (och hur skulle man i så fall få hem kärran). Men visst kan det tänkas att man körde kropp och mc från Trollhättan, men då behövs det återigen inte två bilar.
En bil skulle kanske eldas upp, en bil och kärra med tillhörande förare och ev passagerare skulle tillbaka till byn och mc:n behövdes kanske för att åka på tur med.