2013-07-07, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Hej!

Var du med TB hela kvällen/natten? Är det du som har den hemliga adressen enligt TB? Var det du gav henne mer och mycket till, "veta att man lever"?

Tack på förhand!
VA? nu hänger jag inte riktigt med,ne min adress e' inte hemlig...ha ha om hon syftar på en öl eller två så visst!
Citera
2013-07-07, 18:06
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KayserBill
Tja Hjortmossen o stan,närmare sagt O'learys...o närmare än så kom vi inte IF
Tackar
En liten följdfråga: Var du med TB ända tills hon åkte hem eller drog hon vidare på egen hand/med någon annan efter att ni tagit farväl?

Stor eloge för att du deltar i tråden. Det är viktigt att kunna få kontakt med folk som känner eller umgicks med personer, som på ett eller annat sätt har en viss misstanke, i samband med vissa tidpunkter för att kunna utesluta det ena och det andra.
Förutsatt att du talar sanning såklart
Citera
2013-07-07, 18:06
Medlem
Quarrels avatar
GT: Missing People har gjort ytterligare fynd
Citat:
En specialtränad hund, som är utbildad i att känna lukt i vatten, är sent på eftermiddagen ute och söker.

– Det är en båt ute och hunden söker igenom olika vattendrag, säger [KS].

Sökandet är tänkt att pågå en bit in på söndagskvällen.
Citera
2013-07-07, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Starkt jobbat att komma in och svara på frågor det är respekt från min sida!

Jag har en fråga åt dig sedan om du vill svara här eller via PM det får du avgöra!
Vad har du för egen teori som kan ha hänt Ida???

Ingen fara!
Ha ha "brosan" ringde upp mig o frågade om jag satt inne,höll på o smälla av utav skratt!
trodde ha löjlade sig bara,så fick jag reda på att jag var upplagd här o var tydligen en del utav en massa teorier...nja jag skulle nog satsa på dom två första....
Citera
2013-07-07, 18:12
Medlem
http://miggsmiggs.blogg.se/

http://miggsmiggs.blogg.se/2010/september/
Citera
2013-07-07, 18:12
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
VA? nu hänger jag inte riktigt med,ne min adress e' inte hemlig...ha ha om hon syftar på en öl eller två så visst!

Vi hänger inte heller med i hennes kryptiska uppdateringar. Det att de blir iögonfallande är ett brott begås samma natt och de TB/Id*är vänner, har iaf varit, samt att TB verkar vara kompisar med alla avhandlade här. Men som sagt kan vara en olyckligt sammanträffande.

Nu blir det ju väldigt svårt att ställa frågor till dig när din identitet redan är röjd, men vad är din vilda gissning på att Id* är någonstans?
Citera
2013-07-07, 18:13
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yosuki
A.J befinner sig i Jönköping vad ja hört.

Om han nu är sjukskriven som det framkommit i tråden så borde han stannat kvar och hjälpt till att leta tycker man...
Citera
2013-07-07, 18:14
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Tackar
En liten följdfråga: Var du med TB ända tills hon åkte hem eller drog hon vidare på egen hand/med någon annan efter att ni tagit farväl?

Stor eloge för att du deltar i tråden. Det är viktigt att kunna få kontakt med folk som känner eller umgicks med personer, som på ett eller annat sätt har en viss misstanke, i samband med vissa tidpunkter för att kunna utesluta det ena och det andra.
Om sin identitet, menar du
Innan detta hamnar i tråden, som hänvisningsbart material, borde vi kunna få en liten hälsning från KayserBill på hans Facebook-sida. Bild eller skrift, vilket som
Men ett stort tack!
Senast redigerad av Tomato 2013-07-07 kl. 18:20.
Citera
2013-07-07, 18:14
Medlem
descendingangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slask01
Ny man gripen i sin bostad i Halland enligt GP och Expressen. Någon som vet mer om detta?

Vet att det var fullt pådrag och en man blev gripen ca 22 tiden igår kväll på Andersbergsringen 81 i Halmstad.
Sades att han var eftersökt några dagar
Citera
2013-07-07, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Tackar

Det är inte jag som ska ha en eloge,utan dom som aktivt letar efter henne.
tja antingen får ni ta mig på mitt ord eller inte,Kan ju inte göra så mycket annat åt det hela vill säga
Citera
2013-07-07, 18:16
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Det finns inga bevis. Säger som en annan, bevisen "löstes" upp.
Jag är min egen källa på den punkten.
Känner man rätt folk så kan ett lik försvinna, och AJ har ju kanske som bekant hotat ett ex med Bandidos, dessa herrar kan skaka fram en sån tunna.

Fick ett pm för några dagar sedan att han ska ha känningar inom bandidos, så det kan mycket väl stämma.
Citera
2013-07-07, 18:18
Medlem
Citat:
Ingen fara!
Ha ha "brosan" ringde upp mig o frågade om jag satt inne,höll på o smälla av utav skratt!
trodde ha löjlade sig bara,så fick jag reda på att jag var upplagd här o var tydligen en del utav en massa teorier...nja jag skulle nog satsa på dom två första....

Vad har du själv för teorier om varför någon vill lägga skuld på dig? För någon har ju postat din bild här och börjar snacka...

Varför tror du någon vill göra det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in