2013-07-07, 15:32
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomato
Jag har bara sett påstående om instabilderna utan någon som helst verifiering. Det med blodet är också endast ett påstående utan källa. Men jag vill inbilla mig att det går riktigt snabbt att göra t.ex en blodgrupps och könsbestämd första analys av blodet? Kan det gå att göra på sjukhusets labb?

Jag tror inte dom får använda sjukhuslabb vid brottsutredningar
Citera
2013-07-07, 15:33
Medlem
Undrar just om T är med och söker idag? Nu när hon är utan dator och allt...
Och DB...är han med och söker eller jobbar han idag? Eller har han semester och sitter och hänger vid datorn som oss andra? Varför pratar inte han med media? Han borde ju rimligtvis vara helt förtvivlad över att bli uthängd på det här sättet...
Är dessa individer idag medlemmar i ett "demokratiskt" parti? I så fall lär deras röstsedlar vara helt tomma på namn efter detta
Citera
2013-07-07, 15:34
Medlem
@Beaver se.
Nej, jag vill inte blanda politiken i det här mordet, men jag är mycket frusterad när det finns så lite information om hur den stackars tjejen blev mördad. För mig spelar ingen roll vilken ställning har BO och GM haft. Ett sånt mord som mer en person är inblandade (jag tror så), borde klaras upp mycket tidigare men har märkt att det inte finns sån aktivitet som brukar finnas i ett sånt fruktansvärta brott.
Citera
2013-07-07, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herrstorpotatis
Och OM det skulle ha varit flera personer i lägenheten när AJ lämnade, så får man i efterhand nog säga att han är en riktig hedersman som lämnar en tjej som känner sig otrygg av det resterande (påstådda) sällskapet som uppenbarligen gör henne otrygg. Men det är klart, han hade ju bara tre dagar på sig att stressa igenom en snabbsemester, så man kan ju förstå honom om han i så fall väljer att lämna en skärrad tjej tillsammans med det som skrämmer henne..
Hade han inte semester eller jobbar han ens? Varför stressa ihop en semester på tre dagar isf. Hade han något att göra efter tre dagar
Citera
2013-07-07, 15:38
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Hade han inte semester eller jobbar han ens? Varför stressa ihop en semester på tre dagar isf. Hade han något att göra efter tre dagar

A.J är sjukskriven, det läste jag på hans status innan han gjorde den hemlig.
Citera
2013-07-07, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mossadeq
Har tyvärr ingen vidare info om detta tyvärr. Vet däremot att P*ntus är en fin kille som aldrig skulle göra någon illa, detsamma gäller storebrodern.
Fin kille... Javisst va...
Långt ifrån, fast inte lika ful som vissa andra kanske.
Bara för att du är polare med dom, så betyder inte det att som är bra killar.
Citera
2013-07-07, 15:48
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimperk
Undrar just om T är med och söker idag? Nu när hon är utan dator och allt...
Och DB...är han med och söker eller jobbar han idag? Eller har han semester och sitter och hänger vid datorn som oss andra? Varför pratar inte han med media? Han borde ju rimligtvis vara helt förtvivlad över att bli uthängd på det här sättet...
Är dessa individer idag medlemmar i ett "demokratiskt" parti? I så fall lär deras röstsedlar vara helt tomma på namn efter detta

Att T försvunnet från nätet behöver inte betyda att hon är inblandad, bara att hon har annat att dölja.Som jag förstår det hade hon varit i Trollhättan och fått sig ett rejält ligg ( enligt bloggen är tjejen sextokig) inte med AJ får då hade hela bloggen var full med intima bilder

DB är nog ute och metar, kanske missing people folket träffar på honom.

Den här senaste killen dom har anhållit är det B*bba?
Citera
2013-07-07, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MankenTR
Nytt namn som dykt upp för icke facebookanvändare:

KP https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/971022_4998402965744_1743889331_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/603705_4854807415945_1618264966_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/601397_4587374530290_780351177_n.jpg

En väldigt hård man av att döma, både sett till kroppen och ansiktsuttrycken.
Är det han som är kroppsbyggaren som det talades om tidigare?
Han ser inte hård ut, han ser ut som en mupp, men han ser hyfsat muskulös ut.
Citera
2013-07-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWIII
– Det fanns intresse för att höra honom, säger Christer Fuxborg, presstalesman på polisen i Västra Götaland, angående varför misstankar riktades mot 37-åringen.

Trettiosju.

Men det är ju inte han som är FH, ju.
Citera
2013-07-07, 15:53
Medlem
Herrstorpotatiss avatar
Härligt att höra att förhörsrummen inte står tomma i alla fall:

2013-07-07 15:30, Uppdatering, Trollhättan

Information i ärendet beträffande människorov/ mord.

Finns inget mer att informera om i nuläget än vad som tidigare har sagts. Nya förhör med de båda anhållna personerna pågår fortfarande.

Ytterligare information kommer att redovisas via hemsidan under morgondagen.
Citera
2013-07-07, 15:54
Medlem
Quarrels avatar
ttela: Två personer anhållna för skydd av brottsling
Citat:
Förhör med de två personerna pågår och de har fått varsin advokat. Förundersökningen fortsätter. Åklagaren kommer under måndagen att ta ställning till om en av dem ska begäras häktad. Den andra personen, som greps i en bostad i Halland och anhölls i går, ska begäras häktad senast tisdag klockan 12.00.
Citera
2013-07-07, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Bara för att du är polare med dom, så betyder inte det att som är bra killar.
Jag har själv träffat Pont*s och han gav ett normalt intryck, till skillnad mot TB och resten utav stollarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in