Citat:
Ursprungligen postat av
miggafrii
Någon som vet om det hänt på Östra Margaretavägen ? Där blodspåren hittades ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Skorpionkvinna
Jag har snöat in på denna frågan. Varför undrade du så tidigt om den adressen ??
Ja, den förste på flashback med att peka ut adressen och detta 21:36 på söndagskvällen. Jag hakar också upp mig på detta.
Jag skulle vilja veta hur de olika personerna rört sig denna natt. När lämnade A* lägenheten och vilken destination? Mor sin? Är hon hörd av polisen och har lämnat uppgifter för alibi? Advokaten sa i tv att AJ hade "särskilda skäl" att lämna lägenheten.
T* har rört sig på krogen uppenbarligen, sedan via en "hemlig adress" och "fått veta att hon lever". Därefter till Uddevalla. Vilken hemlig adress och vilka har T* umgåtts med under tiden?
Jag är inne på om det inte har blivit mer folk i lägenheten, efter att pappan haft kontakt med AJ+I. De har uppenbarligen supit till det och sedan har det anlänt fler personer dit på efterfest. Inte omöjligt att hela björnligan varit samlade, såväl db som T*. Sedan har de supit så in åt bängen där och T* har blivit askalas och åkt hem till Uddevalla och hennes citat syftade på att det var en djävulsk fest. Något hände efter att T* lämnade lägenheten, de kvarvarande rök ihop i ett slagsmål.
Det gör att T* rätt tidigt på söndagen när hon får höra om detta i nyheterna frågar om just den adressen, eftersom hon vet vilken fest det var där på natten.