Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-07, 01:14
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoEasyWayOut
Jag kan inte så mycket om zigenare får jag lov att erkänna.

"svenska zigenare släkter som funnits i Sverige i ett par 100 år"

Ingen aning om vad du pratar om för folk här och hur pass vita/icke-vita dom kan tänkas vara.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Romer_i_Sverige

Så länge har vissa av dom funnits här. Nej dom är inte det minsta vita om dom inte har blandats
Citera
2013-07-07, 01:24
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
En fråga.

Till vart ska ni utvisa svenska zigenare släkter som funnits i Sverige i ett par 100 år? Dom öst zigenarna kan ni ju utvisa till länderna de bodde innan dom kom till Sverige, men hur gör ni med dom svenska?

Finns liksom inga säkra källor som kan visa vart dom härstammar från början.

Så länge de inte befinner sig på svensk mark är jag nöjd. Sedan kan det handla alltifrån att de får sitta på en oljerigg till att bo i Indien eller liknande, jag kunde inte bry mig mindre om zigenarnas väl och ve.
Citera
2013-07-07, 01:30
Bannlyst
Zigenare räknas självfallet INTE som svenskar. De är en mycket främmande och skadlig grupp. Detta helt oavsett att de har bott i Europa i hundratals år. Våra förfäder får skämmas för att bara gjorde halvhjärtade försök att få bort packet.
Citera
2013-07-07, 01:38
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Zigenare räknas självfallet INTE som svenskar. De är en mycket främmande och skadlig grupp. Detta helt oavsett att de har bott i Europa i hundratals år. Våra förfäder får skämmas för att bara gjorde halvhjärtade försök att få bort packet.
Var ska man skicka dem då? Finns det något land som vill ta emot dem? Att likvidera dem kanske inte hade varit så bra om man inte vill göra sig ovän med "storebror" USA gissar jag.
Senast redigerad av NoEasyWayOut 2013-07-07 kl. 01:41.
Citera
2013-07-07, 01:47
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet

Jag har aldrig påstått att dom skulle vara SVENSKAR sett till etnicitet. Men dom har ju funnits här lika länge som valoner så. Så dom idag kallas SVENSKA ziganare precis som vissa kallas för finska zigenare, polska osv. Dom är också idag precis som samer ett ERKÄNT minoritetsfolk.

På vilket sätt är dom skadliga för den etniska svensken? 99.9 procent av dom håller ju sig till sina egna. Om det nu var genetik du hade i åtanke.

Erkänna att ni inte har tänkt på zigenarefrågan utan vart helt upper jude,nigger,mena
Citera
2013-07-07, 01:48
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Var ska man skicka dem då? Finns det något land som vill ta emot dem? Att likvidera dem kanske inte hade varit så bra om man inte vill göra sig ovän med "storebror" USA gissar jag.
Vi får väl göra som Israel och betala någon korrupt regim i Afrika för att ta emot dem, sen är det inte vårt problem längre.
Citera
2013-07-07, 01:54
Medlem
NoEasyWayOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Vi får väl göra som Israel och betala någon korrupt regim i Afrika för att ta emot dem, sen är det inte vårt problem längre.
Det var en bra idee får jag lov att säga.

Citera
2013-07-07, 01:57
Medlem
mr.demons avatar
Ni har helt enkelt missat zigenarefrågan.
Citera
2013-07-07, 02:12
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Det var en bra idee får jag lov att säga.

Nä, det var någon som länkade att Israel hade avtal med hemliga länder i Afrika dit de kunde skicka sina kriminella invandrare
Citera
2013-07-07, 02:17
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ni har helt enkelt missat zigenarefrågan.
Främmande element ska ut ur landet, tydligare än så kan det inte bli. Att man inte har ett färdigställt program för exakt hur repatrieringen av alla människor ska gå till är det nog ingen som har förnekat eller påstått. Finns ju dock hur mycket idéer och tillvägagångssätt som helst så jag förstår inte hur du får det till att man har "missat zigenarfrågan"?
Citera
2013-07-07, 02:21
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Främmande element ska ut ur landet, tydligare än så kan det inte bli. Att man inte har ett färdigställt program för exakt hur repatrieringen av alla människor ska gå till är det nog ingen som har förnekat eller påstått. Finns ju dock hur mycket idéer och tillvägagångssätt som helst så jag förstår inte hur du får det till att man har "missat zigenarfrågan"?

Av den enkla anledningen till att det pratas för tillfället ganska så jävla mycket om dom. Hela Rumäniens soptipp har samlats på Sveriges gator, om du nu inte har missat det? Men dom är ju i egentligen inget problem. För dom kan ni ju skicka tillbaka till Rumänien, vilket redan görs.

Därför har ni missat zigenare frågan för det finns INGET land ni kan avvisa de svensk zigenska klanerna till.
Citera
2013-07-07, 02:32
Medlem
Citat:
Av den enkla anledningen till att det pratas för tillfället ganska så jävla mycket om dom. Hela Rumäniens soptipp har samlats på Sveriges gator, om du nu inte har missat det? Men dom är ju i egentligen inget problem. För dom kan ni ju skicka tillbaka till Rumänien, vilket redan görs.

Därför har ni missat zigenare frågan för det finns INGET land ni kan avvisa de svensk zigenska klanerna till.

Kan och kan. Indien har ju redan nämnts som exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in