2013-07-07, 00:14
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Skiter i vad du intygar. Visst att media lägger till och drar ifrån lite då och då. Men att dom skriver att han döms till 1 år när du säger att han dömdes för max 3 månader, Klart som fan TTELA fick tillgång till domen. Ge dig nu!

Vem som helst har rätt att få ut domar hos tingsrätten. AJ är inte dömd för skottlossningen!!
Citera
2013-07-07, 00:15
Medlem
Personen som var vid platsen för bilbranden och tog kort och sa att det var varmt - när var han där, hur varmt var det och hur länge är det varmt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
AJ är släppt

Då borde rimligtvis inte aj suttit anhållen mer än en timma eller liknande..samt att alla andra i bo s hem blivit anhållna istället så klart..och om det finns någon mer i lägenheten isåfall som är lika bra polare med dB som aj är ..så borde den personen rimligtvis vara ännu mer aktuell än aj...men det fi ns ju ingen så hur går det ihop...jo aj har ej sagt att någon annan varit där ..för hade han sagt det så hade han ej varit anhållen..sedan så är det ju så att om det nu fanns fler där och aj ej har berättat det så är det ju ändå medhjälp till att försvåra utredningen...av vilken andledning då??
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Eller så försöker AJ förgripa sig på IF, kanske till och med gör det, och IF kämpar emot. Då får hon så mycket stryk att hon tuppar av och AJ drabbas av panik och ringer DB.
Eller att AJ förgripit sig på barnet när IF sov, IF vaknar och går upp och det går som det går
Citera
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SHUCKLE
Risk för att gå OT men i det fallet snurrade ju trollhättepolisen till det en hel del och gjorde husrannsakan på helt fel platser. Om jag inte missminner mig var BO själv övertygad om att det var någon helt annan som skjutit mot lägenheten, vilket i sig tyder på att hon kan ha varit tämligen hjärntvättad av den aktuelle AJ under deras förhållande.
Känner det BO väl, och det var A.J PUNKT.
Citera
2013-07-07, 00:16
Medlem
Cocinellas avatar
Det har ju spekulerats om det är Fr*drik H*rmansson som sitter anhållen nu, har jag missat en länk till bild på honom eller finns inte det?

Vore tacksam om någon kunde länka en bild annars.
Citera
2013-07-07, 00:17
Medlem
en-krokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fliiiickan
Inte avskriven dock.

Det brukar inte folk bli oftast innan rättegång ägt rum.
Citera
Medlem
Bottenmetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Fått ett pm där det hävdas att killen ska heta PA, P*ntus And*rsson.

Edit: http://img22.imageshack.us/img22/9453/hpph.jpg

Nästan rätt ser till 99% ut att vara P*ntus And*rsen. *= o , e
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
http://www.svtplay.se/video/1331423/5-7-21-23
Din säkra källa var alltså advokat Nilsson. Over and out.
Citera
2013-07-07, 00:18
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Eller att AJ förgripit sig på barnet när IF sov, IF vaknar och går upp och det går som det går

Nej, det tror jag faktiskt inte. Han har inte alla indianer i kanoten, men sån tror jag inte att han är.
Citera
2013-07-07, 00:18
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
Det har ju spekulerats om det är Fr*drik H*rmansson som sitter anhållen nu, har jag missat en länk till bild på honom eller finns inte det?

Vore tacksam om någon kunde länka en bild annars.
Någon som kan ta reda på om F.H jobbar som personlig assistent i THN?
Citera
2013-07-07, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Om kniven saknar parerstång hittar man ofta GM:s blod på BP.
Jag förstod det, har ingen erfarenhet av att det är så, så jag får lita på er.
Men det lät konstigt till en början oavsett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in