"Jag har också flera ggr sagt att jag inte på de minsta sätt vill ta fokus ifrån nåt annat.
nämligen detta:
"Vill inte på något vis försöka försvara eller ta fokus bort från A.J, har som jag tidigare skrivit följt tråden ganska väl och tycker A.J verkar vidrig som person angående hans "historia,mm och att om man ska tro nåt så "pekar allt på" A.J. är G.M. Fick bara denna tanke om teori i och med att det var en "ny" anhållen i em.,se tidigare inlägg."
PS!! Ser nu "nya" inlägg som ifrågarsätter min agenda här, verkligen tråkigt om man som "ny" här inte kan få komma med åsikter utan att för dens skull behöva bli "utpekad" att man typ är AJs morsa!
Att jag presenterade mig som medelåders kvinna var väl dumt då,tydligen
Är bara uppfostrad på det viset, att man presenterar sig på nåt sätt."/QUOTE]
Som ny här, får du nog faktiskt gilla läget lite. "Vill inte på något vis försöka försvara eller ta fokus bort från A.J, har som jag tidigare skrivit följt tråden ganska väl och tycker A.J verkar vidrig som person angående hans "historia,mm och att om man ska tro nåt så "pekar allt på" A.J. är G.M. Fick bara denna tanke om teori i och med att det var en "ny" anhållen i em.,se tidigare inlägg.", upprepas hela tiden. Liiite för mycket kanske.
Samtidigt som du lägger fram andra teorier. Personligen kan jag tycka att allt för lite fokus läggs på mannen som anhölls igår. Har naturligtvis noterat att många FBsidor numera är privata, så jag förstår att info är svårt att få tag i. Men samtidigt....Borde finnas ngt på honom, som ngn vet.