2013-07-06, 01:48
Medlem
WWIIIs avatar
Det är ju ingen superöverraskning. Undrar hur lång tid det tar att bryta ner DB för att han ska knäckas och peka ut kroppen.
Citera
2013-07-06, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liidas12
Ny man anhållen http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17086170.ab

Då stämde det att DB fick en husrannsakan på sig! Hoppas de krossar det lilla övertatuerade svinet nu så allt kan lösas!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Skickat PM till honom med instruktioner om han inte är så tekniskt kunnig. Att han skall peka ut platsen så kollar jag upp den imorgon med ett par spadtag! :P Dock bara om han pekar ut platsen på kartan. Har inte lust att gå runt där som en lodare med spade och leta.

Okej bra ;D
Citera
Avslutad
Logiskt att DB nu blir anhållen. Förhoppningsvis är han enlättare nöt att knäcka. Jag tror han kan snärja in sig i lögner och börja säga emot sig själv. Lite teknisk bevisning (tfnrörelser mm) o han bryter ihop. Tror detta var helt rätt drag av polisen.
Citera
2013-07-06, 01:50
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Diesel, bilen har väl en bränsletank?

Är det inte lättare att tända eld och få något att brinna med diesel?
Jag har iofs bara testat trädgårdsavfall, men en dunk bensin på skiten har gett en explosion medan en dunk diesel har gett en brand. Du måste oavsett ha något som antänder bilen och startar branden.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WWIII
Det är ju ingen superöverraskning. Undrar hur lång tid det tar att bryta ner DB för att han ska knäckas och peka ut kroppen.

AJ kanske blir nervös o luras ut för att fixa till ett och annat...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Logiskt att DB nu blir anhållen. Förhoppningsvis är han enlättare nöt att knäcka. Jag tror han kan snärja in sig i lögner och börja säga emot sig själv. Lite teknisk bevisning (tfnrörelser mm) o han bryter ihop. Tror detta var helt rätt drag av polisen.

Helt rätt drag av polisen enligt min mening. Tror inte A.J är så lätt att knäcka. Dock tror jag D.B är betydligt lättare att knäcka. Han verkar lite blödig av sig om man skall döma han via hans facebook inlägg han gjort de senaste. Samt otroligt korkad.
Citera
2013-07-06, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWIII

Tror inte man ska hoppas på några erkännanden. De lär neka oavsett bevisning är mitt tips.
Citera
2013-07-06, 01:52
Medlem
"Trollhättan. Fallet med den försvunna 23-åriga småbarnsmamman har tagit en ny vändning.

36-åringen släpptes fri – i natt greps en ny misstänkt.

– Personen är misstänkt för skyddande av brottsling, säger Urban Svahn vid länskriminalen."
Citat från AB

Klart som korvspad att det är DB.
Och vem han skyddat? AJ.
Snälla, låt dem hitta I*a väldigt snart, så vi kan få ett slut på eländet!
Jävla idioter!
Citera
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nu var ju AJ full och tänkte kanske inte helt klart. Sen finns ju möjligheten att aj pucklade på i-a mitt i natten o stannade kvar i lägenheten. På morgonen vaknar han o märker att hon är värre däran än han trodde. Hon kan ha varit medvetslös med väsande andning efter inre skador. Han ringer dB som kommer med volvon. De hjälps åt att få ner henne i bilen genom att släpa henne mellan sig (i upprätt tillstånd). I bilen upphör andningen. AJ vill inte åka dit så han övertalar sin dödspolare att hjälpa honom.

Det verkar egentligen helt omöjligt. Det finns två alternativ i din teori som jag ser det. Nummer ett är att BO blivit slagen så illa att blodet sprutar och hon är oförmögen att själv ringa efter hjälp. I detta fallet har jag oerhört svårt att tro att GM lägger sig och sover eftersom hon rimligen måste vara väldigt illa däran. Nummer två är att hon inte verkar vara så illa däran och GM somnar efter en stund. I detta fallet hade hon högst sannolikt ringt polis och/eller ambulans om hon blödde såpass mycket som hon gjorde.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Du verkar veta mkt 007 trestad :O känner du dom misstänkta eller ? och berätta vart den platsen var, till polisen eller peka ut på en karta till oss ^^

Vet iof inte mer än andra här förutom att jag följt denna tråden sedan start och polisen är sedan flera dagar sedan informerad om platsen även folk här inne som varit där så jag vet inte riktigt vad du antyder...

Du borde nog kolla upp saker noggrannare innan du gör en sån antydan..

Känner inte ens till herrarna i hagen...inte riktigt mitt klientel att känna...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Helt rätt drag av polisen enligt min mening. Tror inte A.J är så lätt att knäcka. Dock tror jag D.B är betydligt lättare att knäcka. Han verkar lite blödig av sig om man skall döma han via hans facebook inlägg han gjort de senaste. Samt otroligt korkad.

Precis Han verkar efterbliven också ;p
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in