Citat:
Ursprungligen postat av
Ferry31
Ryktas väldigt mycket om att Ryo Miyaichi kan komma tillbaka på lån till Feyenoord. Är ju dock ingenting som är klart, så jag hoppas inte för mycket. Vi behöver dock helt klart förstärka ytterpositionerna och Feyenoord verkar föredra Ryo före Assaidi.
Hade varit klockrent. Nu såg jag personligen ingenting från hans sejour i Feyenoord, men tydligen presterade han riktigt bra där. Men därefter har det väl gått sådär, visserligen gjorde han ett par riktigt fina matcher i Bolton.
I vilket fall känns det ju just nu som att Ryo inte lär bli den där stora spelaren man hade hoppats på, men vem vet, en comeback i Feyenoord hade kanske fått honom på rätt bana igen.
Annars känns det lite sådär som Arsenal-supporter just nu. Man vet liksom verkligen inte vad som väntar denna sommaren. Ena stunden snackas det om allt från Rooney, Fellaini och Higuain men samtidigt är ju rykten om stjärnvärvningar inget nytt under Arsenals silly. Problemet är ju dock att det sällan blir någonting av dem. Det finns en del som talar för att det är på allvar denna säsongen, men att Wenger helt plötsligt värvar en spelare som Rooney ser jag som väldigt osannolikt.
Jag gissar på att Wenger får till Higuain-affären snart, men att de där riktigt stora värvningarna stannar där. Dock tror jag att han kommer förstärka med någon till på mittfältet, men inte Fellaini eller någon som lär gå för en liknande summa.