hah, muckade i april från ING3/i19 (sista kullen ingenjörer).. klart man var tvungen ta med sej några "minnen"

Fem m90 byxor (två sålda) .. skitbra arbetsbrallor, ett par är helt nya också.
Ett par m90p brallor
Fem värmetröjor (bra presenter till farsan) två helt nya i plast
Tre skjorta 59 (helt jävla onödiga, men inplastade så)
Komarocken (vaarm och gosig)
Två sovsäckar (nya)
En lösskjutningsanordning till AK5 (hittade jag i bilen på jobbet så den gills kanske inte)
Två snödräkter (sålda) Perfekt för jakt

Kalsonger, strumpor, underställ.. men inte med flit, glömdes hemma ,)
Massa märken, artic soldier, gamla ing3 märket, ing2s märke, i19, nån norsk ingenjörsbataljons märke, ing3's standart (gavs till kb elever, men en ville inte ha sin så den tog jag)
Och sen de dyraste sakerna.. skäms lite men
Vi hade ju slutövning i norge.. cold response, och sen så flyttades ju allt ut ur ing3's kaserner.. helt kaos
Fyra stycken, helt nya, inplastade c-stridsdräkter.. ser ut precis som m90 uniformen, fast fodrad och med ett kol lager i sej typ, vet inte riktigt hur det fungerar men.. 30, 000:- styck sa dom att dom gick på i alla fall.. jag och några kamrater tog en hel låda.. 20 stycken. Ingen märkte ett skit.
Sen tog vi fem kartonger med norgepåsar, tror det var 30 st i varje.. så jag har 75 st 24 timmars påsar i källaren á 300:- st
Så nog fan har man kostat pengar nog.. och vissa saker är ju helvetiskt onödiga. Typ c-stridsdräkterna..