2008-07-16, 22:04
Medlem
Dr Internets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timjan
Därför att det inte är ett arb.. LÄS innan du skriver något..

du citerade väl ett arb exempel så han trodde väl det?
Citera
2008-07-16, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Internet
du citerade väl ett arb exempel så han trodde väl det?

Ja sant.

Hur som helst tyckte jag att oddsen funkade bättre än att spela tex 1X. och vid miss får man 100% tillbaka,

Enda problemt är att man "bara" täcker 66% så att säga. Hur ssom helst jag tycker det funkar bra so far.
Citera
2008-07-17, 01:18
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Därför att det inte är ett arb.. LÄS innan du skriver något..

Du skrev "säker vinst" i tråden om Arbs/Surebets. Lär dig uttrycka dig bättre och posta i rätt tråd.

Jag har för övrigt ingen aning om vad fan du yrar om.
Du spelar 1x som ger bättre avkastning än dubbelchans. Oddsen funkar bättre än att spela 1X. Vid miss får du 100% tillbaka. Du täcker bara 66%. Så långt så fungerar det bra.

Pilen, är det du nu igen?
Citera
2008-07-17, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Du skrev "säker vinst" i tråden om Arbs/Surebets. Lär dig uttrycka dig bättre och posta i rätt tråd.

Jag har för övrigt ingen aning om vad fan du yrar om.
Du spelar 1x som ger bättre avkastning än dubbelchans. Oddsen funkar bättre än att spela 1X. Vid miss får du 100% tillbaka. Du täcker bara 66%. Så långt så fungerar det bra.

Pilen, är det du nu igen?

Det jag menade var att det är som ett 1x spel men med bättre odds du spelar 1och täcker upp det med en liten insatts på X. ( du gör som du vill mongo )

JA det ger bättre betalt än 1x 2x 12 spelen på nätet men vid "miss" alltså X kanske. får du 100% av insattsen tillbaka alltså du går +- noll. om det blir en 2 losar du allt.

Nu om du inte har ett riktigt liv (jobb,tjej,vänner,familj etc ) vilket du inte verkar ha så kan du fortsätta att oja dig över mina formuleringar och ideer. Eller så gör du något annat, jag skiter i vilket fall i det. So fuck you mathafakkkkka.
Senast redigerad av Timjan 2008-07-17 kl. 11:20.
Citera
2008-07-17, 18:36
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Det jag menade var att det är som ett 1x spel men med bättre odds du spelar 1och täcker upp det med en liten insatts på X. ( du gör som du vill mongo )

JA det ger bättre betalt än 1x 2x 12 spelen på nätet men vid "miss" alltså X kanske. får du 100% av insattsen tillbaka alltså du går +- noll. om det blir en 2 losar du allt.

Nu om du inte har ett riktigt liv (jobb,tjej,vänner,familj etc ) vilket du inte verkar ha så kan du fortsätta att oja dig över mina formuleringar och ideer. Eller så gör du något annat, jag skiter i vilket fall i det. So fuck you mathafakkkkka.

Det är 18-årsgräns här. Det du försöker få fram i din horribelt illa stavade text är att du spelar Asian Handicap, 1(0). Här diskuterar vi Arbitrage, inte dina värdelösa spel. Förstått?
Citera
2008-07-17, 19:13
Bannlyst
Jag har länge funderat på detta, men tar det tid att hitta bra odds varje dag för detta? Hur många siter bör man spela på? Räcker det kanske med 1-2st? Hur mycket pengar kan man göra ungefär per dag? Om man inte lägger ner allt för mycket tid och pengar. Vad är en rulle ungefär man bör lägga ut? Skulle 5.000-10.000 räcka?
Citera
2008-07-17, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Det är 18-årsgräns här. Det du försöker få fram i din horribelt illa stavade text är att du spelar Asian Handicap, 1(0). Här diskuterar vi Arbitrage, inte dina värdelösa spel. Förstått?

Nej spelar inte Asian Handicap. Fuck off din lilla hora.
Citera
2008-07-17, 20:29
Medlem
Citat:

Är det inte Timjan från black army forum ?
Citera
2008-07-18, 01:11
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

14 år och arg som ett bi. Strålande. I kombination med bristande intellekt och minst sagt tveksam skriv- och språkförmåga blir det rätt underhållande.

Nåja;
Kalla det för Draw-no-Bet om du vill då, eller spela 1 och boka 2. Det blir samma sak som ett AH(0).
Citera
2010-08-10, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robinho82
Tänkte testa Neteller. Verkar dock inte gå att ha hur mycket pengar som helst på en sån - men det får bli ett senare bekymmer.

kan rekommendera neteller, de tar inga avgifter eller liknande. dom är snabba ochså!
Citera
2010-08-10, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deal
Jag har länge funderat på detta, men tar det tid att hitta bra odds varje dag för detta? Hur många siter bör man spela på? Räcker det kanske med 1-2st? Hur mycket pengar kan man göra ungefär per dag? Om man inte lägger ner allt för mycket tid och pengar. Vad är en rulle ungefär man bör lägga ut? Skulle 5.000-10.000 räcka?

det räcker med den rullen.. men du bör ha mer än 1-2 st siter minst 6-7 skulle jag säga! :P
Citera
2013-07-04, 13:52
Medlem
Verkistos avatar
Är det någon som testat programvaran RebelBetting för "Professional Sure Bet"?

http://www.oddsportal.com/professional-sure-bets/

http://rebelbetting.com/

Man har en veckas fri användning - men sedan kostar det en del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in