Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-07-04, 02:25
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
men den organiserade kriminaliteten borde man verkligen bara jämna med marken och slafsa sönder. Det finns inga ord som kan beskriva de känslor av förakt, avsky och äckel jag känner inför diverse psykopatkriminella som sätter sig över inte bara samhällets lag ... utan varje moralens, rättens och "vithetens" lag.
Jag kan bara hålla med dig: utplåna skiten skoningslöst och varaktigt så vi slipper dessa
varbölder i samhällskroppen!

Läste förresten i natt den här kloka krönikan på Realisten.se:

Citat:
Genom att slå hårt mot den organiserade brottsligheten skulle livskvalitén kunna höjas väsentligt för den breda majoritet i Sverige som valt att följa lagarna och som nu lider av konsekvenserna av att vissa inte gör det. Genom att på ett sådant sätt bejaka det allmänna rättsmedvetandet i landet läggs en grund för ett återupprättande av Sverige som en rättsstat, i stånd att erbjuda alla – utom då de kriminella – en hög levnadsstandard och i övrigt goda livsbetingelser.

https://www.realisten.se/2012/12/27/ja-eller-nej-till-fortsatt-organiserad-brottslighet/
Citera
2013-07-04, 03:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niss3
Jag har sammanställt SvP's geografiska aktivist-utbredningen i Sverige, jag har använt svenskarnasparti.se's "Aktivistrapporter" från 1 januari 2013 till dagens datum som underlag.

Bilden jag utgår från:
http://i40.tinypic.com/1ideoh.jpg
http://cdn.imghack.se/images/59d5f4c06b3ec2e23e3b43a55e4bc768.jpg
?
Kul karta och bra jobb även om du har missat en del. Din karta bekräftar framförallt det faktum som har diskuterats här tidigare i tråden - att SvP är svaga i norr om Sundsvall. Det är förstås något som det måste bli ändring på och det är nog viktigt att dels rekrytera men också arbeta för att göra det enklare för medlemmar och sympatisörer där uppe att komma i kontakt med varandra.

Det är nog också viktigt att hitta ledargestalter och organisatörer i de norra delarna av landet som kan planera det politiska arbetet på ett bra sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Du är inte rolig. Bara så att du vet. Ditt lilla feministluder.

Citat:
Ursprungligen postat av QM
Lugna ner dig tönt. Ingen idé att skaka av ilska för att jag skrev en meningslös kommentar nu är det?
Lugna och fina nu
Citera
2013-07-04, 05:05
Medlem
MoogBeats avatar
Om de etniska svenskarna blir en minoritet i Sverige, tror ni att vi då får skåda IvP - Invandrarnas Parti - som förespråkar utvisning av alla etniska svenskar?
Citera
2013-07-04, 06:44
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Lugna och fina nu
Lust att svara på min senaste fråga eller?
Citera
2013-07-04, 07:20
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag förväntade mig ungefär det jag fick. Ett ickesvar. Ni har ingen strategi, ni sitter ibland och babblar "om kommunisterna" på fyllan men mer blir det inte. Tack för svaret. SMR har ett svar: "Tio ögon för ett öga, och alla judar blir blinda tio gånger fortare än vi". Det är ett trovärdigt svar. Att låta nyinflyttade "bönder" bli nästintill mördade i Göteborg inför största möjliga tystnad är inget svar.
Ingen SvP-medlem här på Flashback, förutom mrphonk och SvP-Rickard - alltså inte ens Straybullet med sina 14 K inlägg - kan med säkerhet uttala sig om varför ledningen har valt att ha just den strategi man har. Du kan alltså bara fråga om åsikter/tankar/idéer och inte om fakta, om du inte vänder dig personligen till någon av de två jag nämner.
Citera
2013-07-04, 07:20
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Om de etniska svenskarna blir en minoritet i Sverige, tror ni att vi då får skåda IvP - Invandrarnas Parti - som förespråkar utvisning av alla etniska svenskar?
Nej, men man kan ju alltid hoppas!
Citera
2013-07-04, 09:09
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat

Sverige är svenskarnas land, vart ska du utvisa dom till?
Citera
2013-07-04, 09:32
Medlem
5 st av mina facebookvänner gillar er på facebook. Att ni växer kan man ju lugnt säga....
Citera
2013-07-04, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejloltja
Svenskarnas parti vs. Fredrik Reinfeldt i Almedalen 2013
Det här var ett väldigt bra initiativ. Hur många nationella tal och tillställningar har inte förstörts av nyckelskramlare och vänsterpöbel?
Den där aktionen var så patetisk, dagisnivå på det där. Skulle inte förvåna mig om SD får skit för vad skitpartet SvP:s medlemmar gör.
Citera
2013-07-04, 09:47
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Den där aktionen var så patetisk, dagisnivå på det där. Skulle inte förvåna mig om SD får skit för vad skitpartet SvP:s medlemmar gör.

Jaha, du är en SD-sympatisör som ser SvP som ett skitparti. Låt mig gissa: hade SD genomfört exakt samma aktion så hade du hyllat sönder den. Fokusera du på er öppna svenskhet istället för att spy galla här i fortsättningen tack.
Citera
2013-07-04, 10:56
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av videosvar
Sverige är svenskarnas land, vart ska du utvisa dom till?

Jag vill inte utvisa svenskarna. Mitt hypotetiska scenario handlade om ett framtida Sverige där invandrare organiserar sig politiskt för att få ut svenskar ur Sverige.
Citera
2013-07-04, 10:59
Medlem
Halmbals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
5 st av mina facebookvänner gillar er på facebook. Att ni växer kan man ju lugnt säga....

Jag har bara en vän som gillar SvP, och han är allvarligt talat, efterbliven. Strax över 30 och beter sig och är som en 15-åring.

Just sådant folk SvP absolut måste hålla sig ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in