2013-07-03, 17:24
Medlem
Kroppen kommer säkert att hittas i Lilla Edet
Citera
2013-07-03, 17:26
Medlem
Kan vara helt ute och cykla nu men gör ett försök. Vad jag har förstått har polisen hittad AJ´s bil upp på Hunneberg. Har någon tänkt på de skiffergruvor som finns längs med berget? Vet att jag under sent 90-tal åkte ut till dessa gruvschakt och lekte grottforskare . Samtidigt motsätts min teori av att det kan vara problematiskt med att transportera en kropp till dessa gruvor om man inte innan delat kroppen alternativ i samband med att man eldade bilen haft kroppen i bilen.
Citera
2013-07-03, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Bara på resterna som blev kvar. Jag hittade platsen varm och god innan polisen hittade den:

http://imageshack.us/photo/my-images/4/9xw0.jpg/

Citat:
Ursprungligen postat av storbonden
Här är en till bild på platsen efter att polisen ha varit där:

http://i.imgur.com/OLubRyi.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Grymt123
Vart hittades bilen då??
Har det framkommit?

ReimerDenYngre säger sig ha sett platsen där den brändes, som jag tolkade honom var det innan polisen varit där. Han har gett oss denna bilden: http://imageshack.us/photo/my-images/4/9xw0.jpg/

Långt senare kommer denna bilden: http://i.imgur.com/OLubRyi.jpg
Citera
2013-07-03, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midgardsormen
Kan vara helt ute och cykla nu men gör ett försök. Vad jag har förstått har polisen hittad AJ´s bil upp på Hunneberg. Har någon tänkt på de skiffergruvor som finns längs med berget? Vet att jag under sent 90-tal åkte ut till dessa gruvschakt och lekte grottforskare . Samtidigt motsätts min teori av att det kan vara problematiskt med att transportera en kropp till dessa gruvor om man inte innan delat kroppen alternativ i samband med att man eldade bilen haft kroppen i bilen.

AJ har ingen bil, möjligtvis att det är hans sjuka polares bil efter tidigare skärmdumpar här.
Frågan är om den snubben är på riktigt? Det är ju för sjukt för att vara sant.
Gåtan på mordet kan inte vara så lätt att det verkligen är hans brända bil på berget.

D
Citera
2013-07-03, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Att I*a kanske själv ville, försvinna och att det planerats något i denna stilen. Kanske trött på allt? Psykbryt och bara gett upp..

Så... allt om bilen, platsen och hur han lämnade in sig själv med advokat till polisen, har ingenting med I*a att göra? Snacka om psykbryt

Alla inblandade har stark koppling till varandra, dock är väl tjejerna lite hur som. D.B har haft många olika förhållanden de senaste året, och jag vet själv att om man hänger i sådana kretsar så finns det alltid brudar som älskar tvättäkta "gangsters". Så att någon tjej till slut hamnar i det gänget och råkar illa ut, är väl ingen direkt förvåning.
Hoppas bara att hon åtminstone överlevde GM´s våld...

GM vet jag dock inte så mycket om förutom att jag har varit på samma fester för runt 6 år sedan och redan då va han en hel del freaky! Vad jag märkte var han väldigt ortodox i sitt tänkande om diverse saker som hur vissa sorters folk ska behandlas... Men har man varit på samma spår hela sitt vuxna liv så slutar det ju inte med detta, en sådan sjuk jävel måste stoppas på gatan. Skulle inte förvåna mig om han lyckas ta sig ur detta hur lindrigt som helst...
Senast redigerad av asianschoolgirl 2013-07-03 kl. 17:39. Anledning: Felstav
Citera
2013-07-03, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Styvmamman till I.F har själv sagt att A.J är hennes pojkvän.

Menade bara att miggafrii inte är trovärdig då hon själv verkar va kär i A.J.

Kollar man A.J´s fb logg så har ju en av hans flitigaste "gillare" en blogg med precis samma namn som användarnamnet och som dessutom har foton på henne och A.J.

Så bedömer inte miggafrii som trovärdig om saken.
Senast redigerad av Dolk 2013-07-03 kl. 17:39.
Citera
2013-07-03, 17:40
Medlem
Bottenmetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Det hittades en bil på hunneberg, med en grill som 99% tillhör en S40. Bortforslades nästan direkt efter att den brunnit.

Jag hänger inte riktigt med, vem forslade bort bilen?
Citera
2013-07-03, 17:44
Medlem
Varför skulle han dumpa kroppen i Trollhättan han kanske dumpade kroppen på väg tillbaks till Jönköping .
Citera
2013-07-03, 17:45
Medlem
Tyson1993s avatar
Ja nog är det en S40 alltid och inte vems som helst..

http://imgur.com/zrOb7h1
Citera
2013-07-03, 17:46
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrian1
Varför skulle han dumpa kroppen i Trollhättan han kanske dumpade kroppen på väg tillbaks till Jönköping .

Fast jag tror att man vill bli av med kroppen så fort som möjligt. Jag hade själv inte vågat köra långt med ett lik i bilen.
Citera
2013-07-03, 17:47
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bottenmete
Jag hänger inte riktigt med, vem forslade bort bilen?

Det har nog inte framkommit. ReimerDenYngre hittade platsen där en bil brunnit och det var då fortfarande varmt, men bilen var borta. Grillen som låg kvar på marken verkar dock överensstämma med den modell AJs vän säger sig blivit bestulen på och som sedermera enligt honom själv skulle ha hittats utbränd.
Citera
2013-07-03, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyson1993
Ja nog är det en S40 alltid och inte vems som helst..

http://imgur.com/zrOb7h1

Tyvärr framkommer det inte när det anmäldes stulet.

Registreringsnummer: AFC500
Fabrikat: VOLVO S40 2.0
Färg: MGRÖN Fordonsslag: PB
Fordonsår: 1996 Fordonsslagsklass: I
Identifieringsnummer: VS1603TF005563
Typgodkännandenummer:
Typgodkännandedatum:
Senaste EU-regbevis del 1: 2013-05-21
Senaste EU-regbevis del 2: 2013-05-21
Handelsbeteckning:
Upplysningar: Fordonet stulet

Fordonsdata