Citat:
Ursprungligen postat av
Gorillabas
Att I*a kanske själv ville, försvinna och att det planerats något i denna stilen. Kanske trött på allt? Psykbryt och bara gett upp..
Så... allt om bilen, platsen och hur han lämnade in sig själv med advokat till polisen, har ingenting med I*a att göra? Snacka om psykbryt
Alla inblandade har stark koppling till varandra, dock är väl tjejerna lite hur som. D.B har haft många olika förhållanden de senaste året, och jag vet själv att om man hänger i sådana kretsar så finns det alltid brudar som älskar tvättäkta "gangsters". Så att någon tjej till slut hamnar i det gänget och råkar illa ut, är väl ingen direkt förvåning.
Hoppas bara att hon åtminstone överlevde GM´s våld...
GM vet jag dock inte så mycket om förutom att jag har varit på samma fester för runt 6 år sedan och redan då va han en hel del freaky! Vad jag märkte var han väldigt ortodox i sitt tänkande om diverse saker som hur vissa sorters folk ska behandlas... Men har man varit på samma spår hela sitt vuxna liv så slutar det ju inte med detta, en sådan sjuk jävel måste stoppas på gatan. Skulle inte förvåna mig om han lyckas ta sig ur detta hur lindrigt som helst...