2013-07-03, 16:48
Medlem
Cocinellas avatar
Såg att Aj fått avsluta sin semester.

Nu får vi hoppas Poliserna gör sitt jobb ordentligt, jag satsar fortfarande mina slantar på honom.
Citera
2013-07-03, 16:49
Medlem
Gorillabass avatar
Jag tror detta är enklare än vad det görs till i denna tråd. Tyvärr är det så, enkelt att man inte ser det.

Fast för att göra det ännu värre så kan man ju säga så här.

Blodet i lgh var fakeblod dvs teaterblod.
I*a har gått ut från lgh innan detta skedde

Fast frågan som alla ställer sig då, varför lämnades barnet kvar
Var är I*a idag? Varför brändes bilen upp? Om nu AJ är oskyldig, varför då ha med sig advokat? varför inte inställt sig tidigare för han har, säkert läst alla rubriker?

Osv osv osv...
Citera
2013-07-03, 16:57
Medlem
Gorillabass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Vad exakt får dig att tro ett sådant helt ogrundat och helt ologiskt händelseförlopp ägt rum?

Att I*a kanske själv ville, försvinna och att det planerats något i denna stilen. Kanske trött på allt? Psykbryt och bara gett upp..
Citera
2013-07-03, 16:58
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocinella
På tal om rövarhistoria, den värsta står väl M*ts Alm för som klarade sig undan L*nda Ch*ens mord/dråp med att bara bli dömd för brott mot griftefriden.

Hans sanslösa historia om kidnappad av kinesisk maffia och matad med friterade räkor samtidigt som han var i Sthlm och fotade sig själv.

Som sagt, hoppas verkligen Polisen gör sitt jobb riktigt ruskigt bra denna gång så att AJ får skaka galler om han är skyldig.

Vågande inte skriva den storyn.
Jag får bara varningar så fort jag gör en parodi på storyn

Någon som vet om en ev presskonferans ska hållas av polisen?
Citera
2013-07-03, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Att I*a kanske själv ville, försvinna och att det planerats något i denna stilen. Kanske trött på allt? Psykbryt och bara gett upp..

Citat:
- Jag tycker bevisningen är stabil, säger Eva Johnsson till gp.se.

Åklagaren vill inte uttala sig om motivet, men konstaterar att "utredningen visar att 23-åringen inte lämnat sin lägenhet frivilligt".

Någon får dem ju i alla fall att anse att hon inte försvunnit självmant.

http://www.gp.se/nyheter/vastergotland/1.1800704-36-aringen-lamnade-over-sig-sjalv
Citera
2013-07-03, 17:04
Medlem
Grymt123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ano-Nymt
Bilen var ju borta redan innan polisen kom till plats, enligt uppgift.

Vart hittades bilen då??
Citera
2013-07-03, 17:06
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:

Om vi för en stund bortser från att absolut ingenting tyder på att hon försvunnit självmant så är det fortfarande fullständigt ologiskt. Skulle polisen inte upptäcka att det var "teaterblod" menar du? Vad vore i så fall poängen med att sprida ut det?
Citera
2013-07-03, 17:07
Medlem
Heffis avatar
Citat:

Och bara lämnat sitt lilla barn ensam hemma, nedsölad med blod??
Skulle inte tro det!
Citera
2013-07-03, 17:16
Medlem
Undra vad som har egentligen hänt, ifall nu A.J verkligen inte är GM
Citera
2013-07-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Kan intyga till 100% att A.J och I.F INTE var ett par utan endast en vänskapsrelation.

Du träffade ju själv A.J för inte så länge sen så hur vet vi att du inte bara vill att det bara ska vara en vänskapsrelation?

Hur kan man som mamma ens släppa en person med hans bakgrund i närheten av sina barn?
Citera
2013-07-03, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Du träffade ju själv A.J för inte så länge sen så hur vet vi att du inte bara vill att det bara ska vara en vänskapsrelation?

Hur kan man som mamma ens släppa en person med hans bakgrund i närheten av sina barn?

Styvmamman till I.F har själv sagt att A.J är hennes pojkvän.
Citera
2013-07-03, 17:23
Bannlyst
Missing Peoples tredje skallgång går från Flo Klev ned till Högsäter.

Det blir Missing Peoples tredje skallgång i ordningen, i jakten på den försvunna kvinnan. Återigen utgår man ifrån Kardanvägen och vid klockan 17 på onsdagseftermiddagen hade ungefär 80 personer samlats för att delta.

Det blir Missing Peoples första sök på Hunneberg, samma område som polisen tidigare sökt av får nu ytterligare en genomsökning.
– Polisen har sökt med sina metoder, nu söker vi med våra. Chanserna ökar dramatiskt genom att vi använder metoderna efter varandra, säger Kenneth Söderlund, operativ chef på Missing People.
– Vi söker från Flo Klev ned till Högsäter. Bredden på området är ungefär 4 kilometer.

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2232575-nu-kommer-missing-people-till-hunneberg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in