Citat:
Ursprungligen postat av
HenkeP
Eftersom det ännu inte har blivit bekräftat(?) att den äldre sonen faktiskt var hos mormor, skulle inte tillägget "människorov" kunna röra pojken? Iofs hade väl det nått ut vid det här laget...
Nu har jag följt allt som skrivits här under två dagar och i mitt huvud har jag kastat en kommentar på allas teorier, nu vill jag själv säga vad jag tror och tänker!
A.W (Äldste sonens pappa) är ikke skyldig till något, man ska givetvis inte säga säkert, men vad jag har fattat det som så är A.W en snäll person (Hans utseende och band behöver inte ha något med hans personlighet att göra, som ni kanske vet...) I.F's och A.W's son bor regelbundet hos mormorn (This I know for sure), då menar jag alltså att I.Fs mamma har vårdnaden om sonen.
Hur som helst, P.T vet jag FÖRR i tiden va en rätt lugn kille, alltså han gjorde inte mycket ljud ifrån sig, han mest bara va där i sin umgängeskrets (tror dock att han bytt ut sina gamla vänner mot nya) men hur han blivit idag vet jag inte, jag själv tror dock att man kan stryka honom från listan.
P.H har jag ingen aning om vem det är.
Och så kommer vi till den person som denna tråd lägger mest energi på, A.J... Han var på besök i Trollhättan i helgen, han är fett kriminell sedan tidigare, han är kapabel till att skjuta mot folk, han misshandlar småtjejer, hans morsa har en sån där volvo som brann, han fick myror i röven i söndags och började en jävla roadtrip till olika städer (enligt hans facebook) och I.Fs pappa sägs ha talat med honom lördags natt då han var påväg till I.F - med andra ord kan han ha varit den sista människan som såg I.F vid liv... Hur kan folk här sitta och säga att det kan vara någon utav dom andra killarna?? Är det inte A.J så är det något random som ingen nämnt här.