Citat:
Ursprungligen postat av
joppeey
Tycker du att det e okay att hennes pappa har figurerat här då??? Med hela sin bakgrund osv?????
Skriva gärna till alla andra som spekulerar då jag endast har ställt en fråga här!!!!! E mamman guds ängel då??
Nä jag tycker inte det är ok att Cli** har figurerat här heller och inte hans ex/mamma till hans barn och nuvarande sambo/ mamma till hans barn. Men vissa människor väljer att vara offentliga och gå ut i tidningar skriva på missing peoples sida etc. Andra väljer att ta hand om resten av familjen och skydda dem kanske? Om alla facebookprofiler av ex och ev ex till både IF Pappa och Mamma skulle länkas här så har de väl ändå inget med brottet att göra, så tänker jag. Samt barn till ev pojkvän/ ex till IF, De kan väl också få lämnas utanför?
Om mamman är guds ängel kan inte jag svara på. Men de borde inte hängas ut bara för att de är Mamma eller Pappa syster bror eller barn till en ev kidnappad, ev död person.
Hur mycket jag letar kan du inte ens ha en aning om, om jag svarar här är det för att jag är engagerad inte för att jag leker kriminalare som vissa andra.
Ps Hoppas också på att Cli** får tag på den skyldige innan polisen, för då får personen ett rättvist straff.
Du behöver inte skaffa dig ett liv, du har ju redan valt.
Nästa gång du ska fräcka till dig, använd egna meningar och gör nåt!