2013-07-03, 10:55
Medlem
Urbanearss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppeey
Tycker du att det e okay att hennes pappa har figurerat här då??? Med hela sin bakgrund osv?????
Skriva gärna till alla andra som spekulerar då jag endast har ställt en fråga här!!!!! E mamman guds ängel då??

Nä jag tycker inte det är ok att Cli** har figurerat här heller och inte hans ex/mamma till hans barn och nuvarande sambo/ mamma till hans barn. Men vissa människor väljer att vara offentliga och gå ut i tidningar skriva på missing peoples sida etc. Andra väljer att ta hand om resten av familjen och skydda dem kanske? Om alla facebookprofiler av ex och ev ex till både IF Pappa och Mamma skulle länkas här så har de väl ändå inget med brottet att göra, så tänker jag. Samt barn till ev pojkvän/ ex till IF, De kan väl också få lämnas utanför?
Om mamman är guds ängel kan inte jag svara på. Men de borde inte hängas ut bara för att de är Mamma eller Pappa syster bror eller barn till en ev kidnappad, ev död person.

Hur mycket jag letar kan du inte ens ha en aning om, om jag svarar här är det för att jag är engagerad inte för att jag leker kriminalare som vissa andra.
Ps Hoppas också på att Cli** får tag på den skyldige innan polisen, för då får personen ett rättvist straff.

Du behöver inte skaffa dig ett liv, du har ju redan valt.
Nästa gång du ska fräcka till dig, använd egna meningar och gör nåt!
Citera
2013-07-03, 10:56
Medlem
Greger65s avatar
Den

Den 27:e kl 02:00 uppdaterade A.J sin omslagsbild och 25 minuter senare la I.H.F ut en bild på instagram.,nattliga aktiviteter..
Citera
2013-07-03, 10:59
Medlem
Tänkte komma med lite info jag fick från våra vänner Transportstyrelsen.

A.J äger följande:
SYJ 508 - YAMAHA XJ 600
Fordonstatus: Avställt (2013-06-05)
Fordonsår: 1998
Trafik första gången i Sverige (2008-09-24)

-----

Inget svenskt körkort. Men har haft.
Det Polska körkortet (om det existerar) är ogiltigt i Sverige eftersom hans Svenska körkort är indraget.
Citera
2013-07-03, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppeey
Tycker du att det e okay att hennes pappa har figurerat här då??? Med hela sin bakgrund osv?????
Skriva gärna till alla andra som spekulerar då jag endast har ställt en fråga här!!!!! E mamman guds ängel då??

Är det inte viss skillnad när pappan aktivt går ut i media och berättar om samtal under natten, deltar i eftersök osv. Rekommendationen är ju att anhöriga INTE ska deltaga i eftersök.

Dessutom har väl IHF biologiska mor ett ansvar som hjälper till med ett av barnen att inte synas överhuvudtaget och fokusera på att barnet inte ska drabbas mer.

Förstår ibland inte hur man kan resonera så och avsluta med argument som "guds ängel" när det i övrigt är så uppenbart med allt.
Citera
2013-07-03, 11:01
Medlem
gaylordfuckers avatar
Polisen undersöker ett föremål

http://www.gp.se/nyheter/vastergotland/1.1800754-misstankt-foremal-hittat-i-trollhattan
Citera
2013-07-03, 11:05
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Nog var det väl fler som kommenterats AJ's utflykt igår..

http://www.ladda-upp.se/files/2013/b59693.jpg

Respengar till sina utflyktsmål verkar han inte sakna. Enligt fotoalbumet på fb är han utomlands väldigt ofta. Vad jobbar han med?
Citera
2013-07-03, 11:06
Medlem
"kanske rör sig om en kropp"

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=5581996
Citera
2013-07-03, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
fast nu har jag pratat med en av de han växte upp med och han bekräftade tydligt att det var morot som var en av de som brände ned mosken.

Den du talat med har fel.
Citera
2013-07-03, 11:23
Medlem
lilltoes avatar
I går gjordes nya fynd av kläder och en ryggsäck som kan vara intressanta i utredningen.
Polisen kommer under dagen att undersöka fynden och hålla förhör med ett flertal personer i kvinnans bekantskapskrets.

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article17066613.ab
Citera
2013-07-03, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John_Galt
Den du talat med har fel.
skojar du med mig eller??!! klart han var med och brände den!!! hela thn vet att han gjorde det!!
Citera
2013-07-03, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskbanken
Nu minskade det till 14 gilla på AJs sista uppdatering..

Hans "vänner" verkar inte vilja kännas vid deras "kamrats" semestertripp...
HA. DET är idas gillamarkering som är borttagen!!!!!
Av henne själv eller har någon tillgång till hennes konto?

Där läste jag fel ja.
Senast redigerad av pejori 2013-07-03 kl. 11:33.
Citera
2013-07-03, 11:27
Medlem
http://www.gp.se/nyheter/vastergotland/1.1800755-misstankt-kropp-var-liggunderlag

Liggunderlag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in