Nej alltså det är inte tjejer som jag bara går fram till och vill ta numret med en gång..Jag vill ju känna av först om det finns någon kemi ens innan jag frågar. Exempelvis stått och pratat i 20 min på en bar och flirtat med varandra, sen tagit nummer när man ska dra..Spontant flirtat med någon på stan och stått och snackat i 5-10 min, tagit nummer för att man tyckte de vore kul att fortsätta diskussionen nån gång..Pratat med tjejen mittemot på tuben i 15 minuter, tagit nummer osv. Vid alla tillfällena jag tar nummer har tjejerna fnissat och blivit glada osv
Dvs jag är inte ute efter numret till att börja med, mer att man är på bra humör och pratar bara lite.. Visar det sig att damen i fråga är trevlig kanske man frågar om nummer..Hur ska man annars följa upp det hela liksom?
Vill dock understryka att jag inte är någon creeper..Trevlig kille, får höra att jag ser bra ut av tjejer, snyggt klädd (komplimang av tjejer) Har väldigt bra munläder och får till en avslappnad flirtig diskussion enkelt. Det gör det hela svårare att förstå för att dessa tjejer har gett alla signaler att de har varit intresserade sedan så svarar de inte..Av det jag läst runt på internet så ger tjejer ut numret även fast de inte är intresserade för att de är för fega för att säga nej, så jag tror det är detta jag på något sätt vill komma ifrån.. Alla tjejer har ju sin smak och jag vet alla inte kan gilla mig, det är bara irriterande med dessa som leder en på villovägar.
Man kanske ska börja ge ut sitt nummer och låta tjejerna sköta kontakten till en början, funderar på att testa det lite framöver!
p.s detta har hänt på de 6 senaste tjejerna jag har tagit nummer av nu..Ja, kanske jag bara har haft råotur.