2013-07-02, 20:37
Medlem
lotuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellfredrik
Är ingen port till kvarnsjön ligger typ 200m från vägen.Du tänker nog på iggelsjön där finns en port har jag för mig

Kvarnsjön har en bom
Citera
2013-07-02, 20:41
Medlem
HenkePs avatar
Eftersom det ännu inte har blivit bekräftat(?) att den äldre sonen faktiskt var hos mormor, skulle inte tillägget "människorov" kunna röra pojken? Iofs hade väl det nått ut vid det här laget...
Senast redigerad av HenkeP 2013-07-02 kl. 20:45.
Citera
2013-07-02, 20:43
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av descendingangel
Ja, eller ens höra av sig.... Märkligt att han är så glad och ute och reser och har sig mitt i detta. Men men.. tiden får ju utvisa om våra spekulationer är rätt eller fel. Men jag tror AJ är skyldig.

Enligt hans facebook status i söndags kl 11.30 är han i närheten av Jönköping. Babblar om vinterkläder, kanske för att låta som allt var som vanligt eller för att påpeka att han var i Jönköping. Falskt eller inte.
Citera
2013-07-02, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
Varför tror du att P.T har gjort detta?

Har förklarat det ex antal gånger i tråden så kolla några sidor tillbaka så ska du finna ditt svar.

Citat:
Ursprungligen postat av illuminati1337
Tror du det är P.T bara för att han tidigare misshandlat I.H?
Ja och uttalade hot.

Citat:
Ursprungligen postat av kjellfredrik
Är ingen port till kvarnsjön ligger typ 200m från vägen.Du tänker nog på iggelsjön där finns en port har jag för mig

Jag har för mig att du kör samma väg in till Kvarnsjön har dock aldrig kört innanför porten utan bara med mindre fordon.
Senast redigerad av deadlamb 2013-07-02 kl. 20:47.
Citera
2013-07-02, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadlamb
Har förklarat det ex antal gånger i tråden så kolla några sidor tillbaka så ska du finna ditt svar.

Nä orkar inte, är ganska säker på att han inte gjort det. Han tänker mycket på sitt barn och så vidare.. han verkar en helt normal kille. Han lade ut en bild med en tjej som jag vet vem det är osv.. Sen lade han även ut en fb status om Ida.. Men vi får se vem som har rätt till slut
Citera
2013-07-02, 20:49
Medlem
+ att A.J brukar inte åka så ofta till Trollhättan, och att hon mördades/kidnappades just den helgen han åkte är lite konstigt.. Isånnafall handlar det om 2 GM's ifall P.T är inblandad
Citera
2013-07-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lotuz
Kvarnsjön har en bom
Ok har inte tänkt på nån bom vid kvarnsjön. Har bar gått igenom skogen typ några hundra meter så är man frame vid sjön
Citera
2013-07-02, 20:54
Medlem
Bottenmetes avatar
Styrker att det är en bom vid kvarnsjön, enligt skylten där ska det vara 200meter till sjön.
Citera
2013-07-02, 20:56
Medlem
Bottenmetes avatar
Kan också säga att tar man vägen genom sandhem/halvorstorp till hunneberg så tar det inte många minuter att åka dit heller.
Citera
2013-07-02, 20:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boewgleif
+ att A.J brukar inte åka så ofta till Trollhättan, och att hon mördades/kidnappades just den helgen han åkte är lite konstigt.. Isånnafall handlar det om 2 GM's ifall P.T är inblandad

Känner Aj och PT varandra?
Citera
2013-07-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadlamb
Brukar väl vara låst vid porten in till Kvarnsjön? Är ganska långt in dit så knappast att GM valt att gå den sträckan med en kropp. Dock kan han haft tur o porten var öppen.

Jo det är bom vid kvarnsjön, den brukar vara öppen titt som tätt också.
Citera
2013-07-02, 21:00
Medlem
Åkt runt i Hunneberg, såg ungefär 5 polisbilar (minst) 2 polishundar. Pratade även med en journalist som sade sig tro att de inte lokaliserat A.J än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in