2013-07-02, 00:31
Medlem
why123s avatar
Var hennes mobil hemma så håller de väl på att tömma den för fullt, misstar jag mig när jag läste att den slocknade vid en viss tid?

Eller var det en annan tråd?
Senast redigerad av why123 2013-07-02 kl. 00:33. Anledning: .
Citera
2013-07-02, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Haha, heter din pojkvän connyray?

Du har koll på fem omålade bilar på den sträckan?

Bra där,pulver

Eftersom samtliga hade fullt med blåljus igång var det inte vidare svårt. Eller du har aldrig sett civila polisfordon under utryckning med blåljus i full gång? Tänk några varv till nästa gång. Och det är inget vidare svårt att se förare i mötande fordon om man redan fattat att nåt inte stämmer när sista kommer lallandes.
Citera
2013-07-02, 00:36
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Var hennes mobil hemma så håller de väl på att tömma den för fullt, misstar jag mig när jag läste att den slocknade vid en viss tid?

Eller var det en annan tråd?

Det stod någonstans att en anhörig försökt nå henne. I början gick det fram signaler, men inte sen.

Uppgifter från operatörer är nog egentligen mer intressant än från mobiltelefonen.
Senast redigerad av Troian 2013-07-02 kl. 00:40.
Citera
2013-07-02, 00:39
Medlem
ndyzs avatar
Vi har varit ute med MDS i 2.5h nu och dem har tydligen, i en grupp, hittat blodiga kläder vid en lekpark, även engångshandskar och så. Mer vet jag inte, dem flesta verkar ge upp nu.

Nu så här från bilen ser vi 2 poliser går med påsar och lyser i skogen och plockar upp något och lägger i påsen. Vet inte vad.
Citera
2013-07-02, 00:41
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigrun
Eftersom samtliga hade fullt med blåljus igång var det inte vidare svårt. Eller du har aldrig sett civila polisfordon under utryckning med blåljus i full gång? Tänk några varv till nästa gång. Och det är inget vidare svårt att se förare i mötande fordon om man redan fattat att nåt inte stämmer när sista kommer lallandes.

Ännu bättre!

"Den sista civilaren stack ut från mängden och min pojkvän som satt med i passagerarsätet tyckte sig se att det inte var den vanliga random sortens polis utan troligen lite vassare...!

Såg han inte vem som är skyldig till att blodet hamnat i trapp uppgången?

Ni måste ju vara vassaste teamet
Citera
2013-07-02, 00:42
Medlem
antropomorphisms avatar
Det är väl tur att någon form av nationell styrka rycker ut när det händer grejer i Trollhättan eftersom poliskåren i den här staden är helt under all kritik och full av "småpåvar" som mest är intresserade av att åka runt i bilen och stirra på folk...

Ang. de personer som är inblandade så är det rent förjävla tragiskt att det verkar gått åt skogen så pass att någon misstänks ha mördats. Trasiga och olyckliga individer med en lite för stor felfrekvens i sina val i livet, och som fallit för illegala berusningsmedel och inte riktigt kunna tillgodogöra sig samhällets och vårdens insatser... Den försvunna tjejen är en kanontrevlig tjej som haft en jäkla osis med umgänget och kanske brustit i omdömet, och man inser hur nära "helvetet" är när man ser sådant här hända i utkanterna av sin bekantskapskrets...

Hoppas innerligt att man får reda på omständigheterna, oavsett vad som hänt...
Citera
2013-07-02, 00:44
Medlem
Noterar inte någonstans i tråden möjligheten att I F kan ha valt att ev skada sig själv?
Citera
2013-07-02, 00:47
Medlem
Sokkos avatar
Hur funkar Id*s farsas fb-profil? Efter ett dygn har bara en människa kommenterat hans vädjan. Kan man inte alls se det hans vänner skriver?

Vad heter Id*s mamma? Eller, någon som är vän med henne som kan se om hon har skrivit något om äldste sonen är hos henne?

Hur var kontakten mellan äldste sonens pappa och sonen/Id*? Om hon är död, vore han ett lämpligt alternativ för pojken att bo hos? Är PT bra heltidspappamaterial?

Hon måste ha fått första barnet som tonåring. Han finns inte nämnd på något sätt på hennes fb-sida, medan den yngre pojken hyllas med foton och vackra ord. Redan där insåg jag att de hade olika pappor.
Citera
2013-07-02, 00:48
Medlem
Någon som kan ge mig gps kordinaterna till bergsrumet 250 meter väst om e45 samt tennisbanorna. Är ute och letar nu
Citera
2013-07-02, 00:48
Medlem
antropomorphisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roughtuoube
Noterar inte någonstans i tråden möjligheten att I F kan ha valt att ev skada sig själv?

Indikationerna på att det skulle vara så pass stora mängder blod och spår på platsen gör väl att man ser det som uteslutet att hon isåfall skulle kunna tagit sig ifrån platsen...
Citera
2013-07-02, 00:50
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roughtuoube

Skulle hon skadat sig själv och sedan trollat bort sig, menar du? Det fanns en massa blod i trappan så hon kan inte ha kommit så långt, eller vad tror du?
Citera
2013-07-02, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Ännu bättre!

"Den sista civilaren stack ut från mängden och min pojkvän som satt med i passagerarsätet tyckte sig se att det inte var den vanliga random sortens polis utan troligen lite vassare...!

Såg han inte vem som är skyldig till att blodet hamnat i trapp uppgången?

Ni måste ju vara vassaste teamet

Ja, för du såg ju så mycket? Någon efterfrågade antal bilar i Lilla Edet, jag svarade. Men fine, fel av mig att ge den infon eftersom DU verkar anse att du inte behöver den.

Gå och dra något gammalt över dig än att anse att jag ger galen info, eller du kanske befann dig på 45'an vid samma tid ikväll och såg allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in