Citat:
SD är inte styrt av Israel och av Ekeroths eventuella "kontakter". Han försvarar inte Ekeroths inblandning i Avpixlat med den enkla anledningen att Ekeroth inte har någon inblandning i Avpixlat. Förövrigt är Avpixlat inte en "muslimhatarBlogg" utan snarare en islam-kritisk nyhetssajt. Samtidigt ska man komma ihåg att man grundar all kritik mot islam på fakta och på verkliga händelser vilket naturligtvis gör den islam-kritiska hållningen relevant och viktig.
Jimmie Åkesson framstår naturligtvis inte som en idiot när reagerar på att ett TV-team med reportrar ställer sig och bankar på hans dörr för att sedan ställa sig och kissa i hans privata trädgård. Jag tror inte detta är en vardag för många politiker och har jag fel får du gärna komma med material som bevisar detta.
Den enda idioten i det här fallet verkar vara du, som inte vet vad du pratar om när det gäller Ekeroth och Avpixlat, och som samtidigt tycker att det är konstigt att man reagerar när journalister står och kissar i ens privata trädgård.

Jimmie Åkesson framstår naturligtvis inte som en idiot när reagerar på att ett TV-team med reportrar ställer sig och bankar på hans dörr för att sedan ställa sig och kissa i hans privata trädgård. Jag tror inte detta är en vardag för många politiker och har jag fel får du gärna komma med material som bevisar detta.
Den enda idioten i det här fallet verkar vara du, som inte vet vad du pratar om när det gäller Ekeroth och Avpixlat, och som samtidigt tycker att det är konstigt att man reagerar när journalister står och kissar i ens privata trädgård.

Avpixlat skriver inget annat än om muslimer och all skit som invandrare gör. När läste du en artikel om invandrare som gjort nåt bra? Jag vet många negrer, muslimer och utlänningar som gör gott, uppfinner, äger företag ich gör bra saker över hela jorden. Men läser du om de på avpixlat? Nej. Du läser bara om skit.
Att Ekeroth ligger bakom siten är ju allmänt känt. Det är en viktig kanal för SD att hetsa fotsoldaterna. Där hetsar tangentbords-rasisterna varandra, där frodas främlingsfienlighet bland kommentarerna. Politiker föraktet, hatet mot medierna, hatet mot feminister och miljöengagerade.
Ekeroth har hela tiden hävdat att han inte har nåt samröre. Nu kommer det fram att han ljugit om det. Igen. Han ljuger ju ganska mycket den killen.
Jimmie framstår som en lipsill som gnäller som ett barn när journalisterna knackar på hans dörr. Laila Freivalds eller Mona Sahlin fuck utstå drev av journalister som trängde sig in i deras lägenheter. Kändisar utstår papparatzzin varenda dag... Jimmie katt blev rädd...
Du verkar hjärntvättad av ett parti som får väldigt mycket stöd från Israel.