Citat:
Ursprungligen postat av
TheBurden
Och nu hyllar Anti-feminister en aktion av värsta sortens extremfeminister bara för att det var en protest mot Islam. Oh, the irony!

Ja är väl inget konstigt med det. Ändamålet helgar medlen osv.
Det är intressant detta. Har väntat på att något liknande skulle ske och glädjer mig åt att det nu har skett. Vilka som står bakom intresserar mig mindre, men islam har inte i det moderna västerlandet att göra. Det kanske vi kan få lite debatt om. Vi kan inte integrerar stenåldersmänniskor som anser att kvinnor ska bära tält för att inte granngubben ska få kåtslag. Jävla stenålderstomtar med skägg och lustiga hattar har inte här att göra, det funkar liksom inte.
Dock har feministerna frikort på att göra sånt här, vilket väl är det enda positiva med feminismen. Som andra varit inne på blir det väl kortslutning i hjärnan på PK-media nu. Vilken sida ska man välja? Särskilt i dessa tider som vi kan se en ökande vänsterpropaganda för mångkultur i vänstermedia, inte minst SVT. Ett snyftprogram om två 18 åriga illegala invandrare osv. Det duggar tätt med denna typ av propaganda nu. Och mitt i allt så kommer Femen och flashar pattarna i moskén på Söder. Ja jävlar vilket underhållningsvärde