Citat:
Ursprungligen postat av
Hagenbach
Men, om det bara fanns en begränsad tid för dem att utföra det där och då, så är det inte så märkligt. En styckning av en kropp, som redan finns på plats, borde väl en snubbe - som är van i att skära i just döda människokroppar - lätt klara av, under en relativt kort tid, särskilt med tanke på de instrument som redan finns där till dennes förfogande. Förutsättningen är bara att han då kan göra det ifred. Den andra behöver "bara" fota det. En annan förutsättning är ju naturligtvis att de här båda individerna litar på varandra ordentligt och fullständigt.
Vet inte. Inget jag har funderat närmare på, detta med "pippa/bibba".
Blandar nog ihop er igen, sorry. Men ni är på samma sida iallafall.
Du pratar om att man skall se helheten i fallet, sexköp, stryptag i trapphus, incest, och knulldockor(

) osv.
Nu utgår jag med mig själv som måttstock. Jag har aldrig lärt mina barn eller pratat om sex med dem i åldern 1,5 år. Min snart sjuåring tror att man kramas, det är vad han säger. Det jag menar är att Karin måste ju ha lärt sig ordet och innebörden av att pippa som senare blev ordet bibba någonstans.
Här kan man ju ha många teorier såklart, inte ens en rutinerad och smart rättsläkare som TH när han gäckar alla med sina "fulastyckningar" skulle ändra sin vokabulär ifall han pratade sex eller sexade loss i Karins närhet.
Är det så att ingen av TH, Cdc eller Ta använde sig av det ordet så betyder det ju att Ca lärt henne det under tiden hon satte griller i huvudet på sitt eget barn eller bara hittade på.