Citat:
Ursprungligen postat av
Sebastiankarls5
Där ser man. Då kanske vi ses dära då!

Det gör vi med stor sannolikhet om du ska dit

Kul!
Citat:
Ursprungligen postat av
Nublommarasfalten
Frågor till SvP: Har ni vid något tillfälle träffat representanter för Jobbik?
Medlemmar har varit nere i Ungern och träffat Jobbik, vet ej om partistyrelsen har träffat dem "officiellt" än eller vad man ska säga.
Citat:
Har ni någon regelbunden kontakt med Jobbik, tex via e-post eller telefon?
Det kan jag inte svara på, mer än att jag vet att man försöker hålla en god kontakt och bra relationer med alla nationalistiska partier i Europa. Jag skulle alltså gissa att svaret är ja på din fråga.
Citat:
Har ni regelbundna kontakter med några partier/grupper i Europa?
NPD, Forza Nuova, Danskarnas Parti, Svoboda mfl är bara ett axplock av de partier man har kontakt med. Återigen försöker vi förstås förbättra våra relationer med alla nationalistiska partier som är intressanta och som är eller som vi tror kommer bli relevanta.
Citat:
Har ni några kontakter med partier/grupper utanför Europa, tex i USA, Australien osv?
Vet att medlemmar ur partiet har kontakt med American Freedom Party och Sydafrikanska AWB, men jag vet inte hur de officiella relationerna ser ut. Även där är det nog likadant som ovan, och jag misstänker att det kommer bli ännu mer sådant om SvP gör ett bra val 2014.
Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Vad tror ni övriga, finns det potential i dessa områden eller kommer Nationalismen vara centrerad till södra och mellansverige?
Det som behövs är ju helt enkelt fler organisatörer och fler som klarar av att ta tag i saker och ting, planera och bygga upp lokalgrupper. Det handlar om att få in rätt folk helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
ricardo22
15 000 besökare i veckan på partiets hemsida. En sida som folk inte besöker lika återkommande som de andra. Det är riktigt bra och tyder på ett valresultat högt över målet på 10 000.
Ja, det är grymt kul. Jag har för mig att SvP:s hemsida brukar ligga högre än även de etablerade partiernas hemsidor, med undantag av SD möjligtvis. Otroligt många som surfar in på vår partihemsida och klickar sig igenom våra dokument - vilket är mycket kul.