Låten jag snackar om började på bokstaven S (relativt säker). Den var riktigt riktigt stor. Tänk sommarplåga. Fast house/techno/trance. Väldigt medryckande melodi. Ca 2004-05-06 som sagt.
Som jag sagt tidigare i tråden så hörde jag en låt häromdagen, det enda jag minns var ett gitarriff som hördes flera gånger i låten. Spelade in en truddelutt som borde kunna hjälpa, kvalitén är dålig och ljudet är lågt så ni får höja ganska mycket för att höra.
Låten jag snackar om började på bokstaven S (relativt säker). Den var riktigt riktigt stor. Tänk sommarplåga. Fast house/techno/trance. Väldigt medryckande melodi. Ca 2004-05-06 som sagt.
Samba De Janeiro? Skulle väl inte kategoriserara den som vare sig house/techno eller trance. Medryckande melodi har den dock samt börjar på s. Är nog äldre än så också.
Om ni sätter på Daft Punk - Get lucky på spotify och klickar igång låten på 0:44-0.48 så kanske ni kommer och tänka på samma låt som jag? Ge mig lite förslag på vilken låt det kan vara jag tänker på iaf! jag blir galeeeen!
Var på studentfirande i helgen. När studenterna åkte runt på stan så spelade dom flesta samma låt. Tror dom sjöng att "nu är det veckoslut" i låten. Någon som vet vilken låt ?
Blir lite galen på detta. Hörde en låt på radion, men den var bara med i någon sorts reklam till programmet som skulle vara. Det var en tjej som sjöng något, det lät som hon sjäng något med "blabla bla bloa switzerland" (men gud så fel jag tror det är, var rätt trött när jag lyssnade) I alla fall så efter hon sagt den meningen så var det några som visslade efter. Någon som ens har en aning om vilken låt jag menar?
Var på studentfirande i helgen. När studenterna åkte runt på stan så spelade dom flesta samma låt. Tror dom sjöng att "nu är det veckoslut" i låten. Någon som vet vilken låt ?