2013-06-10, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingLeBanner
Du fattar inte ens piken. varför fundera på det liksom.det blir va du gör det till..ingen jävel vet.
90!!!! väger du 65kg?

Väger 80 är 19 år gammal och 180 cm lång. Jag har aldrig precis tränat för styrka utan det är det jag vill göra nu då jag ska börja boxning i höst. 90 är inte mitt max heller utan 90 kör jag en 4-5 reppare på.
Citera
2013-06-10, 18:24
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Väger 80 är 19 år gammal och 180 cm lång. Jag har aldrig precis tränat för styrka utan det är det jag vill göra nu då jag ska börja boxning i höst. 90 är inte mitt max heller utan 90 kör jag en 4-5 reppare på.

som sagt ta det som det kommer.ingen vet svaret
Citera
2013-06-10, 18:27
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzzzl2
Hallå!

Som rubriken lyder så kommer jag åka utomlands i 14 dagar, vilket är 7 dagar efter jag påbörjat min PCT-kur. Jag är inne på min första kur vilket består av 350mg Sustanon E3D och PCT:n kommer börja en vecka innan jag åker utomlands.

Min fråga nu är, vad ska jag göra? Ska jag fronta en monsterdos med nolva och hoppas på det bästa under dom två veckorna jag är utomlands, köra PCT:n veckan innan och fronta i slutet eller ska jag försöka smuggla med mig tabletterna? Och isf, hur?

Tacksam för svar!

Mvh

är du så dum att du lägger en resa en v in på pct? urbota dumt....nedstängd lite träning mkt fest antar jag att det bli? det va de gainsen det..så inga tips från mej.
Senast redigerad av KingLeBanner 2013-06-10 kl. 18:30.
Citera
2013-06-10, 18:43
Medlem
Ares570s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzzzl2
Hallå!

Som rubriken lyder så kommer jag åka utomlands i 14 dagar, vilket är 7 dagar efter jag påbörjat min PCT-kur. Jag är inne på min första kur vilket består av 350mg Sustanon E3D och PCT:n kommer börja en vecka innan jag åker utomlands.

Min fråga nu är, vad ska jag göra? Ska jag fronta en monsterdos med nolva och hoppas på det bästa under dom två veckorna jag är utomlands, köra PCT:n veckan innan och fronta i slutet eller ska jag försöka smuggla med mig tabletterna? Och isf, hur?

Tacksam för svar!

Mvh
Jag har bara teoretisk kunskap men jag hade kört HCG i slutet av kuren om jag var du.
Vart ska du resa? Finns inte nolva tillgängligt på plats?
Citera
2013-06-10, 23:23
Medlem
hallå!

vissa prepp stänger ju ned en mer än andra prepp. Är det någon fördel att sluta kuren på ett milt preparat i återhämtnings syftet? eller man gör bara kuren ännu längre och stänger ner kroppen ännu mera?

Säg att man ligger på testo, det stänger ju ner en ganska hårt. Om man 4-5 veckor innan pct lägger ner testot o börjar på något milt som Anavar. kommer det vara någon fördel för ens pct?

Mvh
Citera
2013-06-11, 01:06
Medlem
svennerubinsfans avatar
Ni som gått av kurer förut, tappade ni något under pct? När under pctn så började styrkan minska? Givetvis beror det på vilken ester man använder.
Citera
2013-06-11, 02:03
Medlem
Om man ska köra en kur på 20mg "prep" som har halverings tid på 6-10 h
ska man ta allt på en gång eller köra var 6h 7h 8h 9h 10h för att hålla "jämnare" nivå?
man kommer ju ha en jämn nivå om du tar det t.ex kl 12 varje dag men mer spikar?
samt hur snabbt tas orala upp i kroppen?

Tacksam för svar!
Citera
2013-06-11, 09:27
Medlem
Abolishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StaraKatarusa
Om man ska köra en kur på 20mg "prep" som har halverings tid på 6-10 h
ska man ta allt på en gång eller köra var 6h 7h 8h 9h 10h för att hålla "jämnare" nivå?
man kommer ju ha en jämn nivå om du tar det t.ex kl 12 varje dag men mer spikar?
samt hur snabbt tas orala upp i kroppen?

Tacksam för svar!

Folk gör olika. En del vill försöka hålla så jämna nivåer som möjligt, andra vill ta allt precis innan träning för att få tryck på gymmet.

Du kan testa båda för att se vad du tycker fungerar bäst för dig.

Man brukar säga att de tas upp direkt, men maxeffekt får du ut efter 1-2 timmar efter intag.
Citera
2013-06-11, 11:55
Medlem
Finns det några nackdelar med att dricka mycket vatten när man går på orala? Visst man måste springa å pissa hela tiden men tänker om det har någon påverkan på effekten utav AAS:en?
Citera
2013-06-11, 12:04
Medlem
Samaelssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimazz
Finns det några nackdelar med att dricka mycket vatten när man går på orala? Visst man måste springa å pissa hela tiden men tänker om det har någon påverkan på effekten utav AAS:en?
De e alltid bra att dricka mycke vatten o speciellt när man preppar.
Bra för njurarna o du slipper dom förbannade kramperna, nu e de ju dessutom jävligt varmt ute så drick bara drick :-)
Citera
2013-06-11, 16:03
Medlem
Winstrol och testo e / masterone

tja!

Är inne på min andra kur kör just nu 50/50 Mir Winstrol gjort det i 14 dagar väldigt bra tryck i kroppen.
Men har tänkt slänga in antingen Testo enanthate eller masterone enanthate vad skulle ni föredra??.
Är mitt under en deff och vill ner i fett och även något i styrka.

Ligger på ca 300g protein och ca 1500-2000 kalorier per dag kosten sköts till 110%

Stats:

25år
180 cm lång
83kg
Bf:6,5 %

Mål:
85kg - 88kg
Bf: under 5%

Kom gärna med förslag och vad ni tycker skulle passa bäst med winstrol.
Allt uppskattas
Citera
2013-06-11, 16:42
Medlem
MonsterXXLs avatar
Winstrol och masteron blir kaka på kaka. Ska du köra något lika kort period som du kör winnar så måste det vara esterlöst, annars blir det meningslöst att köra så pass kort period.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in