2013-06-08, 15:34
Medlem
DocWatsons avatar
Jag insåg alldeles nyss att jag måste köpa nya badbyxor. Försöker gräva fram minnesfragment från tidigare tillfällen då badbyxor har införskaffats, men hjärnan är helt tom på sådan information. Hur gör ni? Vad är kutym? Provar ni badbyxorna i butiken?
Citera
2013-06-08, 15:37
Medlem
Man får väl prova så länge man gör det med kalsongerna på? Så har jag gjort när jag köpt badkläder i alla fall.
Citera
2013-06-08, 15:42
Medlem
Wzzys avatar
Det är väl klart. Det är ju i princip som att köpa ett par shorts. Om du nu inte ska ha nått annat perverst!
Citera
2013-06-08, 15:45
Medlem
DocWatsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Man får väl prova så länge man gör det med kalsongerna på? Så har jag gjort när jag köpt badkläder i alla fall.

Provar du kalsonger också "bara du har kalsonger under"?
Citera
2013-06-08, 15:46
Medlem
AllaBarnensFars avatar
Håller upp dom framför mig och ser om det ser okej ut. Omständigt att hålla på att krångla i ett omklädningsrum när man ska köpa något så banalt som badbyxor.
Citera
2013-06-08, 16:18
Medlem
Kingers avatar
Har frågat personalen i en butik en gång. De sa att jag fick prova så länge jag har kallingar på mig.
Citera
2013-06-08, 16:25
Medlem
Självklart provar man dom innan man köper
Citera
2013-06-08, 17:44
Medlem
Ajjemen, med fillsingar under som andra skrivit.
Citera
2013-06-08, 18:15
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocWatson
Provar du kalsonger också "bara du har kalsonger under"?

inte riktigt samma sak
Citera
2013-06-09, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Som någon ovan sa så är det väl inte riktigt samma sak ur ett hygieniskt perspektiv då kalsongerna är ju tyget du ska allra närmast huden och ditt kön. Dessutom brukar väl kalsonger var plomberade så att de sitter fast i sina förpackningar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in