2013-06-07, 08:47
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Ja hon verkar va lite bakom flötet den tjejen, Det va hon som försvarade AN & MB på MPS fb sida, Konstigt med dom som sörjer VB mest som denna tjejen e inte vänner med henne på FB verkar iofs som ett gäng i boden i den åldern tagit bort VB på FB precis innan hon dog, Tex va inte KJ & VB vänner på FB men ändå e det där hon ska tillbringa hennes viktiga plugg kväll inför ett viktigt prov...Tycker denna historia blir konstigare å konstigare

Hon finns även under denna FB sida https://www.facebook.com/jannike.s*ndstrom.98?fref=ts (a)

Bara läst som hastigast, men jag har för mig att den bruden är med i ett videoklipp på KJ Facebook från en fest i KJ lägenhet. OBS!Bara vagt minne om att det var hon, lade märke till piercingen, och har för mig att det var filmat i KJ lägenhet.
Citera
2013-06-07, 09:00
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Bara läst som hastigast, men jag har för mig att den bruden är med i ett videoklipp på KJ Facebook från en fest i KJ lägenhet. OBS!Bara vagt minne om att det var hon, lade märke till piercingen, och har för mig att det var filmat i KJ lägenhet.

Ja nu när du nämner det så har jag nåt minne av det, Va det samma dag som KJ greps som han stängde sin FB sida?
Citera
2013-06-07, 09:17
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralTutte
Är det VB:s mor de funnit i vattnet?
Nej, Sveriges Radio Norrbotten: Polisen misstänker inget brott bakom 40-årig kvinnas död i Boden.

VB:s mor är 43.
Citera
2013-06-07, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, Sveriges Radio Norrbotten: Polisen misstänker inget brott bakom 40-årig kvinnas död i Boden.

VB:s mor är 43.

Kvinnan som är funnen i vattnet är
mörkhyad.. Svart.. Hm, vet inte vad det heter. Hörde iaf nått om att hon var somalier
Citera
2013-06-07, 09:29
Medlem
succubusans avatar
Tror VBs ena facebook konto är stängt nu
Citera
2013-06-07, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Kvinnan som är funnen i vattnet är
mörkhyad.. Svart.. Hm, vet inte vad det heter. Hörde iaf nått om att hon var somalier

Somaliska kvinnor har i normalfallet aldrig fått lära sig simma, så det kan stämma.
Citera
2013-06-07, 09:52
Medlem
Minutvisarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddisch13
Ja nu när du nämner det så har jag nåt minne av det, Va det samma dag som KJ greps som han stängde sin FB sida?

Den verkar ha stängts senast 15 maj (trådinlägg 2013-05-15, 03:39). Vet inte om den har öppnats igen efter det och sen återstängts. Finns inlägg som tyder på att stängningen kanske skedde tidigare än 15 maj. 13 maj var ju sidan öppen. Kan stängningen ha skett sent på kvällen den 14 maj? Tror att flashbackare skulle ha upptäckt om det hade skett tidigare.
Citera
2013-06-07, 10:12
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wille0Walle
Blånekandet kan bero på att han är oskyldig.

I ett filosofiskt resonemang kan du naturligtvis ha rätt, men när filosofins värsta fiende, verkligheten, blir påträngande och inte låter sig filosoferas bort håller jag det för fullkomligt uteslutet att KJ inte är delaktig i något avseende i vad som ändade Vatchareeya Bangsuans liv. Om flera aktörer är inblandade i det här illdådet återstår för utredarna att fastställa hur långt just KJ:s inblandning sträcker sig.
Citera
2013-06-07, 10:17
Medlem
MBoudines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Jag läste nånstans, minns inte var, att det blev polissak för att KJ slagit in en fönsterruta på bilen, sin egen bil.

Det låter ju riktigt allvarligt. Slå sönder rutan på sin egen bil är väl hårfint nära att hamna under allmänt åtal ..
Senast redigerad av MBoudine 2013-06-07 kl. 10:23.
Citera
2013-06-07, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Typ 5? Eller kanske en Passat Variant?
Brukar det eldas mycket bilar i Luleå?

Vet inte om jag är tvåa på bollen nu när jag inte läst alla trådar, MEN den svarta golfen som bärgades från KJ´s föräldrar står på exakt samma plats där den ställdes av innanför murarna på polisstationen i Luleå. Kör man på baksidan av stationen där vart bilarna åker in och ut så ser man den där med polisbanden kvar.

Men du kanske inte syftade på den bilen utan ytterligare en svart golf???
Citera
2013-06-07, 10:26
Medlem
highfives avatar
Har uppdaterat kartan med ett ljusblått stift. Det var där jag hittade duken, byggplasten m m. Tror flygfotot är något år, för numera är det bara golvet kvar av förrådet/ladan.

http://goo.gl/maps/DR0U0

Bilderna återfinns i inlägg 24172
Senast redigerad av highfive 2013-06-07 kl. 10:32. Anledning: Tillägg bildhänvisning
Citera
2013-06-07, 10:30
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stigrolf
Vet inte om jag är tvåa på bollen nu när jag inte läst alla trådar, MEN den svarta golfen som bärgades från KJ´s föräldrar står på exakt samma plats där den ställdes av innanför murarna på polisstationen i Luleå. Kör man på baksidan av stationen där vart bilarna åker in och ut så ser man den där med polisbanden kvar.

Men du kanske inte syftade på den bilen utan ytterligare en svart golf???
Jag menade den bil, kanske en Golf, som brann i Luleå igår morse. Det är en nyare bil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in