2013-04-29, 09:35
Medlem
MultiHacker02s avatar
Jag letar efter ett pulver, som finns i långsmala rör, finns i många smaker och liknar hockeypulver i smaken. Den ska finnas i välsorterade godisbutiker.
Namnet??
Citera
2013-05-12, 15:34
Medlem
LFCYNWAs avatar
Tjena jag letar efter en läsk som jag tror heter Freeze, jag vet att den finns i glasflaskor och att det finns många smaker. Någon som vet vart man kan köpa läsken och vad den heter om jag har fel.
Citera
2013-05-17, 13:25
Medlem
schletters avatar
Någon som har koll på vad de runda minchokladkakorna (inslagna i mörkblått aluminiumpapper) man brukar få till kaffet på de lokala kinahaken (exempelvis) heter? Kakornas ovansida har golfbollsliknande yta med 'dimplar'
Citera
2013-05-17, 21:06
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MultiHacker02
Jag letar efter ett pulver, som finns i långsmala rör, finns i många smaker och liknar hockeypulver i smaken. Den ska finnas i välsorterade godisbutiker.
Namnet??
Det finns att köpa på http://www.godispanatet.se/collections/ovrigt namnet står tyvärr inte. Men de var goda.
Citera
2013-05-23, 02:52
Medlem
Snoddlans avatar
Letar efter de där hårda döskallarna som är jättesalta, helst i godisaffär på nätet
Citera
2013-05-23, 23:29
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mboi
Någon som vet vad denna choklad heter. Det var i lösvikt och såg ut i formen som en plopp. Fast var med nougatfyllning istället.

Någon som har en susning ?

Nougador. Tyvärr överlevde dom bara ett år eller så.
Citera
2013-05-24, 23:18
Medlem
Vad heter godiset (kan ha varit pulver eller möjligtvis tuggummi) som knastrade och poppade i munnen när man åt det??
Citera
2013-05-25, 01:53
Medlem
Snoddlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymaregrabben
Vad heter godiset (kan ha varit pulver eller möjligtvis tuggummi) som knastrade och poppade i munnen när man åt det??

Poprocks?
Citera
2013-06-01, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schletter
Någon som har koll på vad de runda minchokladkakorna (inslagna i mörkblått aluminiumpapper) man brukar få till kaffet på de lokala kinahaken (exempelvis) heter? Kakornas ovansida har golfbollsliknande yta med 'dimplar'

De kan vara från Elisabeth shaw.
http://www.chocolatesdirect.co.uk/elizabeth-shaw/collection.htm Sid 2 en blå låda.

*edit*
glömde lite info

*edit2*
Du måste nästan ha bild, för det finns flera alternativ än Elisabeth Shaw, bästa du kan göra är och fråga.
Valora trade, som säljer Elisabeth shaw i Sverige. Sortimentet som ligger uppe på dabs: http://www.dabas.com/MyPages/SearchItem.aspx?typ=FP&sosokord=shaw
http://www.valoratrade.se/se/index.php <-Valoras hemsida, ingen garanti att det är lättanvänd.
Senast redigerad av dnulöV 2013-06-01 kl. 22:32.
Citera
2013-06-04, 07:41
Medlem
Yassahs avatar
Hej!
Ska försöka formulera detta på ett bra sätt.
När jag var mindre så minns jag att jag har sett bilder på frukter av olika slag, liggandes på ett bord huller om buller. Ofta så var det ett brunt horn av okänt material, säkert någon sorts korg, men det var ett ihåligt horn som låg ner, där frukten låg i.
Vad heter ett sådant 'horn med frukt i'? Har prövat google utan resultat.

MVH
Citera
2013-06-04, 21:03
Medlem
graffdatshits avatar
Tjenare! Mina vänner hade någon form utav turkiskt godis och jag kan inte komma på vad det heter

Godisarna var i plastförpackningar utan etikett, dom var rektangulära. det var två olika sorter, den ena var orange-röd och geleaktig med pistagenötter i. Den andra var vit med någon form utav nötter i.

Någon som vet något? Tack på förhand mvh graffdatshit!
Citera
2013-06-07, 12:15
Medlem
Solitarys avatar
Garlic, peanutbutter och honey-mustard fyllda snacks

Hej för några år sen så sålde ICA några snacks som var fyllda med garlic, peanutbutter och honey-mustard. Tror det fanns en smak till fast köpte aldrig den. Tror att detta bara var ett tillfälligt parti för strax därefter så var de borta från butiken. Är det någon som vet vilka snacks jag menar och vart man kan köpa dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in