Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-06-02, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Ska en vit svenskättling i USA få flytta till Sverige? Allt fokus på européer tycker jag känns lite 1800-tal. Vi är väl inte några EU-fantaster utan trots allt rasligt medvetna?
Självklart ska han eller hon få göra det. Det är som sagt den rasliga och genetiska närheten som är det avgörande. Inte födelseort.
Citera
2013-06-03, 00:06
Medlem
Citat:
Ska en vit svenskättling i USA få flytta till Sverige? Allt fokus på européer tycker jag känns lite 1800-tal. Vi är väl inte några EU-fantaster utan trots allt rasligt medvetna?

En vit ickeeuropé är mer välkommen än en ickevit europé (zigenare, franska negrer etc). Det finns vita berberstammar i Nordafrika och många folk i Mellanöstern är mer vita än albaner och zigenare. Någon gång får man ju sätta ner foten och tänka igenom vad som är viktigast, om det är en flagga eller ens blodslinjer?

Att vita främst bor i Europa är en historisk slump orsakad av evolutionen och folkvandringar. Vi hade lika gärna kunnat vandra från Uralbergen till Kina och utvecklat vår vita ras där. Vissa av våra släktingar bor i Mellanöstern och Amerika, jag tycker dessa är våra bröder, men är jag ensam om att tycka det?
Det är förmodligen inte européer i geografisk mening som åsyftas utan raslig. Då kan svensk-amerikaner komma hit.

Någonstans måste man sätta ner foten, det har du rätt i. Det är naturligtvis inte önskvärt att större mängder albaner eller liknande folk finns i Sverige.

Naturligtvis är vita i både Afrika och Amerika fortfarande vita, oavsett att de inte bor i Europa. Det är rasen som är viktig.
Citera
2013-06-03, 00:08
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:

En vit ickeeuropé är mer välkommen än en ickevit europé (zigenare, franska negrer etc). Det finns vita berberstammar i Nordafrika och många folk i Mellanöstern är mer vita än albaner och zigenare. Någon gång får man ju sätta ner foten och tänka igenom vad som är viktigast, om det är en flagga eller ens blodslinjer?

Att vita främst bor i Europa är en historisk slump orsakad av evolutionen och folkvandringar. Vi hade lika gärna kunnat vandra från Uralbergen till Kina och utvecklat vår vita ras där. Vissa av våra släktingar bor i Mellanöstern och Amerika, jag tycker dessa är våra bröder, men är jag ensam om att tycka det?
Nu har detta kanske inget med Svenskarnas parti att göra. Men ja, man känner instinktivt samhörighet med människor som liknar en själv till fenotypen och hyn. Alltså ljushyade kaukasoida människor i vårt fall.

Viktigt att komma ihåg är att blonda berber, semiter, kurder, indier och afghaner INTE är särskilt nära släkt med oss nordeuropéer bara för att de råkar vara blonda i vissa, sällsynta fall. Indo-ariska folk (t.ex. indier) har med största sannolikhet ärvt sitt blonda hår från sina ariska förfäder, men undersöker man deras DNA inser man att deras nordeuropeiska påbrå är väldigt utspätt.

Mer info

Att vissa berber t.ex. är ljushyade beror inte på att de har bevarat sin "vita ras" mer än andra, eller att de skulle ha anmärkningsvärt mycket påbrå från det germanska Vandalriket. Det beror på att generna för blondhet uppkom i Mellanöstern och berber såväl som arier har ärvt dessa gener därifrån. Det finns ingen berber som är mer lik en svensk än valfri Mellanöstern-babbe på genetisk nivå sett till hela DNA:t.
Senast redigerad av Kurganski 2013-06-03 kl. 00:10.
Citera
2013-06-03, 00:33
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Nu förstår jag bättre vad du menar. Men jag håller inte riktigt med.

Bra. Jag förväntar mig bra bemötande, men jag förväntar mig inte att alla håller med mig.

Citat:
Jag tror att det är farligt att anta en "liberal" linje vad gäller rasblandning.

Där håller jag inte med dig. Jag lockas inte alltför mycket av ett samhälle som delar inte människor utifrån etnicitet.

Det är av den anledningen jag börjar få alltmer sympati för uppfattningen att dom flesta av Sveriges invandrare behöver sändas tillbaka dit dom kom ifrån. Den utveckling vi ser i Sverige nu, är att vår befolkning trängs undan, och ersätts, av en aldrig sinande ström kolonisatörer. Till detta kommer att inga krav ställs på invandrarna att anpassa sin förökning till vad som är lämpligt i Sverige. Utlänningarna skaffar mycket fler barn än svenskarna. Denna utveckling är snabbaste vägen till ett samhälle med stora etniska konflikter, och därmed ett samhälle som genomsyras av rasism. Vi har redan sett hur olika etniska grupper skappar kriminella gäng, och områden där muslimer vill bestämma själva, utan svenska myndigheters inblandning. Denna utveckling vill jag inte ska fortsätta. Mängden invandrare är redan för stor för att integration eller assimilering ska fungera. Dom alternativ som finns är alltså återvandring till hemländerna, eller inbördeskrig i Sverige.

Sveriges nuvarande invandring genomsyras av rasism på så sätt att vi i Sverige förväntas ge plats åt kolonisatörer, men motsvarande förväntningar ställs inte på kolonisatörernas ursprungsländer att dom ska ge plats åt en stor mängd svenskar med stora barnaskaror. Jag är medveten om förekomsten av en västerländsk koloni i Mellanöstern, och dessa kolonisatörer saknar jag fullständigt sympati för. Dom har bara lyckats skapa en helt onödig konflikt mellan Västvärlden och islamska världen.

Citat:
Enstaka fall är inget bekymmer men jag tror att det bästa och enklaste är att man helt enkelt har linjen att det inte skall förekomma.

Enstaka fall accepterar jag, eftersom det då inte handlar om att byta ut Sveriges befolkning.

Citat:
Vad gäller din salt-liknelse tycker jag inte den är helt träffande. Det finns tvärtom mycket som tyder på att rasblandade individer i högre grad lider av mentala problem eller har problem med hälsan på olika sätt.

På detta område saknar jag tillräckliga kunskaper. Dessutom undrar jag hur mycket kunskap som finns tillgängligt i världen, med tanke på att forskning på detta område har varit tabu i 70 år.

Ifall det i framtiden skulle visa sig att du har rätt, att rasblandning ger problem, så är det ett hanterbart problem att vi står där med ättlingarna till några adoptivbarn och handelsresande som har hittat sin partner utomlands. Däremot står vi inför ett jätteproblem ifall rasblandning visar sig ge problem, och vi då redan har bytt ut halva landets befolkning mot kurder.

Citat:
Många av de absolut mest våldsamma folkgrupperna på jorden är just resultatet av rasblandning. Se på mestiserna i Sydamerika exempelvis. Men håller man det väldigt strikt så kanske.

Jag känner inte till mestisernas humör. Min spontona tanke är judar och zigenare, som förvisso är geografiskt spridda, men helst gifter sig inom egna etniska gruppen. Hur fridsamma är judar och zigenare, trots sin etninska renhet?
Citera
2013-06-03, 01:21
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Jag kan tänka mig att vi t.om finansierar de skötsamma negrernas biljetter och ett litet "startbidrag" ifall vi har råd.

Jag föreslår att vi ger dom någonting som gör ännu större nytta. Ge dom ordentliga utbildningar för olika viktiga sektorer i samhället! Då får dom god möjlighet till inkomst i hemlandet, samtidigt som dom kan göra viktiga insatser för att bygga upp hemlandets samhälle. Ju bättre samhälle dom bygger upp, desto mindre blir behovet för landets invånare att emigrera.

I synnerhet bör ett antal av Sveriges utlänningar få utbildning inom gynekologi. Deras hemländer har ofta en galopperande befolknings-tillväxt. Kunskaperna rörande preventivmedel skulle behöva spridas inom dessa samhällen.

Jag vet att invandrarnas barn går i skolan i Sverige. Tyvärr missköts skolgången ofta. Beskedet att dom någon gång kommer att behöva hitta arbete i sina hemländer kanske motiverar dessa barn att sköta skolarbetet. Dessutom kan anpassade utbildningar behövas. Det känns inte helt rätt att ta ett invandrarbarn utan skolerfarenhet, och stoppa honom/henne/hemom rakt in i en svensk skolklass, och förvänta sig att detta sker problemfritt. Så många som möjligt bör gärna få tillgång till någon sorts högre utbildning innan dom reser hem, för att kunna fylla hemlandets behov av kvalificerad arbetskraft.

På detta sätt så skulle vi kunna göra världen till en bättre plats med mindre fattigdom.

Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Däremot så anser väl kanske jag att anti-vita utlänningar och även förrädiska svenskar skall få stå för notan genom t.ex straffarbete tills skulden är betald, sedan får de mörkhyade åka hem.. Svenskarna får vi ta hand om på lämpligt sätt.

Vilka rymms inom beteckningen "förrädiska svenskar"?
Citera
2013-06-03, 03:26
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Vilka rymms inom beteckningen "förrädiska svenskar"?
Politiker, bankirer, journalister, akademiker, företrädare för lobbyorganisationer, tankesmedjor och terrorgrupper som AFA och underrättelsetjänster som Expo. Sen har vi diverse offentliganställda som arbetar aktivt för svenskarnas undergång, privatpersoner som gömmer illegala invandrare, företagare som profiterar på invandringsindustrin osv. Det finns massor av svin som på olika sätt i stort och smått aktivt bidrar till våld, lidande och död för svenskar. Om jag blir Reichsführer-SS i morgondagens Sverige så finns det även en och annan svenskfientlig twittrare, facebookare och näthatare som bör se upp. Kände för övrigt för att slå en hipsterröding på käften på krogen häromsistens. Man stöter på äckliga jävlar överallt nu för tiden.

Nånstans får man väl dock dra en gräns vid vanligt folk som slentrianröstat på Moderaterna och Socialdemokraterna och som inte riktigt varit vid sina sinnens fulla bruk. Även om jag anser att man ska kunna kräva av vuxna människor att dom kan tillgodogöra sig fakta om sakernas tillstånd i landet och sedan ta ansvar för sina destruktiva handlingar.
Citera
2013-06-03, 12:59
Medlem
Svp har nyss nått 4000 på facebook.
Citera
2013-06-03, 13:51
Medlem
Att SvP:are är så pass aktiva på den kulturförstörande judesidan är över mitt förstånd.
Citera
2013-06-03, 13:54
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genpolen
Att SvP:are är så pass aktiva på den kulturförstörande judesidan är över mitt förstånd.

Kan ju vara bra att utnyttja alla arenor...
Citera
2013-06-03, 13:59
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genpolen

Det är ett bra sätt att nå ut till folk, judesida eller ej. Även folk från NU, FNU och SMR är medlemmar där, det är knappast något att reagera över.
Citera
2013-06-03, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Men för fan...... skulle ni inte lägga ner det där med att se subkulturella ut ?

Bilden med grabbarna med fanor på en marknadsdag: http://www.svenskarnasparti.se/2013/06/02/aktivism-pa-marknad-i-eksharad/

Ja det där är ju tyvärr sunkigt, "WT" och förkastlig subkultur så det visslar om det.

Ta bort och gör om gör rätt.
Citera
2013-06-03, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Jeans + t-shirt + keps & Shorts + t-shirt + keps, eller vad syftar du på?
Det är inte direkt några bombarjackor med stålhättakängor på bilderna. Själv tycker jag inte keps är ett så jävla stiligt plagg, men det är ju något som är ganska vanligt att ha på sig utomhus och knappast särskilt udda eller märkligt på något sätt, eller vad var problemet?

Är man numer "subkulturell" så fort man tar på sig en keps eller en mössa? Då har vi nog stora problem är jag rädd.

T-shirt med uppenbart "naziliknande" tryck, synliga tatueringar, rakat huvud, WT-aktiga tröjor, svart nazzekeps m.m. I stort sett allt är fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in