[quote=kattnatten|43725558]
Citat:
Ursprungligen postat av
Money22
Nej, självklart inte. Ingen vet det, inte ens de själva. Det trodde jag sa sig själv. Men att anklaga folk, helt urskillningslöst och påstå att de inte gjort ett skit etc är bara löjligt. Det tycket jag också säger sig själv. Då är det inte längre spekulationer utan bs. De kan ha gjort för lite, de kan ha gjort allt de kunnat. Men att skriva som den andra personen gjorde, det var nog t o m fel av mig att bemöta, nivån var bottenskrap.
Alltså, jag kan inte släppa det här med hunden för jag kan inte förstå pappans agerande. Om han nu vet att sonen knappast är kapabel att klara sig själv, han har plågat djur sen barnsben, han är sjukligt intresserad av knivar och vapen osv. Det måste väl ringa en klocka??
Han kommer dit när KJ har dödat och styckat hunden och då tar han istället och städar undan. Han måste då ha insett att sonen var ordentligt sjuk. Då kontaktar man psykvården, hur gammal sonen nu än är.
Jag tycker det är ett väldigt arrogant beteende som tyder på kass empati med andra människor. Inklusive sonen. Fy!