Citat:
Ursprungligen postat av
Folklorist
Jag skiter väl i George Soros...
Kille med 11 bokstäver i sitt namn och allt .. Bullshitter by Design
Nej du, vill du locka läsare till inlägg du skrivit i andra trådar får du köpa en annons som alla andra.
Men, eftersom du ignorerade allt jag sade får jag väl posta det igen och så kan du skriva ett ORDENTLIGT svar istället om du har några invändningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Folklorist
Här har vi en typisk halmgubbe. Jag har aldrig sagt att det handlar om varenda jude i hela världen. Trådens titel är ”Judar sprider bögpropaganda och förespråkar könsoperationer för barn” och det är ett faktum. Det här är endast ett fåtal exempel som fungerar som en inledning; jag har många fler.
Ok, men då är det alltså inte judar du har problem med över huvud taget på något område, utan vad du har problem med är snarare folk oavsett ras eller religionstillhörighet, som förespråkar ökad homosexuell frihet samt vill propsa på tillåtande av könsbyten för barn?
I så fall kan du vara lugn, då det är 18-årsgräns på könsbyte i Sverige. De har ingenting för att propagera för det här.
Har du problem med bögar i allmänhet kan jag inte hjälpa dig då din syn på dem är en mental dekadens som håller på att utrotas och du kommer bara stånga dig blodig mot väggen om du försöker bibehålla din bögskräck in i framtiden.