2013-05-31, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Här har vi en typisk halmgubbe. Jag har aldrig sagt att det handlar om varenda jude i hela världen. Trådens titel är ”Judar sprider bögpropaganda och förespråkar könsoperationer för barn” och det är ett faktum. Det här är endast ett fåtal exempel som fungerar som en inledning; jag har många fler.

Ok, men då är det alltså inte judar du har problem med över huvud taget på något område, utan vad du har problem med är snarare folk oavsett ras eller religionstillhörighet, som förespråkar ökad homosexuell frihet samt vill propsa på tillåtande av könsbyten för barn?

I så fall kan du vara lugn, då det är 18-årsgräns på könsbyte i Sverige. De har ingenting för att propagera för det här.

Har du problem med bögar i allmänhet kan jag inte hjälpa dig då din syn på dem är en mental dekadens som håller på att utrotas och du kommer bara stånga dig blodig mot väggen om du försöker bibehålla din bögskräck in i framtiden.
Senast redigerad av Ippskiff 2013-05-31 kl. 21:36.
Citera
2013-05-31, 21:58
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Jag förstår att din oavbrutna strävan efter att utbilda folket ibland måste kännas tröstlös så jag tänker ha överseende med vissa delar av ditt inlägg. Ifall du hade som inkomstkälla att sitta här och debattera frågor du alls inte brydde dig om skulle jag klankat ned på ditt språkval innehållandes diverse invektiv men eftersom ditt altruistiska slutmål lyser igenom har jag förståelse.
Kastrering är kastrering likaväl som sterilisering är sterilisering. Kemisk kastrering är däremot något annat och skiljer sig därmed från kastrering, jag undrade nu med tanke på de två ämnenas närliggande natur att kemisk sterilisering skiljde sig på samma sätt vilket du menar att det inte gör, det är om detta jag ber en förklaring, gärna en utan invektiv även om jag förstår uppkomsten av desamma.

Med vänliga hälsningar AD.
Kul att du uppskattar mitt engagemang och tydliga framställan av fakta. Ditt beröm värmer alltid lika gott. Ibland svarar jag på frågor som jag tycker att alla människor borde veta men jag gör det ändå i en trevlig ton då alla får vara dumma någon gång utan att få skit för det. Men när någon ställer frågan som jag nyss besvarade en gång till i ren obstruktion så blir jag förbannad och då väljer jag ord som passar därefter.

Jag har nu talat om två gånger varför TS ljög när han talade om tvångssterilisering och jag har med länkar förtydligat skillnaden mellan sterilisering av kvinnor och ett temporärt preventivmedel trots att jag redan första gången jag skrev om det talade om just detta. Har du inte förstått det nu så vill du helt enkelt inte förstå eller så tramsar du bara.

Jag sa förra gången att kastrering inte har med detta att göra och situationen har inte ändrat sig senaste timmarna. Jag rekommenderar att du har något substantiellt att komma med nästa gång du svarar på ett inlägg från mig, svammel imponerar inte.
Citera
2013-05-31, 22:01
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Fast det där stämmer inte riktigt. Talmud representerar majoriteten av judarna och det är därifrån man hittar vidrigheterna. Inte konstigt att det sker.
Representerar gamla testamentet i bibeln majoriteten av de kristna? Representerar det dig? Finns det enligt ditt tycke vidrigheter i gamla testamentet?
Citera
2013-05-31, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iSlash
Jag kan nog tycka att det har gått troll i begreppet troll, du verkar iaf inte veta vad det betyder.

Svårt att ta sådana påståenden på allvar. Jag tror du behöver psykologhjälp.

Ja du får ursäkta, men jag hånar mer än gärna totalpuckon. Du är yttrandefrihetens motsvarighet till ett rövhål.

Ja, jag fattar. Du klarar inte av att vederlägga mina argument så du kommer med infantila personangrepp. Jag kan inte säga att jag är förvånad.
Citera
2013-05-31, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Judeägt säger du. Då tittar vi på Walt Disney Companys ägarstruktur:
Ditt långa inlägg ändrar inte på det faktum att juden Iger är ”the current chairman and chief executive of The Walt Disney Company”, och före honom var det juden Michael Eisner. Och det finns många fler exempel.
Citat:
Varför ljuger du? Du kan knappast vara omedveten om att det inte rörde sig om någon sterilisering utan ett intravenöst preventivmedel med temporär effekt, en s.k. p-spruta som även många svenska kvinnor tar om de får eller är rädda för biverkningar av p-piller. Kvinnorna återfår fertiliteten c:a 3 månader efter senaste sprutan.
Jag ljuger inte alls. I artikeln används orden ”forced sterilization” som betyder tvångssterilisering, och enligt Haaretz handlar det om ”omänsklig behandling”. Det är anmärkningsvärt att du försöker trivialisera dessa vidrigheter.
Citera
2013-05-31, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Ok, men då är det alltså inte judar du har problem med över huvud taget på något område, utan vad du har problem med är snarare folk oavsett ras eller religionstillhörighet, som förespråkar ökad homosexuell frihet samt vill propsa på tillåtande av könsbyten för barn?

I så fall kan du vara lugn, då det är 18-årsgräns på könsbyte i Sverige. De har ingenting för att propagera för det här.

Har du problem med bögar i allmänhet kan jag inte hjälpa dig då din syn på dem är en mental dekadens som håller på att utrotas och du kommer bara stånga dig blodig mot väggen om du försöker bibehålla din bögskräck in i framtiden.

Struntprat. Läs följande inlägg:

https://www.flashback.org/sp43125052
Citera
2013-05-31, 22:22
Bannlyst
Judeägda Gawker försöker normalisera pedofili:

Born This Way: Sympathy and Science for Those Who Want to Have Sex with Children

Den här artikeln är osmaklig, men om ni vill läsa den kan ni klicka på följande länk:

http://gawker.com/5941037/born-this-way-sympathy-and-science-for-those-who--want-to-have-sex-with-children

Gawker ägs av den rike juden Nick Denton:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Denton

Bögeri, pedofili, könsoperationer för barn… Om man tar en titt på de personer som promoterar dessa perversioner så ser man att det nästan alltid rör sig om judar, trots att judarna är en liten minoritet i västvärlden.

Men om man påpekar detta så är man en ond och hatfylld ”antisemit”. Ser ni hur det fungerar, kära läsare? Den som kontrollerar median bestämmer reglerna.

Det är det som är trådens budskap.
Citera
2013-05-31, 22:45
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ditt långa inlägg ändrar inte på det faktum att juden Iger är ”the current chairman and chief executive of The Walt Disney Company”, och före honom var det juden Michael Eisner. Och det finns många fler exempel.
Du gör bäst i att bemöta det långa inlägget, annars har du förlorat den här delen och alla kan se att du ljög. Upprepning av en lögn gör den inte ett dugg sannare, däremot förnedrar det dig själv. Låt se om du klarar att bemöta fakta med fakta eller om du är en liten patetisk lögnhals till judehatare.

Citat:
Jag ljuger inte alls. I artikeln används orden ”forced sterilization” som betyder tvångssterilisering, och enligt Haaretz handlar det om ”omänsklig behandling”. Det är anmärkningsvärt att du försöker trivialisera dessa vidrigheter.
Jo du ljög i det fallet också. Jag skiter faktiskt fullständigt i om artikeln du hade läst också ljög, de lögner som du för vidare får du ta ansvar för själv. Om jag läser någonstans att alla nazister i Sverige är homosexuella och skriver om det här så kan jag knappast skylla ifrån mig med att det bara var något jag hade läst och att det inte var mina ord om nu någon mot förmodan skulle ha några invändningar. Du fattar kanske principen?

Jag har nu tre gånger (en gång till dig och två gånger till din kompis Arthur Dent) visat att det inte rörde sig om tvångssterilisering. Du är ju inte dålig på språk egentligen så förnedra inte dig själv i den här frågan med, du förstår nog vad jag har skrivit.
Senast redigerad av skunkjobb 2013-05-31 kl. 22:49.
Citera
2013-05-31, 23:02
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Judeägda Gawker försöker normalisera pedofili:

Born This Way: Sympathy and Science for Those Who Want to Have Sex with Children

Den här artikeln är osmaklig, men om ni vill läsa den kan ni klicka på följande länk:

http://gawker.com/5941037/born-this-way-sympathy-and-science-for-those-who--want-to-have-sex-with-children

Gawker ägs av den rike juden Nick Denton:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nick_Denton

Bögeri, pedofili, könsoperationer för barn… Om man tar en titt på de personer som promoterar dessa perversioner så ser man att det nästan alltid rör sig om judar, trots att judarna är en liten minoritet i västvärlden.

Men om man påpekar detta så är man en ond och hatfylld ”antisemit”. Ser ni hur det fungerar, kära läsare? Den som kontrollerar median bestämmer reglerna.

Det är det som är trådens budskap.
De mest kända pedofiliförespråkarna i modern tid var det nederländska Partiet för broderlig kärlek, frihet och mångfald. Inte judar.

Alltså ägghuvudet, det går att dra fram avskyvärda judar, det går att dra fram avskyvärda kristna och det går att dra fram idioter och avskum från vilken djävla religion du än kan tänka dig. Att du langar upp en massa om just judar beror på att du är antisemit, det är inte för att judarna har någon som helst överrepresentation inom området vidrighet.

För mig är alla religioner likvärdigt värdelösa.
Citera
2013-05-31, 23:13
Medlem
iSlashs avatar
Citat:
Ja, jag fattar. Du klarar inte av att vederlägga mina argument så du kommer med infantila personangrepp. Jag kan inte säga att jag är förvånad.

Jag kallar en spade för spade och en idiot för idiot, vad är det för fel med det? Egentligen är du inte värd att ens tilltalas, men skulle jag få för mig att uttrycka mig höviskt så skulle jag skriva något i stil med Skunkjobb i inlägg #33.
Citera
2013-05-31, 23:18
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Kul att du uppskattar mitt engagemang och tydliga framställan av fakta. Ditt beröm värmer alltid lika gott. Ibland svarar jag på frågor som jag tycker att alla människor borde veta men jag gör det ändå i en trevlig ton då alla får vara dumma någon gång utan att få skit för det. Men när någon ställer frågan som jag nyss besvarade en gång till i ren obstruktion så blir jag förbannad och då väljer jag ord som passar därefter.

Jag har nu talat om två gånger varför TS ljög när han talade om tvångssterilisering och jag har med länkar förtydligat skillnaden mellan sterilisering av kvinnor och ett temporärt preventivmedel trots att jag redan första gången jag skrev om det talade om just detta. Har du inte förstått det nu så vill du helt enkelt inte förstå eller så tramsar du bara.

Jag sa förra gången att kastrering inte har med detta att göra och situationen har inte ändrat sig senaste timmarna. Jag rekommenderar att du har något substantiellt att komma med nästa gång du svarar på ett inlägg från mig, svammel imponerar inte.

Nä, svammel imponerar näppeligen och sällan har jag sett ett ickesvar inlindat i så många ord. Jag försökte (med tanke på vem det är jag har med att göra) vara så tydlig jag bara kan. Liten eller ingen framgång kan konstateras.
Jag menar, återigen, att kastrering är att likställa med sterilisering. Kemisk kastrering har ibland lyfts fram som en metod att sätta stopp för bland annat judiska pedofiler, en metod som förespråkas av diverse humanister eftersom den inte är slutgiltig, när behandlingen upphör återställs förmågan att våldta små barn. Jag tänker då att kemisk sterilisering är att likställa med ovanstående. Det vill säga skiljt från sterilisering.
Nu är jag ingen expert på vare sig kastrering eller sterilisering så alla chanser till vunnen debatt från din sida sett är stora så till vida att du kan leverera ett hållbart argument.
Bortsett från detta undrar jag hur du ställer dig till informationen i TS initiala inlägg, är du för eller emot könsbyten på små barn? Vad tänker du om det faktum att det (uteslutande?) är judar som lobbar för denna sak?
Citera
2013-05-31, 23:19
Bannlyst
Citat:
Struntprat. Läs följande inlägg:

https://www.flashback.org/sp43125052

Jag skiter väl i George Soros...
Kille med 11 bokstäver i sitt namn och allt .. Bullshitter by Design
Nej du, vill du locka läsare till inlägg du skrivit i andra trådar får du köpa en annons som alla andra.

Men, eftersom du ignorerade allt jag sade får jag väl posta det igen och så kan du skriva ett ORDENTLIGT svar istället om du har några invändningar.

Citat:
Här har vi en typisk halmgubbe. Jag har aldrig sagt att det handlar om varenda jude i hela världen. Trådens titel är ”Judar sprider bögpropaganda och förespråkar könsoperationer för barn” och det är ett faktum. Det här är endast ett fåtal exempel som fungerar som en inledning; jag har många fler.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in